اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

سرمایه‌گذاری‌های برتر دارایی متاورس متحمل زیان‌های هنگفتی می‌شوند

دارایی‌های متاورس معروف، مانند Otherdeeds، The Sandbox، Decentraland، Somnium و Voxels، همگی در طول سال گذشته ارزش خود را کاهش داده‌اند.

قیمت زمین‌های مجازی در برخی از متاورژن‌های برتر به‌طور قابل‌توجهی نسبت به اوج قیمت‌های سال ۲۰۲۲ کاهش یافته است و بیشتر آنها حدود ۹۰ درصد از ارزش خود را کاهش داده‌اند.

مطالعه‌ای که توسط CoinGecko منتشر شده است نشان می‌دهد که ویژگی‌های متاورس محبوب، مانند Otherdeeds، The Sandbox، Decentraland، Somnium و Voxels، همگی در طول دوره مورد مطالعه، از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ تا ۲۴ می ۲۰۲۳، ارزش خود را کاهش داده‌اند .

مقایسه قیمت زمین متاورس

همانطور که در بالا نشان داده شد، گران ترین ملک در آن زمان، Otherdeeds by Otherside بود که زمانی ملک را به قیمت ۵ اتر فروخت.

در حال حاضر با ۷۸.۲٪ کاهش با ۱.۰۹ ETH به فروش می رسد. املاک Sandbox و Decentraland نیز به ترتیب ۸۹.۷۶ درصد و ۸۷.۸۸ درصد کاهش یافته اند.

CoinGecko اشاره کرد که ارزان‌ترین زمین در متاورس را می‌توان در Voxels یافت که تا ۲۴ مه به قیمت ۰.۱۶ ETH فروخته می‌شود.

ویژگی‌های مجازی Voxels مانند Somnium با ۹۳.۸ درصد ضرر مواجه شدند. علیرغم کاهش شدید قیمت ها، Voxels همچنان به بازگشت خوشبین است.

اکانت رسمی توییتر آن اعلام کرد :

“ما شماره ۵ هستیم! ما شماره ۵ هستیم!. این به من هم صدمه می زند، اما زمستان ها زمستان می شوند، تنها کاری که باید انجام داد این است که به ساختن ادامه دهیم.”

غول های فناوری و اقتصادهای بزرگ همچنان به آزمایش پتانسیل نهایی متاورس از طریق سرمایه گذاری ها و ابتکارات مختلف ادامه می دهند .

اپل سازنده آیفون به زودی هدستی با واقعیت ترکیبی عرضه خواهد کرد که می تواند علاقه جهانی را به متاورس دوباره برانگیزد.

CT کاملاً از این واقعیت غافل است که اپل در ۳ هفته آینده یک هدست واقعیت ترکیبی را عرضه می کند.

جاش گیلبرت، تحلیلگر بازار eToro در گفتگویی گفت: با توجه به سابقه اثبات شده اپل در ارائه محصولات با کیفیت بالا و تغییر در بازار، هدست جدید می تواند بازارها را به آتش بکشد.

گیلبرت بیان کرد: وقتی اپل این کار را انجام می دهد، معمولاً آن را درست انجام می دهد.

طبق گزارشی از پیشگوی محصولات اپل، مارک گورمن، هدست جدید اپل قرار است در تاریخ ۵ ژوئن عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا