ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

لویی ویتون Web3 را در آغوش می‌کشد و تنه نمادین خود را به عنوان یک مجموعه دیجیتال عرضه می‌کند

خانه لوکس فرانسوی سازگار با بلاک چین، Louis Vuitton، با رونمایی از تنه نمادین خود به عنوان یک مجموعه دیجیتال، تلاش‌های Web3 را افزایش می‌دهد.

در حالی که صنعت مد به استقبال از تکامل «فیگیتال» ادامه می‌دهد، خانه لوکس فرانسوی Louis Vuitton راه‌اندازی صندوق گنجینه VIA، نمایندگی مجازی صندوق مسافرتی نمادین خود را اعلام کرد.

دنیای دیجیتال می تواند احساس مالکیت انحصاری در دنیای واقعی را با فناوری بلاک چین مطابقت دهد .

با ارائه یک زیرساخت غیرقابل تغییر، شفاف و عمومی برای اثبات مالکیت، بلاک چین داشتن یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد مانند یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) را به اندازه داشتن نسخه فیزیکی آن رضایت بخش کرد.

اشیاء فیزیکی شروع به تولد دوقلوهای دیجیتالی به همان اندازه منحصر به فرد خود در بلاک چین کردند که منجر به افزایش روند فیژیتال در عصر Web3 شد.

با توجه به ماهیت مالکیت دیجیتالی، اشیایی که ارزش زیبایی شناختی را به کاربرد ترجیح می دهند، پیشگام این روند هستند – از فروشگاه های طراحان در Metaverse تا مجموعه های هنری دیجیتال.

از آنجایی که دنیای فیزیکی بیشتر با دنیای دیجیتال در هم تنیده می شود، شرکت های بزرگ همچنان به گسترش مهارت و نوآوری خود در تلاش برای کشف افق های جدید ادامه می دهند.

آخرین نقطه عطف تکامل فیژیتال از برند لوکس Louis Vuitton می آید، شرکتی که با بلاک چین غریبه نیست.

خانه لوکس فرانسوی به دلیل پذیرش فناوری و نوآوری شناخته شده است. برای ارائه شفافیت و قابلیت ردیابی بهتر برای کل صنعت لوکس، Louis Vuitton قبلاً با استفاده از فناوری مجموعه الماس LV خود در پروژه بلاک چین Aura شرکت کرده بود .

این شرکت به مناسبت دویستمین سالگرد تاسیس خود، لوئیس، یک بازی ویدیویی با عنوان “Louis The Game” برای بازیکنان منتشر کرد تا ۳۰ NFT پنهان در متاورس خود را شکار کنند.

برای سرعت بخشیدن به سفر خود به فضای Web3 ، خانه لوکس فرانسوی اکنون نمادین ترین چمدان خود، Louis Vuitton trunk، را به عنوان یک کلکسیون دیجیتال دوباره تصور می کند.

تنه مشهور Louis Vuitton که برای اولین بار در اواسط قرن نوزدهم عرضه شد، بیش از ۱۶۰ سال است که از فرم ها و مواد تازه استفاده کرده است.

هر تنه Louis Vuitton که توسط صنعتگران در حومه پاریس، فرانسه ساخته شده است، یک علامت تجاری در مد لوکس است.

جدیدترین طرح این مجموعه ۱۶۰ ساله، به نام VIA Treasure Trunk، با تغییری در Web3 ارائه می‌شود: به عنوان یک نشانه (SBT) طراحی شده است که به مالکان اجازه می‌دهد تا خلاقیت‌های تا به حال دیده نشده Maison، خانه طراحی Louis Vuitton را باز کنند.

Treasure Trunk دسترسی به VIA، پورتال Louis Vuitton به دنیای کلکسیون های دیجیتال را می دهد.

این خانه لوکس گفت که اولین Trunk دیجیتال آن “برای کسانی طراحی شده است که به دنبال سفر در رویاهای جدید و واقعیت های جدید هستند.”

VIA، همچنین نام جامعه صاحبان Treasure Trunk، به عنوان دروازه ای عمل خواهد کرد که در آن علاقه مندان می توانند کلیدهای سفارشی را برای باز کردن قفل طرح های Louis Vuitton که قبلاً هرگز دیده نشده اند، بدست آورند.

هر مجموعه کلکسیونی از راه‌اندازی‌های جدید، با نشانه‌گذاری گامی جدید به سمت تجربه فیگیتال، دسترسی انحصاری خریداران را به همتایان فیزیکی خود فراهم می‌کند.

چگونه تنه گنج VIA Louis Vuitton را دریافت کنیم؟

هر تنه گنج دارای برچسب قیمت ۳۹۰۰۰ یورویی است و تنها چند صد عدد از آنها برای خرید در دسترس خواهد بود.

علاقه مندان به Louis Vuitton باید در تاریخ ۸ ژوئن با یک کیف پول ارز دیجیتال در لیست انتظار ثبت نام کنند.

خانه لوکس دعوتنامه‌ای برای یک صفحه پیش‌نمایش خصوصی VIA برای کسانی که از لیست انتظار در ۱۴ ژوئن انتخاب شده‌اند ارسال می‌کند.

سپس دعوت‌شدگان منتخب در ۱۶ ژوئن فرصت خرید VIA Treasure Trunk خود را خواهند داشت.

به عنوان بخشی از سفر خود به فضای وب ۳، لویی ویتون اعلام کرد که ارزهای دیجیتال می توانند به عنوان یک روش پرداخت برای خرید کلکسیون های دیجیتال استفاده شوند.

ماهیت روح‌بسته VIA Treasure Trunks کاربران را از انتقال یا فروش آنها پس از خرید اولیه منع می‌کند و اطمینان می‌دهد که فقط افراد انتخاب شده به پورتال VIA دسترسی خواهند داشت.

با این حال، کاربران می توانند مجموعه های دیجیتالی آینده را که از طریق VIA به دست آورده اند، در بازارهای مختلف NFT بفروشند.

به لطف نوآوری ها و فرصت های تکنولوژیکی ارائه شده توسط Web3، جهان دیجیتال به جای یک واقعیت مجزا، به گسترش دنیای فیزیکی تبدیل شده است.

قدم گذاشتن Louis Vuitton به دنیای کلکسیون های دیجیتال نشان می دهد که Web3 به یک روند جهانی تبدیل شده است که تعاملات هیجان انگیزی را حتی برای بخش های پیشرفته ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا