اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بیت کوین ۲۰ هزار دلار قیمت واقعی را نگه می دارد زیرا تحلیلگران به “حرکات بزرگ در راه است” نگاه می کنند

فیلیپ سوئیفت پیشنهاد می‌کند که هراس بیت‌کوین غیرقابل توجیه است و قیمت بیت‌کوین مطابق با انتظارات در بازه‌های زمانی طولانی‌تر است.

بیت کوین در پایین ترین سطح ده هفته ای قرار دارد، اما یک تحلیلگر قدیمی به سرمایه گذاران می گوید که هراس را نادیده بگیرند.

فیلیپ سوئیفت، خالق منبع داده LookIntoBitcoin و یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader، در به روز رسانی توییتر در ۲۵ مه، به شکاف قیمت بیت کوین هنوز در جریان است.

سوئیفت: “بیت کوین عملکرد خوبی دارد و همانطور که انتظار می رود است.”

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین از اواسط ماه مارس تا این حد پایین معامله نشده است  و علیرغم اینکه از آن زمان تا کنون در محدوده‌ای فقط ۴۰۰۰ دلار قرار دارد، همه جا پاهای سرد وجود دارد.

سوئیفت خلاصه کرد: “امروز وحشت زیادی در بازار وجود دارد.”

همانطور که گزارش شده است بیت کوین/دلار در حال حاضر در حال آزمایش توانایی میانگین متحرک کلیدی در برابر پس‌زمینه اهداف نزولی معامله‌گران است که تا ۲۵۰۰۰ دلار و کمتر می‌رسد .

حتی سوئیفت معتقد است که بیت کوین همچنان می تواند در ماه های آینده به ۲۰۰۰۰ دلار بازگردد ، علیرغم اینکه در بازه های زمانی بالاتر صعودی باقی می ماند.

نمودار شمع ۱ روزه BTC/USD در Bitstamp

 

با این وجود، وقتی به قیمت واقعی نگاه می کنیم، وقتی صحبت از قدرت بلندمدت بیت کوین می شود، تصویر واضح است.

با کوچک‌نمایی، بیت‌کوین در واقع عملکرد خوبی دارد و همانطور که برای این مرحله از چرخه انتظار می‌رود. یک شکست واضح BTC بالاتر از قیمت واقعی وجود دارد.

قیمت واقعی به قیمت کل اشاره دارد که آخرین بار عرضه بیت کوین در آن حرکت کرده است. طبق گزارش LookIntoBitcoin ، در حال حاضر قیمت آن کمی بالاتر از ۲۰۰۰۰ دلار است .

نمودار همراه چرخه‌هایی را نشان می‌دهد که سویفت به آن‌ها اشاره می‌کند، این چرخه‌ها هر بار که قیمت نقطه‌ای بالاتر از خط قیمت واقعی می‌شکند، شروع می‌شوند. در هر مورد، BTC/USD واقعی در ۱۴۰ روز پس از آن افزایش یافت.

نمودار مشروح قیمت واقعی بیت کوین

 

“حرکات بزرگ در راه است”

یک بارقه امید دیگر از فعالیت معامله گران در این هفته می آید.

همانطور که Checkmate، تحلیلگر اصلی زنجیره ای در Glassnode اشاره کرد ، فعالان بازار به طور فزاینده ای نشانه هایی از فرسودگی را نشان می دهند.

مات به معیار نسبت ریسک طرف فروش اشاره کرد که اکنون به پایین ترین سطح ثبت شده خود نزدیک می شود.

او چنین استنباط کرد که علیرغم اینکه قیمت واقعی بسیار پایین تر از قیمت واقعی است، هیچ کس علاقه ای به فروش با قیمت های فعلی ندارد، خواه از سرمایه گذاری خاص خود سود می برند یا خیر.

در بخشی از نظرات در ۲۴ می آمده است:

«این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که فروشندگان از هر دو طرف خسته شده‌اند، که نشان می‌دهد حرکت‌های بزرگی در راه است».

ریسک سمت فروش آخرین بار در اواخر سال ۲۰۱۵ به این میزان پایین بود، یعنی در ابتدای روند صعودی بیت کوین به بالاترین رقم تاریخ ۲۰۰۰۰ دلار در دسامبر ۲۰۱۷ در چرخه نصف شدن قبلی خود.

نمودار نسبت ریسک سمت فروش بیت کوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا