ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین به ۲۹.۵ هزار دلار در CPI می رسد زیرا احتمال افزایش تورم جدید در ایالات متحده تشدید می شود

تحلیلگران هشدار می دهند که به نظر می رسد بیت کوین از آخرین ارقام CPI سود چندانی نخواهد برد، زیرا قیمت بیت کوین جدید به شدت کاهش یافته است.

بیت کوین در ۱۰ آگوست نزدیک به ۲۹۵۰۰ دلار در نوسان بود زیرا بازارها برای چاپ جدید شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) آماده می شدند.

نمودار ۱ ساعته BTC/USD

 

معامله گر نسبت به نزولی شدن بیت کوین با وجود نوسانات CPI هشدار می دهد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که قیمت بیت‌کوین در آستانه انتشار CPI تثبیت شده است – خود یک کاتالیزور کلاسیک نوسانات است.

CPI یکی از عناصر کلیدی برای فدرال رزرو هنگام تصمیم گیری در مورد سیاست نرخ بهره است. بازخوانی ماه ژوئن در ماه گذشته کمترین میزان در دو سال گذشته بود و انتظارات به طور کلی به کاهش دیگری در ماه جولای اشاره می‌کردند.

۳.۳ درصد انتظارات است، اما آیا ما به آن دست خواهیم یافت و بازارها چه خواهند کرد؟ Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، در بخشی از یک پست X در مورد این موضوع سؤال کرد .

وی خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسد احتمال افزایش CPI وجود دارد، چیزی که بر دارایی‌های مخاطره‌آمیز، از جمله ارزهای دیجیتال، که به نفع سیاست‌های سست‌تر فدرال رزرو هستند، فشار می‌آورد.

JPMorgan Chase یکی از کسانی بود که درباره شتاب مجدد در مقادیر CPI هشدار داد.

ابهامات عمده مربوط به دو موضوع است که قبلاً بعید به نظر می رسید که ارقام ژوئیه را تضعیف کند: انتقال مستقیم و غیرمستقیم قیمت ناشی از افزایش اخیر قیمت انرژی و مواد غذایی و سرسختی نسبی تورم خدمات.

مارک کالن، تاجر محبوب گفت : «با CPI امروز، فکر می کنم بیت کوین و کریپتو به ما سرگرمی و بازی می دهند، اما در نهایت، من کمی جانبدارانه تر هستم.»

«با ورود مجدد بیت‌کوین به محدوده ۲۹.۵ هزار دلار و عدم حفظ آن ، اگر نتواند فوراً به بالا برگردد و آن را نگه دارد، کوتاه‌مدت را افزایش می‌دهد.»

نمودار مشروح BTC/USD

 

با این وجود، انتظارات بازار در رابطه با افزایش نرخ خود باعث توقف در نشست بعدی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در سپتامبر شد.

با توجه به ابزار FedWatch گروه CME ، شانس این مکث در زمان نگارش مقاله بالای ۸۵ درصد بود.

نمودار احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو 

 

پشتیبانی خریدار عمده بیت کوین زیر ۲۹۰۰۰ دلار

در همین حال، شاخص‌های منابع نظارتی، شرایط نقدینگی را در دفتر سفارش Binance BTC/USD ارائه کردند.

این موارد پتانسیل نزول ناگهانی را به دلیل عدم حمایت پیشنهادی بلافاصله زیر قیمت لحظه ای فعلی نشان داد.

“بدون حدس و گمان در مورد اینکه CPI و گزارش های شغلی در صبح چگونه به نظر می رسند. در ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت شرقی، می دانیم که این اعداد چگونه بر روایت فرود نرم و تصمیم افزایش نرخ بهره در سپتامبر فدرال رزرو تاثیر می گذارد. چیزی که از الان تا آن زمان اهمیت دارد این است که نقدینگی کجا انباشته شده و کجا کم است .”

“قیمت می تواند به سرعت در مناطق تاریک و غیر مایع حرکت کند زیرا اصطکاک کمی وجود دارد یا اصلا وجود ندارد. برعکس، هر چه نقدینگی در اطراف دیوارهای خرید/فروش بیشتر باشد، این سطوح عایق‌تر می‌شوند.”

داده های دفتر سفارش BTC/USD برای Binance

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا