ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

با استناد آلتمن به صف‌های ژاپن، Worldcoin گزارش‌هایی مبنی بر عدم موفقیت را رد کرد

ویدیویی که توسط سام آلتمن، یکی از بنیانگذاران Worldcoin به اشتراک گذاشته شده است، صف طولانی از مردم ژاپن را نشان می دهد که ظاهراً منتظر جمع آوری ۵۰ دلار توکن Worldcoin (WLD) یا ۲۵ WLD هستند.

در میان بحث‌ها پیرامون کاهش علاقه به Worldcoin – پروژه بلاک چین که به ایجاد شبکه هویت کاربر اختصاص داده شده است – بنیانگذار آن سام آلتمن ویدیویی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد مردم ژاپن در صف ایستاده‌اند تا اسکن عنبیه خود را در ازای Worldcoin «رایگان» بدهند.

ویدیویی که آلتمن به اشتراک گذاشته است، صف طولانی مردم در ژاپن را نشان می دهد که ظاهراً منتظر جمع آوری ۵۰ دلار توکن Worldcoin (WLD) یا ۲۵ WLD هستند. در مقابل، کاربران ملزم به ارائه مشخصات هویتی خود از طریق اسکن عنبیه هستند.

آلتمن هنگام اشتراک‌گذاری ویدیوی افرادی که برای Orb صف می‌کشند، نوشت:«اکنون هر ۸ ثانیه یک نفر تأیید می‌شود. »

با این حال، Worldcoin هنوز به درخواست  برای اظهار نظر برای تأیید صحت اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در توییتر (تغییر نام تجاری به X ) پاسخ نداده است .

همانطور که در نامه مقدماتی Worldcoin توضیح داده شد ، Orb یک دستگاه تأیید بیومتریک است که پس از جمع‌آوری موفق داده‌های بیومتریک، شناسه جهانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این شرکت قصد دارد تا مکان‌های Orb را در سراسر جهان راه‌اندازی کند تا فرآیند سوار شدن را در مقیاس جهانی تسریع بخشد.

در حالی که سرمایه گذاران ژاپنی به ظاهر علاقه بیشتری به Worldcoin نشان دادند، تعداد زیادی از هنگ کنگی ها این اشتیاق را نداشتند. سه Orb در هنگ کنگ به طور تجمعی فقط ۲۰۰ ثبت نام در روز اول و ۶۰۰ ثبت نام در مجموع را گزارش کردند.

اگرچه در ظاهر، ثبت‌نام‌های Worldcoin گامی رو به جلو به سوی پذیرش رمزارز به نظر می‌رسد، اما کارآفرینان، از جمله جک دورسی ، بنیان‌گذار توییتر و ویتالیک بوترین ، بنیان‌گذار اتریوم، معتقدند سیستم پیشنهادی اگر بر خلاف اخلاق عمل کند، فاجعه‌بار خواهد بود.

حریم خصوصی، دسترسی، عدم تمرکز – که اکوسیستم کریپتو بر آن بنا شده است.

Worldcoin ممکن است با مقاومت تنظیم کننده های داده در بریتانیا مواجه شود، زیرا دفتر کمیسر اطلاعات (ICO) طبق گزارش ها نگرانی هایی را در مورد حفظ حریم خصوصی و ایمنی داده های بیومتریک حیاتی مطرح کرده است.

با این حال، یکی از سخنگویان ICO گفت «که آنها هیچ چیزی را به طور عمومی برای تأیید یا رد اینکه آیا ما به دنبال Worldcoin هستیم، اعلام نکرده‌اند. تا آن زمان، من نمی‌توانم نظر بدهم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا