اخبار گوناگون

مزیت های نورپردازی با چراغ خطی چیست؟

نور پردازی با چراغ خطی مزایای زیادی نسبت به اکثر روش های نورپردازی دارد. زیرا نور به حالت یکنواخت و عمومی در محیط منتشر میشود و تمامی فضا به صورت کارآمد و رضایت‌بخش برای افراد حاضر در فضا میشود. منبع های نوری که برای نورپردازی خطی استفاده میشود، معمولا از فناوری LED ساخته شده و از نظر هزینه بسیار به صرفه هستند.چراغ‌ خطی را میتوان در ابعاد و طول‌های مختلف تولید کرد و برای دکوراسیون‌هایی که از الگوهای منظم و نامنظم پیروی میکنند بسیار کارآمد می‌باشد.

برخی از مزیت‌های چراغ خطی که باعث شده نسبت به سایر شیوه‌ها تمایز داشته باشد را در این مقاله بررسی می‌کنیم:

نوشته های مشابه

مصرف بهینه:

چراغ‌ خطی از LED ساخته شده اند به همین دلیل دارای طول عمر بالاتر و مصرف انرژی کمتر در نتیجه هزینه تعمیر و نگهداری کمتری هستند.

قابلیت انعطاف‌پذیری:

چراغ خطی را می‌توان در انواع طول‌ها و شکل‌های هندسی ساخت، بنابراین می‌توان آنها را برای مطابقت با هر فضا و دکوراسیونی سفارشی کرد.

قابلیت توزیع نور یکنواخت:

چراغ‌های خطی نور را به طور یکنواختی در فضای اطراف خود توزیع می‌کنند، بنابراین می‌توان از آنها برای ایجاد یک روشنایی با کیفیت استفاده کرد. به دلیل این ویژگی که نورپردازی خطی دارد، نورهای خطی بهترین منبع نوری برای محیط هایی است که نیاز به تمرکز دارد، مثال کلاس درس یا محیط کار.

قابلیت ایجاد الگوهای نوری خلاقانه‌تر:

منابع نور خطی را می‌توان برای ایجاد الگوهای نوری خلاقانه‌تر استفاده کرد، بنابراین می‌توان از آنها برای بهبود ظاهر و احساس هر فضایی استفاده کرد.

مقرون به صرفه:

چراغ های خطی در مقایسه با سایر انواع چراغ‌ها مقرون به صرفه هستند. این به این دلیل است که آنها کارآمد، قابل اعتماد و عمر طولانی دارند.

نیاز به نگهداری آسان و امکان نصب آسوده:

نورهای خطی به نگهداری و تعمیر کمتری نیاز دارند و می توانند به ۳حالت روکار،توکار و آویز نصب شوند.

چراغ خطی را میتوان بر اساس نوع دکوراسیون و طراحی محیط با انواع اشکال هندسی و اندازه‌های گوناگون را به صورت سفارشی برای نورپردازی یک محیط تولید و استفاده نکرد. در بین این اشکال چراغ خطی کرو، جدیدترین حالت ظاهری چراغ خطی است که در آن بدنه چراغ به صورت خم و منحنی بوده و می‌توان آن‌را نیز به شکل‌ها و حالت‌های مختلف سفارشی‌سازی کرد بنابراین چراغ خطی کرو چراغی است که امروزه باید در ایده و طرح‌های نورپردازی هر معمار باشد.

چراغ خطی کرو

نور خطی curve، بدنه آن آلومینیومی بوده و پوشش شیری رنگ جلوی منبع نور برای جلوگیری از ایجاد خستگی و تاری دید طراحی و ساخته می‌شود. در این چراغ، چیپ‌ها روی بردهای جدا از هم نصب شده اند و توسط سیم به هم وصل شده‌اند. تمامی اتصالات و ادوات این چراغ در داخل پروفیل آن قرار گرفته تا دیده نشود و به جلوه بیشتر این چراغ کمک کند. چراغ خطی منحنی در حالت‌های روکار، توکار و یا آویز قابلیت نصب دارد.

نحوه سفارش چراغ خطی کرو اکووات

برای سفارش چراغ خطی کرو اکووات بر اساس نقشه و طرح مورد نظرتان همراه با ۵ سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط، کافی است تا شکل و طرح مورد نظر خود را به همراه با ابعاد آن حتی به صورت حدودی را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید تا بر اساس طرح مورد نظر شما، چراغ‌ها تولید شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در زمینه نورپردازی و خرید چراغ خطی با ما از طریق شماره ۵۸۶۴۲-۰۲۱ در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا