ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بایننس در چین با وجود ممنوعیت ها به رشد خود ادامه می دهد

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان، با وجود ممنوعیت کریپتو در این کشور، حجم معاملات خود را در ماه می افزایش داد.

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان، به رشد خود در بازار چین ادامه می‌دهد و علیرغم ممنوعیت رمزنگاری چین، بیش از ۹۰ میلیارد دلار حجم معاملات نقدی و آتی در این کشور در ماه می ثبت کرده است.

مجموع معاملات معاملات آتی این صرافی و بیت کوین در ماه می به بیش از ۶۷۰ میلیارد دلار رسید و چین را به مهمترین بازار خود تبدیل کرد. بر اساس گزارش WSJ، دیگر بازارهای پیشرو بایننس پس از چین شامل کره جنوبی، ترکیه و ویتنام است.

بایننس تا ماه می ۵.۶ میلیون کاربر در چین دارد که ۹۱۱۶۵۰ نفر از آنها سرمایه گذار فعال هستند.

در کل، این صرافی بیش از ۱۲۸ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. گزارش WSJ نشان داد که نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ کاربر چینی در این پلتفرم از ژانویه به عنوان “افراد در معرض سیاسی” (PEP) طبقه بندی شده اند.

PEP ها افرادی هستند که در ادارات دولتی دارای مناصب نفوذ هستند یا با چنین افرادی روابط نزدیک دارند و موسسات مالی سنتی اغلب آنها را برای جلوگیری از پولشویی و فعالیت های مالی غیرقانونی تحت نظارت بیشتر قرار می دهند.

با این حال، طبق گزارش ها، بایننس در راستی آزمایی هویت کاربران خود در چین ملایم تر است.

وب سایت بایننس علیرغم حضور چشمگیر آن در چین، در این کشور مسدود است و کاربران مستقر در چین نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

با وجود محدودیت‌های نظارتی، موفقیت مستمر بایننس در بازار چین چالش‌هایی را که مقامات در اجرای ممنوعیت‌های کریپتو و تنظیم تجارت دارایی‌های دیجیتال با آن روبرو هستند، برجسته می‌کند.

همچنین انعطاف‌پذیری صنعت کریپتو را در سازگاری با تغییرات نظارتی و یافتن راه‌هایی برای جلب نظر پایگاه کاربران خود برجسته می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا