اخبار گوناگون

چرا برد هوشمند بخریم؟

برد هوشمند یا smart board ابزاری الکترونیکی بوده که در سالن‌های کنفرانس و کلاس‌های آموزشی استفاده می‌شود. وجود برد هوشمند همراه با ویدئو پروژکتور در کلاس‌های آموزشی، امکان یادگیری و انتقال اطلاعات را افزایش می‌دهد. معلم با استفاده از این وسیله می‌تواند حداکثر استفاده را از زمان خود بکند و فضای کلاس را برای دانش‌آموزان به یک محیطی دوست داشتنی تبدیل نماید. به دلیل اهمیت تخته هوشمند در یادگیری و آموزش، کمپانی‌های زیادی در سراسر دنیا مشغول به ساخت این وسیله هستند. در ادامه این محتوا قصد داریم شما را با نکات خرید برد هوشمند و قیمت آن آشنا کنیم.

اسمارت وایت برد و انواع آن

با پیشرفت علم و تکنولوژی تخته سیاه‌های قدیمی کم کم جای خود را به بردهای الکترونیکی هوشمند دادند. تخته سفید هوشمند یک صفحه نمایش بزرگ و تعاملی است که ان را به کامیپوتر وصل می‌کنند. برخی از افراد فکر می‌کنند که تصاویر از رایانه به برد منتقل می‌شود؛ اما در حقیقت چنین نیست. تصاویر با استفاده از ویدئو پروژکتورها نمایش داده می‌شوند، سپس این تصاویر توسط برد هوشمند به تصاویر تعاملی تبدیل می‌گردند. امروزه خرید اسمارت برد به یکی از روش‌های آموزشی جدید تبدیل شده که تاثیر زیادی در درک بهتر و تدریس آسان‌تر دارد. اسمارت وایت برد انواع مختلفی داشته که قبل از خرید این محصول، باید با آن‌ها آشنا شوید. انواع برد هوشمند به صورت زیر است:

نوشته های مشابه

برد هوشمند مدارس

اسمارت برد هوشمند مدارس، مخصوص کلاس‌های آموزشی و مدارس بوده که به جای تخته سیاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این بردها می‌توان تصاویر و سایر فایل های آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه داد. استفاده از برد هوشمند یکی از راه‌های آموزشی نوین بوده که دانش‌آموزان استقبال زیادی از آن می‌کنند.

تخته هوشمند لمسی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، بردهای هوشمند لمسی به بازار راه یافتند. یکی از مزیت‌های تخته هوشمند لمسی استفاده از قلم هوشمند به جای ماژیک وایت برد است. توجه داشته باشید که حتما باید از قلم‌های مخصوص استفاده کنید؛ چرا که عدم استفاده از قلم مخصوص سبب استهلاک، ایجاد سایه و هاله بر روی صفحه نمایش و پایین آمدن سطح کیفیت آن می‌شود.

قیمت برد هوشمند

برد هوشمند ضد خش

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین انواع smart board در بازار، برد هوشمند ضد خش یا برد سرامیک استیل است. برای ساخت این نوع برد از روکش مغناطیسی و سرامیک استفاده شده است. یکی از مزیت‌های این نوع تخته هوشمند، امکان نوشتن با استفاده از ماژیک، هرگونه قلم و دست است. این برد نسبت به دیگر بردهای ذکر شده در بالا، دوام و طول عمر بالایی دارد‌.

برد هوشمند الکترومغناطیسی

رایج‌ترین smart white board موجود در بازار، برد هوشمند الکترومغناطیسی است. نوشتن بر روی این نوع برد با استفاده از قلم مغناطیسی مخصوص و یا ماوس صورت می‌گیرد. از ویژگی‌های تخته هوشمند الکترومغناطیسی می‌توان به مقاومت در برابر ضربه، ضد آب، ضد خش، ضد حرارت و مقاومت در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. این برد به دلیل عدم لک گرفتگی، جذب نکردن آلودگی و عدم تغییر رنگ محبوبیت زیادی در بین کاربران خود دارد.

راهنمای خرید اسمارت وایت برد

سوالی که قبل از خرید برد هوشمند در ذهن افراد ایجاد می‌شود این است که کدام برد هوشمند را خریداری کنم؟ برای داشتن خریدی بهتر و کاربردی‌تر توجه به موارد زیر ضروری است:

اسمارت وایت برد

برند

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در روز خرید برد هوشمند باید مورد توجه قرار دارد، برند است. برند، تاثیر مستقیمی در کیفیت، عملکرد و طول عمر اسمارت برد دارد. قبل از خرید با برندهای معتبر این وسیله آشنا شوید. برای این کار می‌توانید لیست بهترین و معتبرترین برند تخته هوشمند لمسی را در گوگل جست وجو کنید و یا از افرادی که سابقه خرید این محصول را دارند، کمک بگیرید.

ابعاد و شکل صفحه

یکی از نکات قابل توجه در روز خرید برد هوشمند، توجه به اندازه و ابعاد آن است. کلاس‌های درسی و آموزشی از نظر اندازه و تعداد افراد حاضر در کلاس با هم متفاوت هستند. مثلا استفاده از یک برد هوشمند پروژکتور کوچک در کلاسی بزرگ با جمعیت زیاد، پاسخگو نخواهد بود. اندازه اسمارت برد هوشمند باید به‌گونه‌ای باشد که تمام حاضرین در کلاس زاویه دید مناسبی  داشته باشند. بنابراین قبل از خرید smart white board به ابعاد کلاس و یا اتاق خود توجه کنید.

استحکام

یکی از فاکتورهای قابل توجه در هنگام خرید، مقاومت در برابر ضربه و استحکام  است. تخته‌های هوشمند لمسی و آن‌هایی که با تکنولوژی مادون قرمز کار می‌کنند، نسبت به تخته‌های الکترومغناطیسی مقاومت کمتری نسبت به ضربه دارند.

قلم هوشمند

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی برد هوشمند پروژکتور، قلم هوشمند است. این قلم در دو نوع هوشمند الکترومغناطیس و هوشمند مادون قرمز وجود دارد. در روز خرید باید به سرعت ردیابی قلم بر روی اسمارت وایت برد هوشمند توجه کرد. بهترین قلم هوشمند قلمی است که  فاصله بین لمس قلم و اثر آن بر روی صفحه کوتاه‌ باشد. کار کردن با این‌گونه قلم‌ها بسیار راحت بوده و کارایی آن‌ها همانند ماژیک بر روی وایت برد است.

محل نصب

از دیگر موارد مهم در راهنمای خرید برد هوشمند، توجه به محل قرارگیری آن است. تخته سفید هوشمند باید در محلی نصب شود که دسترسی به آن راحت بوده و معلم و دانش‌آموز بتواند به راحتی بر روی آن بنویسد. همچنین اسمارت برد باید در مکانی نصب شود که کلیه دانش‌آموزان و حاضرین در کلاس، زاویه دید مناسبی داشته باشند و بتوانند نوشته‌های روی تخته را به راحتی بخوانند. سعی کنید smart white board را در مکانی به دور از نور خورشید نصب کنید. تابش نور خورشید بر دستگاه سبب ناخوانایی نوشته‌های روی تخته و کاهش کیفیت صفحه می‌شود.

مزیت استفاده از تخته‌های هوشمند

به دلیل نقش مثبت تخته‌های هوشمند، هوشمندسازی مدارس بسیار مورد توجه قرار گرفته است. میزان یادگیری دانش‌آموزان در چنین کلاس‌هایی، بسیار بیشتر از کلاس‌های معمولی است.

  • یادگیری سریع

از مزایای استفاده از smart white board می‌توان به ایجاد فضایی صمیمی در کلاس درس، تدریس آسان، انتقال بهتر مفاهیم از طریق نمایش تصاویر و ویدئوهای مرتبط با موضوع درس و دسترسی به اینترنت اشاره کرد.

  • ذخیره‌سازی

دانش‌آموزان در کلاس‌های معمولی، نیمی از حواس خود را به نوشتن جزوه می‌دهند و ممکن است  مطالب تدریس شده را به خوبی متوجه نشوند. یکی از ویژگی‌های برد هوشمند کلاسی قابلیت ذخیره‌سازی و پرینت است. دانش‌آموزان در کلاس‌های هوشمند کل حواس خود را به درس داده و دیگر نگران تهیه جزوه نیستند.

  • مشارکت در کلاس

دانش‌آموزان در کلاس‌های هوشمند احساس راحتی و صمیمیت زیادی با معلم دارند. معلم با تدریس از روی فیلم و عکس‌های مرتبط، درس را برای دانش‌آموزان قابل فهم کرده و آن‌ها را دعوت به مشارکت می‌کند. این امر سبب افزایش یادگیری دانش‌آموزان می‌شود.

مشخصات تخته هوشمند

عوامل موثر بر قیمت اسمارت برد

با توجه به مدل‌های مختلف برد هوشمند در بازار، این وسیله قیمت ثابتی ندارد و نرخ آن تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند. از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت برد هوشمند می‌توان به برند، نوع تخته سفید هوشمند، تکنولوژی به کار رفته در آن و اندازه و  ابعاد صفحه نمایش اشاره کرد. به‌طور کلی قیمت برد هوشمند با توجه به مزیت‌های آن، بسیار مناسب است. برخی از مدل‌های smart board نیاز به پروژکتور ندارند که قیمت این نوع بردها با بردهای متصل به ویدئو پروژکتور، متفاوت است. از دیگر مواردی که سبب تغییر قیمت می‌شود، ضمانت‌نامه است‌. سعی کنید محصولات شرکتی را خریداری کنید که دارای ضمانت‌نامه باشد.

بهترین برد هوشمند را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه‌های خریداران اسمارت برد هوشمند، انتخاب فروشگاه مطمئن و معتبر است. همه مردم به دنبال فروشگاهی هستند که در عین ارائه محصولات با کیفیت، منصف هم باشد‌. پرو استور یکی از برترین و برجسته‌ترین آنلاین‌‌شاپ‌های عرضه‌کننده انواع تخته هوشمند است. این مجموعه بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای smart board را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود در سراسر نقاط کشور قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین مزیت خرید ویدئو پروژکتور و برد هوشمند از مجموعه پرواستور می‌توان به امکان خرید غیرحضوری، خرید در تمام ساعات و روزهای هفته، ارائه محصولات با کیفیت، خرید از تامین‌کننده اصلی با قیمتی نازل‌تر نسبت به بازار، ارائه ضمانت نامه و ارسال به سراسر نقاط کشور اشاره کرد. اگر قصد خرید مدل‌های مختلف برد هوشمند را دارید، با تهیه این محصول، خریدی اقتصادی و ایمن را تجربه کنید. پشتیبانی قوی، اورجینال بودن محصولات، تخفیفات فصلی، قیمت‌های رقابتی، امکان مرجوع کالا و دریافت مشاوره‌ای رایگان پیش از خرید از جمله مزیت‌های خرید از پرواستور می‌باشد.

پرو استور معتبرترین مرجع

برد هوشمند ابزاری الکترونیکی و هوشمند بوده که جنبه آموزشی داشته و در مدارس از آن استفاده می‌شود. از اسمارت برد در سالن‌های کنفرانس، سایر کلاس‌های آموزشی، ادارات و … استفاده می‌شود. مزیت استفاده از تخته سفید هوشمند، انتقال بهتر و راحت‌تر اطلاعات به تمام حاضرین در جلسه است.

مواردی  همچون برند smart board، کیفیت ساخت و استحکام دستگاه، نوع قلم هوشمند، محل نصب تخته هوشمند و انتخاب فروشگاه از مهم‌ترین نکات راهنمای خرید برد هوشمند است. قیمت خرید برد هوشمند با توجه به مواردی همچون برند، مدل دستگاه، نوع برد و تکنولوژی‌های به ‌کار رفته در آن متغیر می‌باشد. می‌توانید مدل‌های مختلف اسمارت برد هوشمند را از فروشگاه اینترنتی پرو استور بدون صرف وقت و با کمترین هزینه خریداری نمایید. برای ثبت سفارش با شماره ۰۲۱-۵۲۴۷۲۰۰۰ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا