اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

نوآوری راه اندازی Web3 – روز نمایشی با برندهای Animoca، Cipholio و Brinc

Cointelegraph Accelerator، Animoca Brands، Cipholio و Brinc میزبان یک روز نمایشی برای معرفی هفت پروژه امیدوارکننده Web3 به سرمایه گذاران خواهند بود.

همانطور که بسیاری از رویدادهای Web3 از اوایل سال ۲۰۲۲ تکرار کرده اند، بازارهای نزولی زمان ایده آلی برای ساختن هستند .

بازار نزولی کنونی که با سقوط اکوسیستم Terra در ماه می ۲۰۲۲ آغاز شد و به درستی به عنوان «زمستان کریپتو» در پی سقوط FTX در نوامبر نامگذاری شد، شاهد کاهش ارزش بازار کریپتو از ۳ تریلیون دلار به زیر ۱ تریلیون دلار بود.

در حالی که بازار نزولی یک ساله بخش خوبی از ارزش بازار را از بین برد، همچنین فرصتی برای شکوفایی ایده‌های جدید فراهم کرد زیرا تمرکز صنعت از نوسانات قیمت به نوآوری تغییر می‌کند.

بدون توجه به شرایط بازار، اکوسیستم Web3 به ساختن پیرامون مفاهیم تازه ادامه داده است تا از تکرار دوباره خرابی‌ها جلوگیری کند و همچنین راه‌های جدیدی برای تعامل کاربران با واقعیت‌های دیجیتال غیرمتمرکز بیابد.

همه برنامه‌نویسان فعال ماهانه Crypto از سال 2009

تعداد توسعه دهندگان فعال ماهانه از زمان راه اندازی بیت کوین در مقایسه با زمانی که اتریوم و عملکردهای قرارداد هوشمند آن معرفی شدند

استارت‌آپ‌های Web3 که راه‌حل‌های منحصربه‌فردی را توسعه می‌دهند، این فرصت را خواهند داشت که کار خود را در روز دموی سرمایه‌گذاران که توسط Cointelegraph Accelerator همراه با Cipholio Ventures، Animoca Brands و Brinc برگزار می‌شود، معرفی کنند.

این رویداد برای ۳۱ مه در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر UTC با هدف ارائه پلت فرمی برای پروژه های Web3 جدید و جدید برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود با مخاطبان جهانی بسیار برنامه ریزی شده است.

روز دموی سرمایه گذاران

در طول روز دمو، هر استارت‌آپ می‌تواند طرح‌های پنج دقیقه‌ای خود را انجام دهد و سپس یک جلسه پرسش و پاسخ با VCهای شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

روز دموی سرمایه گذاران

در اینجا هفت استارت آپ Web3 که پروژه های خود را در روز نمایشی سرمایه گذار Cointelegraph Accelerator ارائه خواهند کرد، آورده شده است:

GoodCrypto

GoodCrypto یک برنامه تجاری و مدیریت پورتفولیو همه در یک برای کاربران ارزهای دیجیتال توسعه داده است.

این اپلیکیشن که در پلتفرم های اندروید، iOS و وب موجود است، از بیش از ۳۵ صرافی رمزنگاری پشتیبانی می کند و با ۱۲ بلاک چین ادغام شده است.

GoodCrypto از زمان راه اندازی خود بیش از ۳۰۰۰۰۰ دانلود برنامه را به دست آورد در حالی که در دور اولیه خود به رهبری Cipholio، GSR و Fenbushi، با مشارکت سرمایه گذاران فرشته، بیش از ۶۰۰،۰۰۰ دلار بودجه به دست آورد.

Brickken

Brickken توکن‌سازی در سطح سازمانی را از طریق یک پلت فرم سلف‌سرویس سرتاسر ارائه می‌کند.

از ایجاد دارایی‌های دیجیتال تا مرحله فروش توکن، پلتفرم Brickken به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیند توکن‌سازی کامل را بدون نیاز به تیم فنی انجام دهند.

برنامه غیرمتمرکز (DApp) در فوریه ۲۰۲۳ راه اندازی شد و این پروژه ۱۸ مشتری با نزدیک به ۲۰۰ مشتری در خط لوله جمع آوری کرد.

این تیم ۲.۶ میلیون دلار بودجه در دور اولیه خود از Chainlink، Varys Capital، OxCapital، Silver Rock Group و Gotbit دریافت کرد.

0xdx

0xdx که روی شبکه آزمایشی Arbitrum کار می‌کند، معاملات گزینه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) را ارائه می‌کند که معامله‌گران می‌توانند در مورد قیمت مجموعه‌های برتر NFT مانند Bored Ape Yacht Club و Pudgy Penguins حدس بزنند.

Ludex

از آنجایی که بازی Web3 به یکی از محبوب ترین فعالیت ها در اکوسیستم بلاک چین تبدیل می شود، توسعه دهندگان به دنبال راه حل هایی برای پیاده سازی قراردادهای هوشمند در محصولات خود هستند.

Ludex رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) و کیت‌های توسعه نرم‌افزار (SDK) را برای برنامه‌نویسان بازی بدون تخصص بلاک چین برای پیاده‌سازی عملکرد قرارداد هوشمند در بازی‌ها فراهم می‌کند و استودیوهای بازی Web2 را قادر می‌سازد تا وارد عصر Web3 شوند.

Stand

Stand که توسط تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد توسعه یافته است، بر روی حرکت «اقدام برای کسب درآمد» سوار می شود تا یک پلتفرم آموزش کسب درآمد Web3 را ارائه دهد.

هدف آن برهم زدن چشم‌انداز آموزشی با آموزش غیرمتمرکز مبتنی بر سازمان مستقل (DAO) و آموزش از پایین به بالا برای کارفرمایان و نامزدها است.

MetaJuice

MetaJuice با استفاده از جمعیت پرجمعیت متاورس IMVU که بیش از ۴ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، دارایی‌های مبتنی بر بلاک چین را ایجاد می‌کند که می‌توانند توسط کاربران متاورس ایجاد و مالک شوند.

Kola Labs

Kola Labs با توسعه یک متاورس شنیدنی که در آن کاربران موسیقی را از دارایی های دیجیتال خود تولید می کنند، به نوازندگان و سازندگان کمک کند.

کاربران Web3 می‌توانند هویت خود را در فراجهان ثابت کنند، مالکیت موسیقی خود را ثابت کنند و با استفاده از شناسه‌های غیرمتمرکز از کار خود درآمد کسب کنند.

استارتاپ موسیقی Web3 که توسط سودا جیانگ تأسیس شد، تاکنون ۸۰۰۰۰۰ دلار سرمایه دریافت کرده است.

برنامه شتاب دهنده کوین تلگراف که در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد ، با استفاده از موقعیت پیشرو کوین تلگراف در رسانه های رمزنگاری و بلاک چین، به استارت آپ ها و پروژه های امیدوارکننده Web3 کمک می کند تا در معرض مخاطبان جهانی قرار گیرند.

این برنامه از شرکت های Web3 با تقویت حضور رسانه ای آنها، افزایش آگاهی از برند و تسریع رشد جامعه پشتیبانی می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا