اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

SEC مجازات ۲۲ میلیون دلاری علیه LBRY را اصلاح می کند و در عوض به دنبال ۱۱۱ هزار دلار است

SEC در ابتدا می خواست LBRY میلیون ها دلار جریمه بپردازد، اما اکنون پذیرفته است که شرکت منحل شده نمی تواند این مبلغ را پرداخت کند.

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده به دنبال تجدید نظر در مجازات ۲۲ میلیون دلاری خود علیه پلتفرم محتوای غیرمتمرکز LBRY است و اذعان می کند که بعید است که بتواند وجوهی را جمع آوری کند تا بتواند آن را پرداخت کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در یک پرونده در ۱۲ مه در دادگاه منطقه ای نیوهمپشایر به دنبال اصلاحیه ای برای درخواست خود برای جبران خسارت در پرونده موفقیت آمیز خود علیه LBRY بود.

SEC به جای جستجوی ۲۲ میلیون دلار اصلی – مبلغی که ادعا می کند LBRY از فروش اعتبارات رمز خود LBRY (LBC) به دست آورده است، با استناد به فقدان بودجه و وضعیت تقریباً از بین رفته LBRY از دادگاه خواسته است تا ۱۱۱۶۱۴ دلار جریمه کند.

در این درخواست همچنین می‌خواهد LBRY را از «اجرای پیشنهادات ثبت نشده آینده اوراق بهادار دارایی‌های رمزنگاری شده» متوقف کند.

SEC در این پرونده گفت:

“کمیسیون اظهارات LBRY را تایید می کند که فعالیت خود را متوقف کرده است، فعالیت خود را متوقف کرده است، و بودجه لازم برای پرداخت جریمه بزرگتر را ندارد، و تشخیص می دهد که توانایی یک متهم برای پرداخت عاملی برای اعمال مجازات مدنی است.”

SEC برای اولین بار در مارس ۲۰۲۱ یک شکایت مدنی علیه LBRY تنظیم کرد و ادعا کرد که فروش LBC این شرکت، عرضه اوراق بهادار ثبت نشده است .

این دادگاه ۲۲ میلیون دلار به عنوان رد کردن درخواست کرد و دادگاه به LBRY دستور داد تا هرگونه فروش LBC را متوقف کند.

SEC در نوامبر ۲۰۲۲ برنده این پرونده شد ، در حالی که قاضی قبلی نیز حکم داد که LBC یک امنیت است.

SEC گفت که جریمه کوچکتر مصالحه ای بین “نیاز به ایجاد تعادل بین بازدارندگی از جریمه و ناتوانی LBRY در پرداخت” است.

در یک بایگانی در ماه دسامبر، LBRY ادعا کرد که درخواست SEC برای ۲۲ میلیون دلار منطقی نبود، زیرا بسیار زیاد شده بود و نتوانست هیچ یک از هزینه های تجاری قانونی LBRY را کسر کند.

LBRY گفت که محاسبه SEC از مبلغ “براساس ریاضیات پشت جلدی” بوده و مبلغ مورد نظر به سادگی توسط سوابق پشتیبانی نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا