ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

hester pierce به هشدار رمز ارزهای SEC به شرکت های حسابداری پاسخ می دهد

hester pierce، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، استدلال کرد که شفافیت کامل نباید به قیمت به خطر انداختن تلاش های حسن نیت تمام شود.

کمیسر hester pierce از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد بیانیه اخیر این آژانس که به شرکت‌های حسابداری توصیه می‌کند نسبت به انجام کارهای غیرحسابرسی برای شرکت‌های ارز دیجیتال توصیه می‌کند، ابراز نگرانی کرده است.

pierce در توییتی در ۲۸ ژوئیه بیانیه اخیر Paul Munter حسابدار ارشد SEC را به چالش کشید و به شرکت‌های حسابداری پیشنهاد کرد که رویکرد همه یا هیچ را در معاملات خود با شرکت‌های رمزنگاری اتخاذ کنند.

pierce  معتقد است که این ممکن است باعث شود شرکت‌های رمزنگاری از تلاش‌های با حسن نیت برای شفافیت دوری کنند .

در حالی که pierce خاطرنشان کرد که شرکت‌های رمزنگاری و حسابداران باید از شفافیت در مورد اثبات ذخایر اطمینان حاصل کنند و مشخص کنند چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی قابل قبول نیست، او این سوال را مطرح کرد که چرا شرکت‌های حسابداری باید در ارائه کار تضمینی به شرکت‌های ارز دیجیتال محتاط باشند.

“چرا ما می خواهیم از تلاش های حسن نیت برای ارائه شفافیت بیشتر جلوگیری کنیم؟”

Munter استدلال کرد که مشارکت‌های جزئی ممکن است منجر به این شود که شرکت‌های رمزنگاری به طور انتخابی فقط جنبه‌های خاصی از تجارت را برای نشان دادن شرکت‌های حسابداری انتخاب کنند و سپس آن اطلاعات را به عنوان حسابرسی کامل به مشتریان ارائه کنند.

وی معتقد است که کار فراتر از محدوده حسابرسی کامل، فاقد شفافیت برای سرمایه گذاران خواهد بود و اظهار داشت:

“برخی از پلتفرم‌های معاملاتی دارایی‌های کریپتو، همراه با سایرین در صنعت کریپتو، حفظ اشخاص ثالث، گاه شرکت‌های حسابداری، را برای سرمایه‌گذاران به بازار عرضه کرده‌اند تا برخی از بخش‌های خاصی از کسب‌وکار خود را بررسی کنند، که اغلب به‌عنوان حسابرسی ادعایی ارائه می‌شود.”

به گفته وی، اگر یک شرکت حسابداری متوجه شود که مشتری اظهارات گمراه‌کننده‌ای درباره کار غیرحسابرسی خود به مردم ارائه می‌کند، باید با ارائه یک بیانیه عمومی یا گزارش رمزارز، «خروج پر سروصدا، جدا کردن خود از مشتری» را در نظر بگیرد.

مایک شاوب، استاد حسابرسی و اخلاق حسابداری در دانشگاه A&M تگزاس، در توییتی در ۲۹ ژوئیه به این بیانیه پاسخ داد و خاطرنشان کرد که حسابرسان موظف به محرمانه بودن هستند، و بیانیه‌های عمومی مانند پیشنهاد Munter را چالش برانگیز می‌کند.

شاوب همچنین این موضوع را برجسته کرد که برخی از شرکت‌های حسابداری خود را با تخصص ارزهای دیجیتال هماهنگ می‌کنند تا شهرت خود را افزایش دهند، اما در صورت بروز مشکلات پاسخگو نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا