ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

همزمان با یخ زدن قیمت بیت کوین در ۲۹.۳ هزار دلار،الگوی پرچم گاوی MACD کلید بیت کوین تکرار می شود

اقدام قیمت بیت کوین در این آخر هفته آهسته تر از همیشه است، اما فعالان بازار بیت کوین مشتاقانه منتظر یک متقاطع MACD ماهانه برای تایید هستند.

بیت کوین پیش از بسته شدن هفتگی ۳۰ جولای، نوسانات را بیشتر کاهش داد زیرا معامله گران به سیگنال بلندمدت صعودی هیجان انگیز چشم دوختند.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView روند قیمت بیت کوین را در آخر هفته دنبال کردند و بیت کوین/دلار در محدوده ۱۵۰ دلاری باقی ماند.

شرایط در طول هفته با وجود انبوهی از داده‌های کلان اقتصادی، آرام باقی مانده بود، که باعث شد برخی تصور کنند که یک شکست بعدی خواهد بود .

معامله‌گر معروف Daan Crypto Trades به‌عنوان بخشی از تفسیر آخر هفته گفت : «اقدامات قیمت از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا این حد فشرده نشده است. هرچه این مدت طولانی‌تر باشد، حرکت به دنبال آن بزرگ‌تر خواهد بود».

باندهای بولینگر بیت کوین در حال حاضر شرایط را از ابتدای سال منعکس می کنند ، درست قبل از اینکه قیمت بیت کوین در سه ماهه اول ۷۰ درصد افزایش یابد.

با تجزیه و تحلیل حرکات معامله‌گران در کتاب سفارش Binance BTC/USD، نظارت بر منابع شاخص مواد اشاره کرد که فشار خرید از نهنگ‌ها با افزایش مقاومت نزدیک به ۳۰۰۰۰ دلار ترکیب می‌شود.

بخشی از نظرات همراه متریال اندیکاتورز در ۲۹ ژوئیه بیان کرد : «انتظار می‌رود که نرده‌های محافظ تا زمانی که به شمع هفتگی و ماهانه نزدیک شویم، بیدار بمانند».

داده های دفتر سفارش BTC/USD در بایننس

 

موضوع هیجان‌انگیزتر به شکل تلاقی بالقوه صعودی در شاخص میانگین متحرک همگرایی/واگرایی بیت کوین (MACD) بود.

ناظران مختلف بازار خاطرنشان کردند که در بازه‌های زمانی ماهانه، چنین پرچم گاوی چند اینچ با تایید فاصله داشت و اگر الگوهای تاریخی تکرار شوند، در آینده افزایش خواهند یافت.

منبع معاملاتی Stockmoney Lizards نیز به پیامدهای مثبت متقاطع امیدوار بود، اما با این وجود اذعان کرد که ظاهر آن «به این معنی نیست که btc از حالت تصحیح تابستانی خود خارج شده است».

نمودار ضمیمه یک متقاطع ماهانه MACD را از اواخر سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد، که خبر از آماده‌سازی برای صعود بیت کوین، دو سال بعد، به بالاترین سطح تاریخ سیکل گذشته یعنی ۲۰۰۰۰ دلار می‌دهد.

نمودار مشروح BTC/USD با MACD

 

در حالی که ضربات MACD در بازه زمانی پایین‌تر می‌تواند آلارم کاذب باشد، یک تقاطع هفتگی در آگوست ۲۰۲۱ باعث شد که بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ فعلی در نوامبر همان سال حرکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا