اخبار گوناگون

تعهد کوینکس بر ارائه ثبات، امنیت و کارایی ۱۰۰% به کاربران کریپتویی

بازار کریپتو در حال تکامل است، و کوینکس، با ارائه پلتفرمی با امنیت و ثبات آهنین و با کارایی بهینه، همچنان به تعهدش مبنی بر توانمندسازی کاربران سراسر جهان پایبند است.

طبق گزارشی که رسانه theblockopedia تهیه کرده است، در این مقاله قصد داریم به ویژگی ها و تعهدات صرافی کوینکس بپردازیم، با ما همراه باشید!

سیستم مالی سنتی بسیاری از افراد را از دریافت خدمات بانکی محروم می‌کند یا خدماتی ناکافی به آن‌ها ارائه می‌دهد، ولی کوینکس از زیرساخت باز بلاک‌چین برای ارائه خدمات مالی فراگیر استفاده می‌کند. ما ارزش‌های ثبات، امنیت و کارایی را در همه محصولات و خدماتمان، از معاملات اسپات گرفته تا فیوچرز و مارجین، استیکینگ، و سایر موارد، لحاظ کرده و درعین‌حال، به بیش از ۵ میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کنیم.

هدفمان ایجاد اعتماد بلندمدت از طریق ایجاد بستری شفاف، سازگار و با کاربری آسان است. متعهد به توانمندسازی کاربران تمامی سطوح از طریق گسترش دارایی‌های موجود و اجرای سیستم‌های حفاظتی قوی هستیم. این تعهد تزلزل‌ناپذیرمان در آخرین به‌روزرسانی‌های محصولاتمان به چشم می‌خورد.

کوینکس ویژگی اسپات گرید (Spot Grid) را برای انجام معاملات با استفاده از استراتژی‌های کمی خودکار راه‌اندازی کرد. این سیستم، با ایجاد شبکه‌ها، به‌طور خودکار در قیمت کم می‌خرد و در قیمت بالا می‌فروشد و کمکتان می‌کند تا از نوسانات بازار درآمد کسب کنید. ویژگی AMM کوینکس از قراردادهای هوشمند خودکار برای مبادله غیرمتمرکز و سریع توکن‌ها استفاده می‌کند. کاربران به‌راحتی می‌توانند در میان مجموعه‌ای متشکل از ۷۸۳ جفت معاملاتی مبادلاتشان را انجام دهند.

همچنین، کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند، با ارائه نقدینگی، در ۵۰ درصد سود ناشی از کارمزد معاملات، که از طریق مکانیسم منحصربه‌فرد این ویژگی فراهم می‌شود، سهیم شوند. محصولات پیشنهادی جدیدمان، معاملات اسپات، معاملات فیوچرز و برنامه‌های استخراج نقدینگی‌مان را تقویت می‌کنند.

تعهد کوینکس فراتر از ارائه محصولات است و شامل فرآیند دقیق لیست‌کردن توکن‌ها نیز می‌شود. هر دارایی جدید به‌طور دقیق از نظر نوآوری، امنیت، تقاضا و سایر موارد ارزیابی می‌شود. این فرآیند تضمین می‌کند که هر توکن اضافه‌شده با علایق کاربران مطابقت داشته باشد و، درعین‌حال، کمترین ریسک ممکن را داشته باشد. فرآیند لیست‌کردن‌مان تمایلمان به ارائه دارایی‌های متنوع را با الزام محافظت از سرمایه‌های کاربران متعادل می‌کند.

با توجه جریان اصلی به حوزه کریپتو، پلتفرم‌هایی مانند کوینکس مسیر آینده را شکل خواهند داد. امنیت، ثبات و کارایی استوارمان به کاربران سراسر جهان امکان دسترسی به این اقتصاد دیجیتال در حال ظهور را می‌دهد. اگرچه بازار کریپتو نوسانی است، همچنان پلی پایدار برای دسترسی و شمول مالی جهانی باقی خواهیم ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا