ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بایننس معاملات استیبل کوین FDUSD را به دلیل مشکلات فنی متوقف کرد

پیش از راه‌اندازی، بایننس گفت که برای تمام جفت‌های معاملاتی FDUSD کارمزد سازنده صفر ارائه می‌کند.

استیبل کوین اخیراً معرفی شده، First Digital USD (FDUSD) که قرار بود در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۳ در ساعت ۸ صبح UTC در بایننس فهرست شود، به دلیل جفت‌های FDUSD تا ساعت ۱۴:۰۰ UTC در تاریخ ۲۶ جولای به تعویق افتاد. ارائه دهندگان نقدینگی که مشکلات فنی را تجربه می کنند.

بایننس در بیانیه‌ای اعلام کرد که معاملات FDUSD را در ۲۶ ژوئیه در ساعت ۹:۴۵ صبح UTC متوقف می‌کند و تمام سفارش‌های در انتظار FDUSD را لغو می‌کند تا از محافظت از کاربران خود اطمینان حاصل کند.

First Digital Group مستقر در هنگ کنگ از راه اندازی FDUSD وابسته به دلار ایالات متحده در اول ژوئن خبر داد.

در ۲۶ ژوئیه، First Digital Group اولین و لیست استیبل کوین خود را در Binance اعلام کرد .

اسکرین شات از تعویق معاملات

بر اساس بیانیه، FDUSD به طور کامل توسط پول نقد و معادل های نقدی نگهداری شده در حساب های جداگانه در موسسات مالی تنظیم شده پشتیبانی می شود.

اشخاص ثالث مستقل به طور منظم ذخایر را نظارت و حسابرسی می کنند و استیبل کوین به گونه ای طراحی شده است که با ارزش ۱:۱ به دلار آمریکا بازخرید شود.

استیبل کوین ها دسته ای از ارزهای دیجیتال هستند که توسط دارایی های خاص پشتیبانی می شوند یا از الگوریتم هایی برای تنظیم عرضه خود بر اساس تقاضا استفاده می کنند.

در این اطلاعیه آمده است که FDUSD نه تنها به عنوان یک دارایی دیجیتال قابل برنامه ریزی در نظر گرفته شده است، بلکه قادر به تعامل با قراردادهای هوشمند مالی ، خدمات امانی و بیمه بدون نیاز به واسطه است.

علاوه بر این، سازگاری FDUSD با فناوری‌های Web3 امکان ایجاد راه‌حل‌ها در آینده و ادغام بیشتر با تراکنش‌های روزمره را فراهم می‌کند.

بایننس تبلیغاتی را ارائه کرد که برای تمام جفت‌های معاملاتی FDUSD کارمزد سازنده صفر ارائه می‌کرد.

در طول دوره تبلیغاتی، همه کاربران می‌توانند از هزینه‌های سازنده صفر در جفت‌های معاملاتی فعلی FDUSD و هر جفت معاملات نقطه‌ای FDUSD و مارجین جدید استفاده کنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا