ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

دادگاه فدرال ایالات متحده شکایت علیه پلتفرم DeFi PoolTogether را رد کرد

جامعه DeFi دفاع حقوقی پروتکل را از طریق فروش توکن غیرقابل تعویض ۱.۴ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۲ تامین کرد.

یک قاضی ایالات متحده اخیراً شکایت علیه پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) PoolTogether را رد کرد.

طبق این حکم، سیستم دادگاه فدرال مکان مناسبی برای ابراز نگرانی‌ها علیه استارت‌آپ DeFi نیست.

فردریک بلاک، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده گفت که علیرغم داشتن نگرانی های واقعی در مورد این استارتاپ، شکایت در دادگاه فدرال راه مناسبی برای رسیدگی به آنها نیست.

قاضی همچنین گفت که جوزف کنت، شاکی، جایگاهی برای پیگیری ندارد. یک دعوای قضایی به این دلیل که او از متهمان آسیب خاصی متحمل نشده است.

در حکم دادگاه آمده بود :

«بنابراین، دادگاه معتقد است که کنت فاقد حق شکایت است و بر این اساس، درخواست‌های متهمان را برای رد بر این اساس می‌پذیرد. درخواست‌های جایگزین برای اجبار داوری به عنوان غیرقانونی رد می‌شوند.»

در این دادخواست که توسط کنت در اکتبر ۲۰۲۱ ارائه شد، مدعی شد که استارتاپ DeFi قوانین قمار در ایالت نیویورک را نقض کرده و به مردم اجازه می دهد از مقررات مالی فرار کنند و از مصرف کنندگان کلاهبرداری کنند.

با این حال، به گفته قاضی، آسیبی که کنت ادعا می کند متحمل شده است باید مشابه آسیب هایی باشد که او امیدوار است در دادگاه چاره ای برای آن بیابد. با این حال، در این مورد، قاضی گفت که عدم تطابق وجود دارد. در نهایت پرونده منتفی شد.

علیرغم این تصمیم، قاضی گفت که کنت آزاد است تا ادعاهای خود را در دادگاه ایالتی پیگیری کند و مسائل فرعی مطرح شده در درخواست های اخراج که بی پاسخ مانده است باید توسط دادگاه تجدید نظر نیویورک حل و فصل شود.

اعضای انجمن از این تصمیم خوشحال شدند و برخی گفتند که توکن غیرقابل تعویض آنها (NFT) اکنون کاربردی دارد و برخی دیگر حمایت خود را اعلام کردند.

در سال ۲۰۲۲، DeFi  این استارتاپ ۷۶۹ اتر حدود ۱.۴ میلیون دلار در آن زمان، با فروش PoolyNFTs را افزایش داد. این وجوه برای مبارزه با شکایت استفاده شد ، که برخی از اعضای جامعه معتقد بودند که حمله ای به کل بخش DeFi است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا