اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بیت کوین به دومین زنجیره NFT بزرگ می رسد، StepN Apple Pay و موارد دیگر را ادغام می کند

بیت کوین در ۳۰ روز گذشته حدود ۱۶۷.۴۷ میلیون دلار فروش NFT داشته است، در حالی که StepN Apple Pay را برای رفع موانع ورود به برنامه یکپارچه کرده است.

بیت کوین، بزرگترین شبکه NFT بعدی است؟

بر اساس داده‌های CryptoSlam، با وجود توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که هنوز در میان جامعه بیت‌کوین سر و صدا ایجاد می‌کنند، این شبکه به سرعت تبدیل به دومین زنجیره بزرگ NFT شده است.

با نگاهی به معیارهای ۲۴ ساعته، هفت روزه و ۳۰ روزه، داده های CryptoSlam نشان می دهد که بیت کوین میزبان دومین حجم فروش NFT در سراسر بازار بوده است.

در ۳۰ روز گذشته، بیت کوین شاهد فروش ۱۶۷.۴۷ میلیون دلاری NFT در بازارهای ثانویه بوده است، اگرچه هنوز از ۳۹۵.۹۵ میلیون دلار ارسال شده در اتریوم در همان دوره فاصله زیادی دارد.

قابل ذکر است که بیت کوین اکنون بسیار جلوتر از نزدیکترین رقبای خود از جمله Solana و Mythos Chain است که به ترتیب در ۳۰ روز گذشته تنها ۵۵.۸ میلیون دلار و ۳۵.۴ میلیون دلار فروش داشته اند.

حجم فروش ۳۰ روزه NFT توسط بلاک چین

از نظر محبوب ترین مجموعه های NFT بیت کوین، بیت کوین Ordinals با ۲۶.۳ میلیون دلار فروش در ۳۰ روز گذشته پیشتاز است و آن را به چهارمین پروژه پرفروش در تمام بلاک چین ها در طول دوره تبدیل کرده است.

پس از آن Space Pepes و Bitcoin Frogs هستند که به ترتیب ۱۲.۲۴ میلیون دلار و ۹.۴۳ میلیون دلار حجم فروش ۳۰ روزه را جذب کرده اند. در زمان نگارش این مقاله، آنها در یک ماه گذشته در رتبه های ۱۱ و ۱۵ قرار دارند.

۱۵ پروژه برتر NFT که بیشترین فروش را در ۳۰ روز گذشته داشته است

 

StepN برای اولین بار وارد Apple Pay شد

طبق پلتفرم سبک زندگی Web3 StepN، این اولین برنامه بازی مبتنی بر بلاک چین است که با Apple Pay یکپارچه شده است.

StepN که توسط استودیوی Web3 Find Satoshi Lab توسعه داده شده است، به‌خاطر مدل حرکت برای کسب درآمد شناخته می‌شود، که اساساً به دارندگان کفش‌های ورزشی NFT با توکن‌های رمزنگاری بر اساس میزان راه رفتن یا دویدن آنها پاداش می‌دهد.

در اطلاعیه ۲۲ می ، تیم StepN تاکید کرد که این حرکت یک گام مهم برای پلتفرم است زیرا فرآیند پرداخت درون برنامه ای را با حذف “نیاز به اتصال یک کیف پول رمزنگاری جداگانه” ساده می کند.


کفش ورزشی NFT

 

این تیم همچنین پیشنهاد کرد که موانع ورود را برای کسانی که با راه‌اندازی کیف پول‌های کریپتو و NFT آشنا نیستند، از بین خواهد برد، که می‌تواند برای مبتدیان فرآیند پیچیده‌ای باشد.

Yawn Rong یکی از بنیانگذاران Find Satoshi Labs اظهار داشت:

«این ادغام ما را به روی یک مخاطب کاملاً جدید باز می‌کند و Web3 را برای توده‌ها در دسترس‌تر می‌کند.  این شکاف بین فناوری های Web2 و Web3 را به روشی بی سابقه پر می کند.»

با این حال، نقطه ضعف این است که StepN به جای پرداخت های خارجی، با خدمات پرداخت اپل یکپارچه شده است.

این احتمالاً به این معنی است که شرکت باید ۳۰٪ مالیات اپل را برای تمام تراکنش های انجام شده از طریق فروشگاه اپل بپردازد.

متاورس در آستانه تجربه اولین طعم

علاقه مندان به متاورس در آستانه تجربه اولین طعم از سبک منحصر به فرد گوردون رمزی، سرآشپز مشهور در سخنرانی انگیزشی هستند.

Sandbox با استودیو ITV و Gordon Ramsay’s Hell’s Kitchen همکاری کرده است تا یک “ماجراجویی چند بعدی و مشارکتی” را در پلتفرم بازی متاورس خود راه اندازی کند.

طبق اعلامیه ۲۰ مه ، این تجربه حول محور مسابقات آشپزی در تفریح ​​مجازی آشپزخانه رمزی از نمایش معروف او می چرخد.

شرکت کنندگان می توانند در یک سری چالش ها برای برنده شدن جوایزی شرکت کنند، مانند ماهیتابه HexClad و ۲۰۰۰۰ The Sandbox.

برخی از برندگان نیز این فرصت را خواهند داشت که آشپزی مجازی خود را توسط خود رمزی از طریق Discord بررسی کنند.

همچنین ۲۳۳۳ آواتار منحصر به فرد NFT با موضوع Hell’s Kitchen برای فروش وجود خواهد داشت که نشان می دهد رمزی می تواند یک منظره رایج در اطراف The Sandbox باشد.

Openfort سه میلیون دلار برای خدمات کیف پول بازی Web3 جمع آوری می کند

استارت‌آپ زیرساخت بازی بلاک‌چین Openfort یک دور سرمایه‌گذاری اولیه ۳ میلیون دلاری را برای توسعه بیشتر محصول بازی Web3 “کیف پول به عنوان یک سرویس” بسته است.

این دور توسط Gumi Cryptos Capital و Maven 11 با مشارکت Game7، NGC Ventures و Newman Capital هدایت شد.

این شرکت از سرمایه برای گسترش محصول کیف پول خود و مشارکت ایمن در فضای بازی Web3 استفاده خواهد کرد.

راه حل کیف پول Openfort در حال حاضر در نسخه بتا خصوصی است. این شامل چندین رابط برنامه نویسی کاربر پسند است که با Unreal Engine، Unity و React در مرورگرها، رایانه های شخصی و در نهایت دستگاه های تلفن همراه سازگار است.

این بدان معناست که گیمرها با خودکارسازی تراکنش‌های کمتر مهم بلاک چین از طریق «انتزاع حساب» برای روان‌تر کردن بازی‌های بلاک‌چین، زمان آسان‌تری برای تعامل با کیف‌پول‌ها و بازی‌های Web3 خواهند داشت.

حراج بخش‌هایی از مجموعه NFT صندوق سرمایه گذاری ورشکسته تری آرروز کپیتال سنگاپور در پایان در ۱۹ مه ۲.۵ میلیون دلار فروخته شد .

در ۲۲ می، پروژه GameFi Gala Games اعلام کرد که با پلتفرم استریم پوکر لاس وگاس PokerGO برای راه اندازی یک بازی پوکر اجتماعی جدید مرتبط با Web3 و NFT شریک شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا