ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

رویکرد جدید برای امنیت و حریم خصوصی با GoodCrypto

این برنامه برای از بین بردن آسیب های ناشی از هک ها و اکسپلویت ها، رویکرد جدیدی به امنیت و حریم خصوصی کاربر دارد.

کاربران کریپتو هنگام استفاده از پلتفرم های تجاری متمرکز و غیرمتمرکز به امنیت و حریم خصوصی بهتری نیاز دارند و GoodCrypto از یک رابط واحد به هر دو دسترسی می دهد.

صنعت کریپتو اهمیت امنیت را از راه سخت آموخته است. تنها در سال ۲۰۲۲ با بیش از ۲.۱ میلیارد دلار دارایی های رمزنگاری به سرقت رفته ، واضح است که پروتکل های صرافی متمرکز (CEX) و پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به راه های بهتری برای مدیریت دارایی های کاربران نیاز دارند.

از حمله بدنام Mt. Gox گرفته تا نقض اخیر KuCoin ، پروتکل CEX ها با هک ها و سایر آسیب پذیری های امنیتی مواجه شده اند.

در همین حال، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) با شیاطین خود در قالب سوءاستفاده‌های پل زنجیره‌ای و خرابی پروتکل‌ها مبارزه می‌کنند . پایانه‌های چند صرافی، پلت‌فرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال پیشرفته که دسترسی به مبادلات رمزنگاری متعدد را از طریق اتصالات API فراهم می‌کنند، همچنین به امنیت قوی برای محافظت از وجوه مشتریان نیاز دارند.

کلیدهای رابط برنامه نویسی برنامه (API) کدهای منحصر به فردی هستند که موجودیت های خاص – مانند کاربران یا دستگاه ها – را در پلتفرم های وب و برنامه های تلفن همراه شناسایی و احراز هویت می کنند.

در دنیای رمزنگاری، جایی که اتصالات API به عنوان پل بین کیف پول کاربران، صرافی ها، برنامه های موبایل و پروتکل های DeFi عمل می کنند، بهبود امنیت در اطراف کلیدهای API بسیار مهم است.

GoodCrypto ، یک مدیر پورتفولیوی رمزنگاری همه‌جانبه و پایانه چند صرافی، در حال حاضر از ۳۵ CEX پشتیبانی می‌کند و از یک رویکرد چند لایه برای اطمینان از دسترسی ایمن برای کاربران استفاده می‌کند.

این شرکت همچنین فعالانه در تلاش است تا تمام DEX های اصلی را با تعهد به اولویت دادن به امنیت و ایمنی دارایی های کاربر در طول فرآیند یکپارچه کند.

GoodCrypto با پذیرش رویکرد غیر حضانت ، وجوه کاربران را در اختیار ندارد یا به آن دسترسی ندارد. در عوض، کاربران مستقیماً از حساب‌ها یا کیف پول‌های موجود خود در پلتفرم‌های صرافی معامله می‌کنند. این تضمین می کند که وجوه کاربران بسته به اینکه کدام یک وجوه را در اختیار دارد، در کیف پول های CEX یا DEX باقی بماند.

GoodCrypto با رمزگذاری اتصالات و داده ها از کاربران محافظت می کند.  منبع: GoodCrypto

GoodCrypto با رمزگذاری اتصالات و داده ها از کاربران محافظت می کند

 

در CEX، کلیدهای API صادر شده برای GoodCrypto حق برداشت را اعطا نمی کنند. برای DEX ها، این پلتفرم هرگز به کلیدهای کیف پول کاربران دسترسی ندارد و امکان دسترسی غیرمجاز به وجوه کاربران را از بین می برد.

معامله گران همچنین می توانند آدرس های IP سرور GoodCrypto را برای کلیدهای API خود در لیست سفید قرار دهند، که استفاده از آنها را منحصراً در سیستم GoodCrypto محدود می کند.

GoodCrypto که برای اولویت دادن به امنیت و حریم خصوصی طراحی شده است، از تجارت در ۳۵ CEX، ردیابی کیف پول در ۱۵ شبکه بلاک چین، از جمله بیت کوین و اتریوم، و دسترسی به تمام DEX های اصلی تا سال ۲۰۲۴ پشتیبانی می کند.

این پلتفرم که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، میزبان یک تیم کارکشته با پیشینه قوی در امنیت سایبری و میانگین تجربه برنامه نویسی بیش از ۱۵ سال است.

دسترسی محدود با OAuth برای امنیت بهتر

Open Authorization (OAuth) یک پروتکل امنیتی گسترده است که به کاربران اجازه می دهد بدون به اشتراک گذاشتن اعتبار ورود به سیستم، دسترسی محدودی به حساب های خود از یک پلت فرم به پلتفرم دیگر ارائه دهند.

GoodCrypto این روند را با ارائه اتصال OAuth به عنوان جایگزینی برای کلیدهای API به کاربران خود دنبال می کند. در این روش کلیدهای API هرگز در معرض دید قرار نمی گیرند و سطح امنیتی بالاتری را تضمین می کنند.

اگر صرافی از OAuth پشتیبانی نمی کند یا کلیدهای API را ترجیح می دهد، GoodCrypto کلیدهای API را روی دستگاه کاربر با رمزگذاری نامتقارن ۲۰۴۸ بیتی رمزگذاری می کند و داده ها را از طریق یک اتصال رمزگذاری شده به سرورهای خود منتقل می کند.

کلیدها در یک محیط فایروال ذخیره می شوند و هرگز به دستگاه کاربر باز نمی گردند و امنیت را بیشتر بهبود می بخشند.

GoodCrypto را می توان از دستگاه های متعددی در دسترس قرار داد.  منبع: GoodCrypto

GoodCrypto را می توان از دستگاه های متعددی در دسترس قرار داد

 

GoodCrypto خدمات باطن خود را به محیط های جداگانه تقسیم می کند و همه اتصالات بین آنها رمزگذاری شده است. این پلتفرم مرتباً تحت بازرسی های شخص ثالث قرار می گیرد و بر حفاظت از داده های شخصی کاربر تأکید دارد.

Maksim Hramadtsou، بنیانگذار و مدیر عامل GoodCrypto گفت: «GoodCrypto با کلیدهای API و امنیت داده‌های کاربر از ابتدا ساخته شده است.» او اضافه کرد:

“در حالی که تهدیدات امنیتی به طور مداوم در حال تکامل هستند، سیستم GoodCrypto نیز تکامل می یابد و تضمین می کند که ما همیشه چندین قدم جلوتر از افراد بد قرار می گیریم.”

هدف GoodCrypto به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Cointelegraph Accelerator با ارائه ابزارهای معاملاتی پیشرفته که برای CEXs به اکوسیستم DeFi ارائه می‌شود، تمرکز دارد.

همانطور که تیم برای امنیت و حفظ حریم خصوصی بهتر می‌سازد، کاربران می‌توانند سبد رمزنگاری خود را از یک صفحه ساده بدون نگرانی در مورد سوء استفاده‌ها و نقض‌ها مدیریت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا