ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

تاریخ دادگاه Coinbase در مقابل SEC برای استدلال های پرونده اولیه تأیید شد

یک قاضی در نیویورک درخواست مشترک SEC و Coinbase را برای تعیین تاریخ برای باز کردن گزارش ها و همه پاسخ های بعدی تایید کرده است.

آخرین تحول در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase در حالی است که تاریخ تایید شده است تا دو طرف استدلال های اولیه خود را بیان کنند.

در ۲۴ ژوئیه، پل گروال، مدیر ارشد حقوقی Coinbase ، این خبر را در توییتر منتشر کرد که کاترین پولک فایلا، قاضی نیویورک، درخواست مشترک SEC و Coinbase برای ادامه جلسات استماع را تایید کرده است.

سند اولیه ارائه شده توسط دو طرف نشان می‌دهد که توافقی برای پیشنهاد و بازگشایی Coinbase منعقد شده است که قرار است در ۴ آگوست ۲۰۲۳ ارائه شود، که با چارچوب‌های زمانی برای اسناد و پاسخ‌های مختلف پشتیبانی بعدی و طول مربوط به اسناد همراه است.

با این حال، هیچ توافقی در مورد ضرب‌الاجل کوتاه‌مدت مخالفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار، که Coinbase  سی روز پس از طرح افتتاحیه و خلاصه آن پیشنهاد داد و SEC شصت مورد را پیشنهاد کرد، حاصل نشد.

قاضی Failla با تاییدیه ای که تا حدی اعطا شد، پاسخ داد، که شامل مهلت Coinbase در ۴ آگوست برای خلاصه اولیه و ۱۱ اوت برای اسناد پشتیبان بود.

او همچنین اختلافات خود را بر سر تاریخی برای جلسه کوتاه مخالف SEC که قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ یا قبل از آن برگزار شود، با پاسخ Coinbase تا ۲۴ اکتبر یا زودتر حل و فصل کرد.

در پاسخ به این شکایت، Coinbase در ۱۴ ژوئیه اعلام کرد که توانایی مشتریان در کالیفرنیا، نیوجرسی، کارولینای جنوبی و ویسکانسین را برای به اشتراک گذاشتن دارایی‌های اضافی تا اطلاعات بعدی متوقف می‌کند .

پرونده SEC علیه Coinbase تنها یکی از دعاوی مربوط به رمزنگاری است که در آن دخیل است و دعوای Ripple Labs یک موضوع داغ در صنعت است.

بر اساس گزارشی در ۱۷ جولای، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، بنا به گزارش ها قصد دارد با قانونگذاران در ایالات متحده ملاقات کند تا در مورد قوانین دارایی های دیجیتال و سایر موضوعات مشابه بحث کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا