اخبار گوناگون

تسهیلات فوری ترابانک پاسارگاد؛ نوید توسعه فراگیری مالی

 

تسهیلات فوری ترابانک پاسارگاد را می‌توان آغاز فصل تازه‌ای برای اعطای تسهیلات و همچنین برای صنعت بانک‌داری کشور دانست.

نوشته های مشابه

اعطای این تسهیلات آنی که به‌صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود، از یک سو معنای فرآیندهای بانکی را متحول کرده و از سوی دیگر، هم‌راستا با رویکردهای جهانی، به اهرمی قدرتمند و قابل اتکا برای توسعه فراگیری مالی تبدیل شده است.

 

تسهیلات فوری و فراگیر

“فراگیری مالی” در تعریف سازمان ملل، به‌عنوان “دسترسی تمامی افراد جامعه به امکانات مالی از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات و همچنین خدمات بیمه‌ای” معنا می‌شود. هدفی که تمام دنیا با ورود فناوری‌های نوین مالی، تحقق آن را بسیار نزدیک می‌بینند.

 

آیا منظور از تسهیلات فوری واقعا “دریافت فوری تسهیلات” است؟

در اولین مواجهه، “تسهیلات فوری” چیزی شبیه یک شعار به‌نظر می‌رسد! و این موضوع را در ذهن تداعی می‌کند که احتمالا صرفا “درخواست فوری تسهیلات” مد نظر بوده است و نه دریافت آن. درحالی‌که این‌طور نیست…

منظور از تسهیلات فوری ترابانک پاسارگاد، دریافت فوری تسهیلات بدون نوبت است. این بانک تمام-دیجیتال سازوکاری فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند در هر لحظه دلخواه تسهیلات موردنظر خود را درخواست کرده و بدون نوبت، آن را دریافت کنند.

 

تسهیلات فوری ترابانک پاسارگاد؛ از دریافت تا بازپرداخت

تسهیلات فوری ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد با نام “حساب پشتوانه” در قالب “اعتبار خرید” برای خرید تمامی کالاها و خدمات دلخواه کاربران به آن‌ها اعطا می‌شود.

 

مبالغ تسهیلات فوری و شرایط دریافت آن‌ها

تسهیلات فوری ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد در قالب اعتبارهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ میلیون تومانی به کاربران اعطا می شود.

 

در ابتدا، دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی برای کاربران جدید که برای اولین بار قصد استفاده از این تسهیلات را دارند، قابل دریافت است.

 

کاربران پس از دریافت اعتبار ۱ میلیون تومانی و بازپرداخت آن در صورت خوش‌حسابی، داشتن حدی از کارکرد حساب و همراهی با ویپاد، بلافاصله می‌توانند اعتبار ۲ میلیون تومانی دریافت کنند و پس از بازپرداخت اعتبار ۲ میلیون تومانی، بلافاصله اعتبار ۳ میلیون تومانی و … همین‌طور تا اعتبار ۲۰ میلیون تومانی.

 

 

نحوه دریافت آنی تسهیلات

  • دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد
  • افتتاح حساب و دریافت کارت
  • ورود به بخش تسهیلات فوری “حساب پشتوانه” و طی نمودن مراحل درخواست اعتبار تنها طی چند دقیقه
  • و دریافت اعتبار!

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به صفحه “تسهیلات فوری ترابانک پاسارگاد” مراجعه نمایید.

 

بازپرداخت تسهیلات فوری لزوما فوری نیست!

تسهیلات فوری ویپاد به دو روش یکجا و مرحله‌ای (مدت‌دار) قابل بازپرداخت است.

در روش یکجا، همان‌طور که از نامش پیداست، کاربر کل مبلغ بدهی را به‌صورت یکجا بازپرداخت می‌کند.

کاربر همچنین می‌تواند با انتخاب روش بازپرداخت مرحله‌ای، به تناسب مبلغ دریافتی، تسویه حساب بدهی خود را طی ۲ تا ۶ ماه انجام دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا