اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

نگاه اول به برج بیت کوین در دبی: Dev طرح اولیه را به اشتراک می گذارد

سالواتوره لگیرو، توسعه دهنده املاک و مستغلات، گفت که این برج یک نسخه مجازی در متاورس خواهد داشت.

در شامگاه ۲۴ مه، سالواتوره لگیرو، توسعه‌دهنده برج بیت‌کوین آینده، این پروژه را به‌طور رسمی در یک رویداد منحصر به فرد با محوریت معماری توسط طراح سیمونه میشلی راه‌اندازی کرد.

این رویداد خصوصی در سالن رستوران بلا در دبی، امارات متحده عربی برگزار شد.

در طول این رویداد، Leggiero و Micheli همکاری خود را برای برج بیت کوین ارائه کردند که یک نسخه در متاورس و یک ساختمان فیزیکی خواهد داشت.

سالواتوره لگیرو از پیش نویس اولیه طراحی برج بیت کوین رونمایی کرد

لجیرو در مصاحبه ای گفت که این پروژه دو مورد از علایق او را با هم ترکیب کرده است. مدیر اجرایی سال ها تجربه در توسعه املاک و مستغلات دارد و در طول همه گیری به Web3 علاقه مند شد.

“من با بسیاری از کارشناسان رمزنگاری صحبت کردم، اما با تمام احترام، آنها چیزهای زیادی در مورد املاک و مستغلات نمی دانند. و من با بسیاری از توسعه دهندگان مهم در شهر صحبت کردم، اما با تمام احترامی که برای آنها قائل هستم، رمزنگاری را نمی فهمند.”

سالواتوره لگیرو قطعه زمین مورد نظر را برای ساخت و ساز ارائه کرد

توسعه دهنده گفت که به دلیل این تجربه، او پروژه ای را تصور کرد که با تخصص او در زمینه املاک و اشتیاق او به ارزهای دیجیتال مطابقت داشت  و ایده برج بیت کوین در دبی متولد شد.

لجیرو همچنین گفت که می خواهد این پروژه یک پروژه باز باشد و به امکان ایجاد یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) برای این پروژه اشاره کرد. او توضیح داد:

“ما ورودی های بسیار زیادی از جامعه دریافت خواهیم کرد زیرا برج بیت کوین باید یک پروژه باز باشد، مانند آنچه ساتوشی ناکاموتو به ما می آموزد.”

او افزود که داشتن یک DAO برای این پروژه بسیار طبیعی به نظر می رسد زیرا تمرکززدایی تصمیم گیری به ایجاد یک “تجربه التقاطی برای آینده” کمک می کند.

طراح Simone Micheli طرح خود را برای نسخه متاورس برج بیت کوین ارائه کرد

این برج یک نسخه مجازی خواهد داشت که در متاورس راه اندازی می شود و یک نسخه فیزیکی که در دبی ساخته می شود.

در حالی که مکان هنوز نهایی نشده است، لجیرو امیدوار است که مجوز ساخت برج را در نزدیکی جاده شیخ زاید، جایی که خط افق معروف دبی در آن قرار دارد، دریافت کند.

لجیرو همچنین گفت که داشتن نمادی مانند برج بیت کوین به نفع منطقه است. توسعه دهنده معتقد است که این پروژه می تواند موقعیت رهبری امارات متحده عربی را در مورد ارزهای دیجیتال مستحکم کند.

علاوه بر این، توسعه‌دهنده تاکید کرد که می‌تواند یک هاب برای جامعه کریپتو فراهم کند.

برای کسانی که در دبی زندگی می کنند و کسانی که برای بسیاری از رویدادهای رمزنگاری در منطقه از آن بازدید می کنند.

“من چیزی دارم که فکر می کنم ایده این تحول املاک و انقلاب بازار مهمان نوازی را می دهد. برج بیت کوین اولین برج از یک زنجیره خواهد بود. این همان چیزی است که من رویای آن را می بینم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا