ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

صرافی OKX اعلام کرد که تعداد زیادی جفت آلتکوین را از فهرست خارج کرده است

OKX، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که ده جفت معاملات نقطه‌ای از فهرست خارج شده‌اند.

OKX، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که ۱۰ جفت معاملات نقطه‌ای را برای حفظ یک محیط معاملاتی سالم و اطمینان از انطباق با معیارهای فهرست حذف کرده است.

جفت‌های معاملاتی حذف‌شده عبارتند از TRUE/USDT، LOON/USDT، WING/USDT، TAI/USDT، EC/USDT، RFUEL/USDT، KCASH/USDT، MCO/USDT، LDN/USDT، و APIX/USDT.

تصمیم برای حذف این جفت‌های معاملاتی به دنبال بررسی کامل ویژگی‌های فهرست‌بندی و بازخورد کاربر طبق راهنمای حذف / پنهان کردن توکن OKX است.

برای اطمینان از انتقال روان، صرافی زمان اجرایی برای حذف از فهرست تعیین کرده است که قرار است بین ساعت ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح در ۱۰ اوت ۲۰۲۳ انجام شود.

OKX به کاربران خود توصیه می کند که تمام سفارشات باز این جفت های معاملاتی را قبل از تاریخ خروج از فهرست لغو کنند.

اگر کاربران سفارشات خود را به موقع لغو نکنند، سیستم به طور خودکار آنها را لغو می کند و لغو ممکن است ۱ تا ۳ روز کاری طول بکشد.

پس از تکمیل حذف از فهرست، دارایی‌های تحت تأثیر را می‌توانید در بخش «دارایی‌های غیرقابل اقدام» حساب‌های OKX کاربران پیدا کنید.

علاوه بر این، صرافی سپرده‌های توکن‌های حذف‌شده مانند TRUE، LOON، WING، TAI، EC، RFUEL، KCASH، MCO، LDN و APIX را از ساعت ۱۱ صبح ۳۱ جولای ۲۰۲۳ به حالت تعلیق درآورده است.

با توجه به این تغییرات، کاربران ملزم به مدیریت دارایی های خود هستند.

علاوه بر این، برداشت توکن‌های حذف‌شده از ساعت ۱۱:۰۰ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ به حالت تعلیق در می‌آید. به کاربران توصیه می‌شود تا قبل از این تاریخ تعلیق، تنظیمات لازم را در دارایی‌های خود انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا