ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

غیرمتمرکز کردن DCA: این صرافی میانگین هزینه دلاری بدون Gas را ارائه می دهد

تجارت ارزهای دیجیتال ناپایدار کار ساده ای نیست، اما استراتژی میانگین هزینه دلار (DCA) کلید رفع چالش های زمان بندی و کاهش ریسک را دارد.

ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات زیاد، سرمایه‌گذاران زیادی را جذب می‌کنند، اما این نیز چالش مهمی را به همراه دارد.

سخت ترین بخش سرمایه گذاری در کریپتو، یافتن بهترین زمان برای ورود به بازار است. در حالت ایده‌آل، این طرح خرید پایین و فروش بالا خواهد بود، اما نوسانات شدید باعث می‌شود که ورود در زمان مناسب به طور منظم غیرممکن باشد.

با این حال، یک استراتژی آزمایش شده وجود دارد که توسط سرمایه گذاران در بازارهای سنتی استفاده شده است. به آن میانگین هزینه دلاری (DCA) می گویند و می توان آن را برای دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین اعمال کرد.

قانون اصلی استراتژی تخصیص مقدار ثابتی پول در فواصل زمانی معین بدون توجه به قیمت فعلی است.

به لطف رویکرد DCA، سرمایه گذاران می توانند تأثیر نوسانات بازار را کاهش دهند. DCA به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که قیمت‌ها پایین هستند، کریپتوهای بیشتری بخرند و زمانی که قیمت‌ها بالا هستند، کمتر، در نتیجه قیمت خرید متوسط ​​ممکن است کمتر از ارزش فعلی دارایی باشد.

در حالی که DCA سود را تضمین نمی کند، رویکردی منظم برای انباشت ارزهای دیجیتال در طول زمان ارائه می دهد که برای دارندگان و سرمایه گذاران بلندمدت ارزهای دیجیتال منطقی تر است.

با توجه به نوسانات بالای دارایی های کریپتو، DCA به ویژه در بازار کریپتو مهم است. این استراتژی به سرمایه گذاران کریپتو این امکان را می دهد تا بار احساسی و تأثیر حرکت های کوتاه مدت قیمت را از بین ببرند.

Image_0

DCA در بازار DEX

بسیاری از صرافی های متمرکز رمزنگاری استراتژی DCA را به عنوان یک گزینه به کاربران ارائه می دهند، اما هنوز به طور گسترده توسط صرافی های غیرمتمرکز (DEX) مورد استفاده قرار نمی گیرد، عمدتاً به دلیل هزینه های Gas که برای هر تراکنش تحمیل می شود.

در پاسخ به این نیاز، Ruby.Exchange اخیراً به یکی از اولین DEXهایی تبدیل شد که DCA را به کاربران خود ارائه کرد.

Ruby.Exchange یک DEX در شبکه SKALE، یک راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ اتریوم است و از مدل بازارساز خودکار (AMM) استفاده می کند .

استفاده از Ruby آسان است و نهایی شدن تراکنش فوری، کارمزد Gas صفر، حفاظت از ارزش استخراج‌پذیر استخراج‌کننده (MEV) در سطح بلاک چین و پل زدن بدون درز بین زنجیره‌های SKALE را ارائه می‌دهد.

منبع: Ruby.Exchange

اضافه شدن اخیر DCA به کاربران Ruby این امکان را می دهد تا با استفاده از زیرساخت های غیرمتمرکز این استراتژی را اجرا کنند. سرمایه گذاران می توانند یک سری خریدهای منظم را برای مقدار معینی از رمزنگاری که به طور خودکار توسط قرارداد هوشمند اجرا می شود، تنظیم کنند.

Ruby.Exchange اظهار داشت:

«میانگین سازی هزینه دلار یک استراتژی محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است، زیرا از تلاش برای زمان‌بندی بازار اجتناب می‌کند و فراز و نشیب‌های نوسانات کریپتو را هموار می‌کند و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد دارایی‌های خود را با ریسک کمتر بسازند».

«اکنون، Ruby با ویژگی DCA غیرمتمرکز و بدون Gas به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ریسک را حتی بیشتر کاهش دهند.»

یکی از مزایای اصلی Ruby.Exchange این است که از شبکه SKALE استفاده می کند، که دارای ویژگی هایی است که به استراتژی DCA، از جمله تراکنش های بدون هزینه و سریع کمک می کند.

با Gas صفر، کاربران می توانند تکنیک DCA را به روشی اجرا کنند که در شبکه های دیگر امکان پذیر نیست. به عنوان مثال، زمانی که Gas هزینه ۰.۰۱ دلاری دارد، خرید منظم ۰.۱ دلار منطقی نیست، زیرا ۱۰٪ از مبلغ سرمایه گذاری شده صرف این هزینه ها می شود.

در عوض، با تراکنش های رایگان، تمام مبلغ سرمایه گذاری شده به حساب DCA می رود.

در Ruby.Exchange، معامله‌گران می‌توانند فرکانس خرید خود را در هر ساعت یا حتی هر دقیقه تنظیم کنند. برای مثال، می‌توان هر ۱۵ دقیقه یک دلار یک دلار سرمایه‌گذاری کرد، در مجموع چیزی بیش از ۲۹۰۰ دلار. تحقیقات Ruby نشان داده است که خرید بیشتر با ریسک/بازده بهتر همراه است.

مقدار بیت کوینی که سرمایه گذار می تواند با استراتژی DCA با استفاده از فرکانس های مختلف خرید بخرد - کل مبلغ سرمایه گذاری در هر مورد 5256 دلار است.  منبع: Ruby.Exchange

مقدار بیت کوینی که سرمایه گذار می تواند با استراتژی DCA با استفاده از فرکانس های مختلف خرید بخرد – کل مبلغ سرمایه گذاری در هر مورد ۵۲۵۶ دلار است

 

ویژگی DCA در Ruby.Exchange به معامله گران ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا با استفاده از تراکنش های بدون هزینه و DEX بدون واسطه، بدون KYC و کنترل کامل بر وجوه شخصی برای سرمایه گذاران، مشکل زمان بندی را در یک بازار پر نوسان حل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا