ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

چگونه Web3 می تواند آزادی مالی را برای فریلنسرها در سراسر جهان به واقعیت نزدیک کند؟

پلتفرم‌های Web3 اکنون می‌توانند با استفاده از فناوری غیرمتمرکز و رمزنگاری، نگرانی‌های عمده در هیئت‌های مستقل سنتی را برطرف کنند.

برای بسیاری از نیروی کار جهانی، روز کاری ۹ تا ۵ منسوخ شده است. پس از یک رفت و آمد طولانی به محل کار، که برای برخی ممکن است سه ساعت در روز باشد، بسیاری متوجه می شوند که پس از بازگشت به خانه، آنقدر خسته هستند که نمی توانند از زندگی خود لذت ببرند و آنها را در یک چرخه کاری معیوب قرار می دهد.

خوشبختانه، با فناوری مشارکتی بیشتر از هر زمان دیگری و فراگیر شدن فرهنگ کلی کوچ نشینی دیجیتال، یک مدل فریلنسینگ جدید اکنون راه خود را به جریان اصلی باز کرده است.

طبق پلتفرم فریلنسر Upwork، کسانی که به صورت تمام وقت سبک زندگی مستقل را در پیش گرفته اند، چندین مزیت را برجسته کرده اند که آن را به یک انتخاب شغلی جذاب تبدیل می کند.

به عنوان مثال، فریلنسینگ سطحی از انعطاف پذیری را ارائه می دهد، به کارگران این آزادی را می دهد که ساعات کاری خود را تنظیم کنند و محیط کار خود را انتخاب کنند، در نتیجه از محدودیت های چرخه ۹ به ۵ فرار می کنند.

فریلنسرها چه از راحتی اتاق نشیمن خود کار کنند و چه از آفتاب در یک ساحل استوایی لذت ببرند، فریلنسرها این اختیار را دارند که تصمیم بگیرند چه زمانی و کجا کار کنند.

تسهیل استقلال فریلنسر از طریق تمرکززدایی

به عنوان یک مزیت اضافی، کارگران آزاد این فرصت را دارند که پروژه هایی را که بر عهده دارند و مشتریانی که با آنها کار می کنند انتخاب کنند.

این به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا کاری را انتخاب کنند که با علایق و ارزش‌هایشان همسو باشد و به آن‌ها اجازه می‌دهد پروژه‌هایی را انتخاب کنند که شخصاً برآورده می‌شوند.

Image_0

اگرچه در کنار گذاشتن فرهنگ کاری ۹ به ۵ مزایای واضحی وجود دارد، مانند فرصت‌های عادلانه‌تر و توانایی پیگیری پروژه‌هایی که کارگران واقعاً از آنها لذت می‌برند، برخی از موانع بزرگ همچنان باقی مانده‌اند.

در حال حاضر، پلتفرم‌های فریلنسینگ سنتی که کارگران را به پیشنهادهای شغلی متصل می‌کند، به‌عنوان واسطه‌هایی عمل می‌کنند که برای کسب درآمد وجود دارند و آزادی مالی وعده داده شده و استقلال شغلی را که مدل کار آزاد وعده می‌دهد، از بین می‌برند.

فناوری Web3 انقلابی در فریلنسینگ ایجاد می‌کند و گزینه‌های پرداخت غیرمتمرکز را ارائه می‌کند که کارمزدهای بالای رایج در پلت‌فرم‌های سنتی را حذف می‌کند، زیرا ارزهای رمزپایه امکان تراکنش‌های مستقیم و بدون اعتماد را بدون هزینه‌های اضافی واسطه‌ای فراهم می‌کنند.

موضوع مهم دیگر، استفاده ناصادقانه از بررسی ها در پلتفرم های فریلنسینگ، با مواردی از بازخورد منفی غیرقابل قبول برای فسخ قراردادها پیش از موعد است.

پلتفرم‌های Web3 با قراردادهای خوداجرا با این موضوع مبارزه می‌کنند، و به فریلنسرها و مشتریان سیستمی خنثی برای اجرای شرایط قرارداد، از جمله پرداخت و نقاط عطف، و حفظ منافع فریلنسرها ارائه می‌دهند.

بررسی مزایای فناوری Web3

HYVE ، یک بازار کار مستقل غیرمتمرکز، پیشرو در این هزینه است . در داخل اکوسیستم، کاربران با HYVE ها تعامل دارند، که شبیه به آژانس ها در نیروی کار سنتی هستند و به کاربران متعدد اجازه می دهند تا به پروژه های مختلف بپیوندند و شرکت کنند.

HYVE به اجرای اصول تمرکززدایی کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که اعضا به طور خودکار حقوق دریافت می کنند.

منبع: HYVE

HYVE با بیش از دو سال تجربه در بازار، با ارائه اکوسیستم شفاف تر، کارآمدتر و منصفانه تر برای فریلنسرها و مشتریان به طور یکسان، قصد دارد بازارهای سنتی فریلنسری را مختل کند.

برخی از ویژگی های برجسته تاکنون شامل حل و فصل اختلافات غیرمتمرکز، تقریباً ۱۵۰ توکن ادغام شده در چهار بلاک چین مختلف و کارمزدهای نزدیک به ۰ درصد است – مکانیزمی که امنیت و توافق در پرداخت ها را برای ایمنی و راحتی مترجمان آزاد تضمین می کند.

اخیراً، این پلتفرم به‌روزرسانی نسخه ۲.۵ مورد انتظار خود را در تلاشی برای جذب نه تنها علاقه‌مندان به کریپتو، بلکه فریلنسرهایی که به دنبال کشف مزایای فناوری Web3 هستند، رونمایی کرد .

یکی از پیشرفت های قابل توجه گنجاندن گزینه های ورود به شبکه های اجتماعی شخص ثالث است که از الزامات متعارف ادغام MetaMask فاصله دارد. این تغییر به منظور ساده کردن فرآیند ورود به سیستم برای کاربران جدید است.

علاوه بر این، همکاری در این پلتفرم از طریق ویژگی‌هایی مانند چت مستقیم، تأیید پروفایل و POAPs (Proof of Attendance Protocols) افزایش می‌یابد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بررسی کنند و ببینند کدام فریلنسرها با تکالیف خود مطابقت دارند.

فیات روی رمپ نیز یکی از ویژگی‌های در دست ساخت است که در آینده پیاده‌سازی خواهد شد، زیرا نسخه ۲.۵ از به‌روزرسانی‌های مداوم و توسعه بهره می‌برد.

HYVE با تمرکز بر عدالت، اعتماد و حاکمیت جامعه محور، قصد دارد آینده فریلنسینگ را تغییر دهد و به فریلنسرها و مشتریان قدرت دهد تا در یک اکوسیستم عادلانه تر و با ارزش تر مشارکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا