ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ETF های بیت کوین حجم معاملات ETF کریپتو در ایالات متحده را به ۹۹.۵ درصد می رساند 

به گفته یک تحلیلگر بلومبرگ، تایید ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده احتمالاً سهم این کشور از حجم معاملات ETF کریپتو را حتی بیشتر خواهد کرد.

به گفته یکی از تحلیلگران ETF بلومبرگ، ایالات متحده می تواند ۹۹.۵ درصد از حجم معاملات جهانی را برای صندوق های مبادله ای مرتبط با رمزارز تشکیل دهد – اما تنها در صورتی که ETF های بیت کوین تایید شوند.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ در پستی در ۱۰ آگوست X (توئیتر) فاش کرد در حال حاضر، آمریکای شمالی ۹۷.۷ درصد از کل حجم معاملات ETF ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد .

او حدس می‌زند: «اگر/زمانی که ETF‌های نقدی در ایالات متحده منتشر شوند، احتمالاً به ۹۹.۵ درصد می‌رسد.»

حجم معاملات جهانی ETF کریپتو

در حال حاضر لیست بلندبالایی از برنامه های ETF بیت کوین وجود دارد که در انتظار تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار هستند.

رگولاتور قرار است تا ۱۳ آگوست تصمیم خود را در مورد صندوق مشترک Ark Invest و ۲۱Share اعلام کند، اگرچه انتظار می رود که تاخیر داشته باشد.

در طول مصاحبه بلومبرگ در ۷ آگوست، کتی وود، مدیرعامل Ark، حدس زد که رگولاتور ممکن است منتظر باشد تا چندین وجه را به طور همزمان تأیید کند.

در ۱۰ آگوست، Bitwise یک دفترچه به‌روزرسانی برای تغییر صندوق BITC خود از ETF آتی بیت‌کوین به «ETF بیت‌کوین و استراتژی وزن برابر اتر» ارائه کرد.

این حرکت در ۵ آگوست توسط Valkyrie منعکس می‌شود و ETF آتی بیت‌کوین (BTF) آن را به Ethereum Futures تغییر می‌دهد.

در همین حال، بالچوناس همچنین خاطرنشان کرد که ۱۵ صندوق سرمایه گذاری برتر معامله شده در مبادلات از نظر عملکرد، همگی در معرض کریپتو و بلاک چین قرار دارند.

“هر یک از ۱۵ ETF برتر سهام با بهترین عملکرد در سال جاری مربوط به رمزنگاری است.”

ETF استخراج بیت کوین Valkyrie با بازدهی ۲۲۷ درصدی از ابتدای سال ۲۰۲۳ بهترین عملکرد را داشت. WGMI صندوقی است که به طور فعال مدیریت می شود و از طریق نزدک در دسترس است و در شرکت های دولتی در صنعت استخراج بیت کوین مانند Marathon Digital، Riot و Cipher Mining سرمایه گذاری می کند. .

بسیاری از شرکت‌های استخراج‌کننده برتر فهرست شده، شاهد عملکرد بهتر سهام‌شان از بیت‌کوین در سال جاری بوده‌اند که می‌تواند عملکرد درخشان محصولاتی مانند WGMI را توضیح دهد.

ETF تحول دیجیتال VanEck با بازدهی ۱۸۲ درصدی تا کنون در سال جاری در رتبه دوم فهرست قرار گرفت.

صندوق DAPP همچنین تعدادی از شرکت‌های استخراج و فناوری کریپتو را ردیابی می‌کند. اینها عبارتند از Coinbase، MicroStrategy، Galaxy Digital، Canaan و Hive.

دیگر ETPهای پیشرو مرتبط با رمزنگاری شامل ETF بلاک چین جهانی X (BKCH) است که تا به امروز ۱۶۸ درصد رشد داشته است.

Bitwise Crypto Industry Innovators ETF (BITQ) که ۱۶۸% نیز بازدهی داشته است و Alerian Galaxy Crypto Economy ETF (SATO) Invesco، تا کنون ۱۶۲٪ در سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا