ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کمیسیون کالیفرنیا الزامات افشای کمپین را برای ارزهای دیجیتال تشریح می کند

کمیسیون رویه‌های سیاسی منصفانه کالیفرنیا الزامات افشای کمک‌های ارزهای دیجیتال به نامزدها و کمیته‌های سیاسی را منتشر کرده است.

کمیسیون رویه‌های سیاسی منصفانه کالیفرنیا (FPPC) دستورالعمل‌های افشای کمپین خود را با بازبینی‌هایی از جمله قوانین دقیق برای اعلامیه‌های مشارکت ارزهای دیجیتال به روز کرده است.

دستور کار منتشر شده برای جلسه کمیسیون آتی شامل بحث در مورد دستورالعمل های به روز شده افشای کمپین است که برای منعکس کردن تغییرات اخیر در قوانین و مقررات کمیسیون تجدید نظر شده است.

به‌روزرسانی‌ها شامل محدودیت‌های مشارکت کمپین، الزامات افشای شرکت‌های با مسئولیت محدود، گزارش پرداخت‌های تعیین‌شده، مشارکت‌های ارز دیجیتال، مشارکت‌های بیش از حد، الزامات افشای تبلیغات و سایر تغییرات فنی غیر اساسی است.

همچنین دستورالعمل هایی برای گزارش کمک های ارزهای دیجیتال گنجانده شده است.

طبق دستورالعمل‌ها، یک کمیته سیاسی می‌تواند درخواست کمک به ارزهای دیجیتال را به عنوان یک کمک غیرپولی مشروط به شرایط خاص بنماید.

کمک‌های ارزهای دیجیتال مشمول محدودیت‌های قابل اعمال است و ممکن است از سوی مدیران خارجی، لابی‌گران یا منابع ناشناس پذیرفته نشود.

کمیته ها همچنین از دریافت کمک های ارزهای دیجیتال به طور مستقیم در تراکنش های همتا به همتا منع شده اند. کمک‌های ارزهای دیجیتال را می‌توان از طریق پردازشگرهای پرداختی که به‌عنوان فروشنده از طرف کمیته انتخاب شده‌اند، دریافت کرد.

این کمیسیون همچنین از طریق پردازشگرهای پرداخت مستقر در ایالات متحده که در وزارت خزانه‌داری ایالات متحده و شبکه اجرای جرایم مالی ثبت شده‌اند، که از پروتکل‌های «مشتری خود را بشناسید» (KYC) برای تأیید هویت مشارکت‌کنندگان استفاده می‌کنند، اهدا و دریافت می‌کند.

انتظار می‌رود کمیته‌هایی که درخواست مشارکت در ارزهای دیجیتال را انتخاب می‌کنند، تأیید کنند که پردازنده‌های پرداخت ارزهای دیجیتال مربوطه از رویه‌های KYC برای تأیید هویت مشارکت‌کنندگان استفاده می‌کنند.

پردازشگرهای پرداخت همچنین باید نام، آدرس، شغل و کارفرمای مشارکت کنندگان مربوطه را جمع آوری کنند و آن را ظرف ۲۴ ساعت پس از پرداخت با کمیته ها به اشتراک بگذارند.

همچنین انتظار می‌رود که پردازنده‌های پرداخت، کمک‌های ارزهای دیجیتال را بلافاصله پس از دریافت با نرخ ارز فعلی به دلار آمریکا تبدیل کنند و ظرف دو روز کاری پس از دریافت، وجوه را به حساب بانکی کمپین کمیته واریز کنند.

کمک‌های ارزهای دیجیتال تحت دستورالعمل‌های کمیسیون به عنوان کمک‌های غیرپولی برچسب‌گذاری می‌شوند.

هر گونه هزینه پردازش پرداخت شده به پردازشگر از مبلغ گزارش شده کسر نمی شود و کل مشارکت باید توسط کمیته ها به عنوان “افزایش متفرقه به پول نقد” گزارش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا