اخبار گوناگون

آشنایی با سیستم مورد نیاز بازی Dota 2

۱۰ سال پیش که بازی Dota2 را شرکت ولو به علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای معرفی کرد، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد این بازی بتواند به یکی از بازی‌های کامپیوتری تاثیرگذار در تاریخ گیم تبدیل شود. علی رغم اینکه بلیزارد تبلیغات منفی و شکایات خود ار از این بازی ارائه کرد، اما بازهم منتقدان و گیمرها به این بازی در سایت متاکریتیک امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ را به آن اختصاص دادند. اما زمانی می‌توان از این بازی لذت برد و هیجانش را تجربه کرد، سیستم مورد نیاز بازی Dota2 را در اختیار داشته باشید. در ادامه قصد داریم به تجهیزات لازم آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با انواع کیس گیمینگ و همچنین مشاهده لیست قیمت کیس گیمینگ روی لینک داده شده کلیک کنید.

Dota 2 را بیشتر بشناسید؟

دوتا دو جزئی از بازی های آنلاین گروهی متشکل از ۲ تیم ۵نفره است. می‌توان گفت این بازی را برگرفته از Warcraft 3 طراحی کرده‌اند. در این بازی باید از Castle یا همان خانه مقدس خود در برابر حملات تیم مقابل دفاع کرده تا با حفاظت از خانه مقدس، برنده بازی شوید. بازی با انتخاب کاراکتری به نام هیرو توسط شما آغاز شده و با کشتن سربازها و هیرو طرف مقابل ادامه پیدا خواهدکرد. در این میان هرچه تعداد کشته‌های تیم مقابل بیشتر باشد، شما پول بیشتری به دست آورده و می‌توانید سربازان خود را برای حمله مجهز کنید.

راهنمای سیستم مورد نیاز برای بازی Dota2

نزدیک به ۱۰ سال است که این بازی وارد بازار شده و تا به امروز از محتواهای جدید و به روزرسانی های زیادی برخوردار بوده است. با این حال بازهم تجهیزات مورد نیاز این بازی نسبت به سایر بازی ها زیاد نیست. برای برآورده کردن حداقل شرایط برای این بازی به ۳۰ فریم بر ۷۲۰p در تنظیمات کم و متوسط نیاز خواهید داشت.

حداقل سیستم مورد نیاز برای Dota2

ویندوز ۷ یا نسخه بالاتری از Windows حداقل امکاناتی است که برای این بازی به آن نیاز خواهیدداشت. با توجه به اینکه این بازی آنلاین بوده و نیازمند آن است که شما از رقیب عقب نمانید، در صورت استفاده از کامپیوتر شخصی یا همان PC پیشنهاد می کنیم برای نصب و کاربری صحیح سخت افزارها و نرم افزارها، خرید کیس گیمینگ را به عنوان اصلی ترین سخت افزار درنظر بگیرید.

اما در این بین گروهی هم هستند که علاقه‌ای به استفاده از کامپیوتر نداشته و تمایل دارند تمام کارها و پروژه‌های خود را به واسطه لپ تاپ‌های شخصی انجام دهند. از آنجاییکه لپ تاپ‌های معمولی شما را در ادامه بازی یاری نخواهد کرد، لازم است خرید لپ تاپ گیمینگ پیشنهاد مناسبی خواهدبود.

بیشتربخوانید» در صورتیکه قصد خرید سیستمی را دارید که بتوانید بازی‌های مختلفی را نصب و بازی کنید، پردازنده intel corei7-9700k یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که باید به آن توجه داشته باشید.

لیست ارائه شده توسط استودیو Vavle برای بازی Dota2

قطع به یقین بهترین پیشنهادها را برای امکانات مورد نیاز هر بازی توسط شرکت سازنده آن ارائه خواهدشد. پس می‌توان این لیست از حداقل سیستم موردنیاز برای Dota2 را در نظرگرفت:

  • ویندوز ۷ با آخرین پک ها و ۶۴ بیت.
  • ویندوزهای ۸.۱ و ۱۰
  • پردازنده CPU: اینتل Intel Dual Core یا AMD Phenom II X4 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز
  • کارت گرافیک مورد نیاز: شرکت انویدیا Nvidia 6600 و یا AMD Radeon HD 3600 با ۱ گیگابایت حافظه VRAM
  • حافظه رم ۴: RAM گیگا بایت
  • مقدار فضای خالی برای نصب بازی: ۸ گیگابایت
  • اینترنت Broadband Internet Connection

سیستم پیشنهادی پی سی کالا برای بازی Dota2

  • پردازنده CPU: پردازنده اینتل Intel Core i3 نسل ۴ و یا پردازنده AMD Ryzen 3 3200G
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک شرکت انویدیا مدل NVIDIA GeForce GTX 770 را به شما پیشنهاد میکنید که دارای ۴ گیگابایت حافظه VRAM می باشد.
  • حافظه رم RAM: 8 گیگابایت

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با انواع لپ تاپ های مهندسی مناسب برای گیم به صفحه خرید لپ تاپ مهندسی رفته و با انواع مدل های آن آشنا شوید.

کلام پایانی

سیستم‌های مورد نیاز برای بازی Dota2 را برای آن دسته از علاقه‌مندانی که تمایل دارند در کنار تجربه لذت و هیجان درآمد هم داشته باشند، مورد بررسی قرار دادیم. از آنجاییکه شرکت‌های سازنده بهترین گزینه‌ها را برای بازی‌های طراحی شده ارائه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم با در نظرگرفتن موارد فوق این بازی را روی سیستم خود نصب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا