ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

پس از سقوط FTX، اقدامات رمزنگاری SEC در شش ماه ۱۸۳ درصد افزایش یافت

رگولاتور اقدامات اجرایی را در فضای کریپتو پس از افشاگری در مورد FTX افزایش داد.

اقدامات اجرایی مرتبط با ارزهای دیجیتال انجام شده توسط تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده در شش ماه پس از ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل بیانیه های مطبوعاتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و گزارش های خبری در مورد اقدامات آن، نشان داد که در شش ماه قبل از سقوط FTX، تقریباً شش اقدام اجرایی را انجام داده است.

در شش ماه پس از ورشکستگی FTXدر ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲، اقدامات اجرایی مربوط به رمزنگاری SEC به حداقل ۱۷ افزایش یافت که افزایش تخمینی ۱۸۳ درصدی نسبت به دوره قبل را نشان می‌دهد.


نموداری که تعداد اقدامات اجرایی SEC را در هر دوره شش ماهه مربوط به کریپتو نشان می دهد.

این تجزیه و تحلیل دو شکایت اخیری را که SEC علیه بایننس در ۵ ژوئن و یک روز بعد Coinbase مطرح کرد، در نظر نمی گیرد .

اقدامات افزایش یافته، از جمله اقدامات اخیر علیه این دو صرافی، منجر به این شد که برخی از ناظران پیشنهاد کنند که SEC در تلاش است خود را به دلیل شکست در پلیس FTX بازخرید کند.

مارکت واچ گزارش داد که فرنچ هیل، نماینده ایالات متحده، هنگام سخنرانی در یک رویداد در واشنگتن دی سی در ۷ ژوئن، گفت که سرکوب اخیر اقدامی از سوی رگولاتور و رئیس SEC، گری جنسلر است.

هیل ادعا کرد که به جای اینکه جنسلر بر FTX نظارت کند، رئیس SEC در عوض از کیم کارداشیان انتقاد کرد زیرا او در تبلیغات Super Bowl کریپتو را تبلیغ کرده است.

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات و استراتژی Matrixport و نویسنده کتاب Crypto Titans گفت:

«چگونه تریلیون‌ها در بازارهای ارزهای دیجیتال ساخته شدند و میلیاردها دلار از دست رفتند ،   مشکلات را در FTX پیدا کنید.»

براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل Ripple، این موضوع را تکرار کرد و در توییتی در ۶ ژوئن ادعا کرد که SEC “دعواهای حقوقی را به دیوار می اندازد و امیدوار است که آنها از خرابکاری آژانس FTX منحرف شوند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا