ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پروتکل وام دهی DeFi مبتنی بر Cosmos Nolus به Cointelegraph Accelerator می پیوندد

پروتکل وام دهی DeFi Nolus با حل ناکارآمدی های وثیقه سازی قصد دارد افراد بیشتری را وارد کند.

وام‌دهی رمزنگاری به بخش مهمی از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل شده است و به افراد اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را از طریق پروتکل‌های طراحی شده خاص وام دهند و وام بگیرند.

با وام‌دهی کریپتو ، کاربران می‌توانند دارایی‌های کریپتو خود را به عنوان وثیقه قفل کنند و سپس وام فیات یا استیبل کوین قرض بگیرند.

به جای واسطه‌های سنتی، مانند بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری، پروتکل‌های وام دهی DeFi مستقیماً روی یک بلاک چین کار می‌کنند.

قراردادهای هوشمند هر وام یا استقراض را تسهیل می کند و عرضه و تقاضای زنجیره ای نرخ بهره را تعیین می کند.

گزارش‌ها انتظار دارند تا سال ۲۰۳۰ یک بازار دی‌فای ۲۳۱ میلیارد دلاری به همراه داشته باشد که پروتکل‌های وام‌دهی یکی از عناصر کلیدی رشد هستند.

طبق یک گزارش تحقیقاتی CoinGecko ، وام دهی بیش از ۱۱ درصد از سهم بازار را در اکوسیستم DeFi دارد و به عنوان یکی از پنج بخش بزرگ DeFi است.

کاربران به پروتکل های وام دهی DeFi هجوم می آورند تا از فروش مستقیم دارایی های رمزنگاری خود اجتناب کنند که انتظار دارند ارزش آن افزایش یابد.

سهام دسته‌های DeFi بر اساس ارزش بازار توکن‌ها.  منبع: CoinGecko

سهام دسته‌های DeFi بر اساس ارزش بازار توکن‌ها

با وجود پتانسیل رشد آن، عوامل متعددی قابلیت استفاده از وام های رمزنگاری را محدود می کند.

در درجه اول، کاربران باید ارزش بیشتری را در ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه قفل کنند تا چیزی که قصد وام گرفتن دارند.

این یک رویه رایج، هم برای وام دهندگان متمرکز و هم برای وام دهندگان غیرمتمرکز، برای جلوگیری از خطرات مربوط به انحلال وجوه به دلیل کاهش ناگهانی ارزش توکن های وثیقه شده است.

پلتفرم ها تمایل دارند تا ۵۰٪ تا ۶۰٪ از هر وثیقه سپرده شده را تأمین مالی کنند.

پیچیدگی فرآیند وام‌دهی یکی دیگر از عوامل بازدارنده برای اکثر کاربران Web3 است، زیرا راه‌حل‌های وام دهی DeFi نیاز به درک فنی دارند که ممکن است حتی معامله‌گران با تجربه را گیج کند.

پس از تضمین ۲.۵ میلیون دلار سرمایه اولیه و اولیه ، پروتکل DeFi مبتنی بر Cosmos Nolus با هدف در دسترس قرار دادن وام رمزنگاری برای کاربران عادی به برنامه Cointelegraph Accelerator پیوست .

پروتکل Nolus اخیراً DeFi Lease را برای رسیدگی به ناکارآمدی‌ها در چشم‌انداز وام دهی فعلی DeFi معرفی کرده است.

DeFi Lease تا ۱۵۰ درصد سرمایه اولیه را به کاربران ارائه می دهد – تقریباً سه برابر میانگین پیشنهاد وام دهندگان کریپتو – در حالی که مالکیت دارایی را به کاربر واگذار می کند.

همچنین هزینه کل تامین مالی و تراکنش‌ها را کمتر از میانگین بازار نگه می‌دارد تا به کاربران Web3 کمک کند تا مقدار بیشتری از دارایی دیجیتال مورد نظر خود را نسبت به موجودی فعلی خود بدون نگرانی در مورد فرمول‌های فنی یا ساختارهای پیچیده کارمزد وام‌دهی ایمن کنند.

جدا از DeFi Lease، مورد دیگر به نام Nolus به عنوان یک مجموعه مالی غیرحضوری برای Web3 عمل می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تمام دارایی‌های دیجیتالی را مدیریت کرده و کریپتو خود را خریداری، بفروشند، مبادله کنند یا به اشتراک بگذارند.

در ماه مه، Nolus با موفقیت شبکه اصلی خود را راه اندازی کرد و انتظار دارد هفته آینده یک پروتکل کاملاً فعال به صورت زنده ارائه شود.

برنامه Cointelegraph Accelerator در سال ۲۰۲۳ شروع به کار کرد تا پروژه های Web3 را برای دستیابی به پتانسیل واقعی خود کمک کند.

با پیوستن به این برنامه، Nolus این فرصت را خواهد داشت تا رویکرد نوآورانه خود را برای وام‌دهی کریپتو به اکوسیستم Web3 ارائه دهد و کاربران سایر بلاک چین‌ها و کیف پول‌ها را به زنجیره مبتنی بر Cosmos خود برای تعامل با پروتکل DeFi خود از طریق یک رابط ساده جذب کند.

Nolus به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Cointelegraph Accelerator، قصد دارد تبدیل به فروشگاهی یک‌جا برای پارک تمام تراکنش‌های رمزنگاری شده برای کاربران Web3 شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا