اخبار گوناگون

نقد و بررسی محصولات پوستی اوردینری

برند “The Ordinary” یک برند آرایشی و محصولات مراقبت از پوست است که توسط شرکت Deciem تاسیس شده است. Deciem یک شرکت آرایشی است که برندهای مختلفی را در زمینه محصولات پوستی و مویی را تولید و توزیع می‌کند. The Ordinary به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های Deciem در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و به طور سریع محبوبیت زیادی کسب کرد.

محصولات پوستی اوردینری

نوشته های مشابه

محصولات The Ordinary با تاکید بر تولید محصولات با قیمت مناسب و فرمولاسیون ساده شناخته می‌شوند. برند بر این اصل تأکید دارد که مواد مؤثر و کارآمد را در محصولات خود استفاده کند.

در حالی که به حداقل رساندن هزینه‌های غیرضروری، بسته بندی شیک و تبلیغات گسترده پرداخته است. این رویکرد باعث شده است که اوردنیری در بین مصرف‌کنندگان پرطرفداری بسیار شود.

انواع محصولات بهداشتی و آرایشی اوردینری

محصولات اوردینری شامل سرم‌ها، کرم‌ها، لوسیون‌ها و محصولات مراقبتی دیگر برای پوست صورت و بدن می‌شوند. آن‌ها از مواد فعال مانند اسیدها، پپتیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها استفاده می‌کنند تا به مشکلات مختلف پوستی مانند لکه‌های پوستی، خطوط ریز و چین و چروک‌ها، جوش‌ها و پوست خشک رسیدگی کنند.

مزیت محصولات پوستی اوردینری قیمت مناسب آن است. این برند محصولات با کیفیت و مؤثر را با قیمت‌های قابل قبولی ارائه می‌دهد، که این امر باعث می‌شود که محصولاتش در دسترس بیشتری از مصرف‌کنندگان باشد.

برخی از محصولات اوردینری اصل در هیوا

معروف ترین و بهترین محصولات اوردینری

محصولات پوستی The Ordinary شامل یک مجموعه گسترده از سرم‌ها، لوسیون‌ها، کرم‌ها و محصولات مراقبتی دیگر هستند که به مشکلات مختلف پوستی پاسخ می‌دهند. در زیر، به برخی از محصولات برجسته اوردینری اشاره می‌کنم:

  1. Niacinamide 10% + Zinc 1%: این سرم حاوی نیاسینامید (ویتامین B3) و روی است و به کاهش تولید چربی پوست، کنترل جوش‌ها و بهبود قرمزی و آکنه‌های قرمز کمک می‌کند.
  2. Hyaluronic Acid 2% + B5: این سرم حاوی اسید هیالورونیک و ویتامین B5 است و به مرطوب کردن عمقی پوست، افزایش انعطاف‌پذیری آن و حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کند.
  3. Alpha Arbutin 2% + HA: این سرم حاوی آلفا-آربوتین است که به کاهش لکه‌های تیره و روشن کننده پوست کمک می‌کند و می‌تواند به تونر و روشن کننده پوست مورد استفاده قرار بگیرد.
  4. retinol 1% in squalane: سرم رتینول ۱٪ یکی از محصولات پوستی اوردینری است که حاوی ۱٪ رتینول (یک ترکیب مشتق از ویتامین A) است. رتینول یک ترکیب محبوب در محصولات مراقبت از پوست است که بهبود سلامت و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد. سرم رتینول ۱٪ به عنوان یک محصول ضد پیری و تجدید کننده پوست نیز عمل می‌کند.
  5. Glycolic Acid 7% Toning Solution: این تونر حاوی اسید گلیکولیک است و به تقویت بافت پوست، تسریع فرآیند جدیدسازی سلولی، کاهش ظاهر منافذ باز و لطافت دهنده پوست کمک می‌کند.

مهم است به یاد داشته باشید که هر پوستی نیازهای منحصر به فرد خود را دارد و برای دستیابی به نتایج بهتر، بهتر است با پزشک پوست یا متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید و محصولات مناسب را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

تاثیر محصولات پوستی اوردینری بر انواع پوست

محصولات پوستی The Ordinary می‌توانند بر انواع پوست تأثیرگذار باشند. تأثیرات محصولات بستگی به نوع و ویژگی‌های خاص هر پوست دارد. در زیر، تأثیرات محصولات اوردینری بر روی انواع مختلف پوست را بررسی خواهیم کرد:

  1. پوست چرب: برخی از محصولات پوستی اوردینری می‌توانند در کاهش چربی زاییده پوست کمک کنند. برای مثال، سرم Niacinamide 10% + Zinc 1% که می‌تواند تولید چربی را کاهش دهد و به کنترل درخشش ناشی از چربی کمک کند.
  2. پوست خشک و آبدار: محصولات پوستی اوردینری شامل ترکیبات مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک هستند. مصرف محصولاتی مانند سرم Hyaluronic Acid 2% + B5 می‌تواند به نگهداری رطوبت پوست کمک کند و باعث احساس آبداری و نرمی پوست شود.
  3. پوست حساس: اوردینری محصولاتی با فرمولاسیون ساده دارد که ممکن است برای پوست حساس مناسب باشد. مثلاً، سرم Niacinamide 10% + Zinc 1% که می‌تواند به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک کند.
  4. پوست مستعد لکههای تیره: محصولات مانند سرم Alpha Arbutin 2% + HA می‌توانند در کاهش لکه‌های تیره و افتاب سوختگی کمک کنند.
  5. پوست با علائم پیری: اوردینری محصولات ضد پیری متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. محصولاتی مانند سرم retinol 1% in squalane و سرم Buffet می‌توانند در کاهش ظاهر چین و چروک‌ها و بهبود جوانسازی پوست مؤثر باشند.

بهترین محصولات پوستی اوردینری

مزایا و معایب محصولات پوستی اوردینری

محصولات اوردینری دارای مزایا و معایب خاصی هستند. در زیر به برخی از مزایا و معایب این برند اشاره می‌کنم:

مزایا:

  1. قیمت مناسب: یکی از بزرگترین مزایای محصولات پوستی اوردینری، قیمت مناسب آن است. این برند برای مشتریان قیمت‌هایی را ارائه می‌دهد که نسبت به محصولات مشابه در برندهای دیگر بسیار کمتر است.
  2. فرمولاسیون ساده: محصولات پوستی اوردینری به طور کلی فرمولاسیون ساده‌ای دارند. این به معنای استفاده از تعداد کمی مواد موثره و عدم اضافه کردن عناصر اضافی است. این سبب می‌شود محصولاتشان مرغوبیت و تمرکز بالایی داشته باشند.
  3. ارائه محصولات پوستی متنوع: The Ordinary مجموعه گسترده‌ای از محصولات پوستی را ارائه می‌دهد. از سرم‌ها و لوسیون‌ها تا محصولات مراقبتی و ضد پیری، محصولات متنوعی برای نیازهای مختلف پوستی در این برند موجود است.

معایب:

  1. نیاز به آگاهی قبلی: محصولات The Ordinary برای استفاده بهینه نیازمند آگاهی قبلی در مورد عوامل موثره، ترتیب استفاده و روش‌های مصرف هستند. برای اینکه بهره‌وری مطلوبی از محصولات آن ببرید، ممکن است نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتری داشته باشید.
  2. بستهبندی شیک ندارد: بسته‌بندی محصولات پوستی اوردینری به صورت ساده و معمولی است و به طور معمول از جعبه‌ها و بسته‌بندی‌های شیک و ظاهری متمایز استفاده نمی‌کند. این ممکن است برخی از مشتریان را که به جنبه‌های ظاهری محصولات حساس هستند، ناراضی کند.

خرید محصولات پوستی اوردینری

قبل از خرید، توصیه می‌شود از منابع معتبر خرید کنید و محصولات اصلی را تهیه کنید. همچنین، بهتر است قبل از خرید، تحقیقات لازم را انجام داده و نظرات و تجربیات کاربران دیگر را بررسی کنید تا بتوانید محصولات مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

سایت های فروش محصولات اوردینری

محصولات پوستی اوردینری در فروشگاه‌های آنلاین معروف موجود است. برخی از فروشگاه‌های مشهور اینترنتی، مانند سفورا، هیوا بیوتی،بیوتی بادی و خود سایت اوردینری که محصولات پوستی اوردینری را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید از این فروشگاه‌ها برای خرید آنلاین استفاده کنید.

خرید حضوری محصولات اوردینری

ممکن است در مناطق مختلف فروشگاه‌های آفلاین، مانند هیوابیوتی، زنجیره‌های آرایشی و بهداشتی محصولات پوستی اوردینری را بیابید. شما میتوانید در فروشگاه آنلاین و آفلاین هیوا بیوتی محصولات اوردینری اصل کانادا را با ضمانت خریداری کنید.

همچنین شما می‌توانید در فروشگاه لوازم آرایشی هیوا تمام محصولات را تست کنید تا از اصالت و کیفیت آن ها مطمئن شوید.

سخن آخر در مورد محصولات پوستی اوردینری

اگر شما به استفاده از محصولات پوستی اوردینری علاقه‌مند هستید، قبل از خرید، بهتر است نیازهای خاص پوستی خود را شناسایی کرده و با خواندن مقاله تاثیرات محصولات اوردینری بر انواع پوست و همچنین مشاوره گرفتن از یک دکتر پوست بهترین نتیجه را از این محصولات بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا