ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ARK اولین سهام Coinbase و Robinhood را از ژانویه تخلیه می کند

صادرکننده ETF بیت‌کوین، ARK Invest،مبلغ  ۳۴ میلیون دلار در سهام کوین‌بیس فروخت، در حالی که سهام در سال ۲۰۲۴ به بالاترین حد خود رسید.

ARK Invest – یکی از صادرکنندگان صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده – برای اولین بار در سال جاری برخی از سهام عمده مرتبط با ارزهای دیجیتال را فروخته است.

در ۱۴ فوریه، ARK 214,068 سهم Coinbase (COIN) و ۱۱۹,۳۹۴ سهام Robinhood (HOOD) را از ETF های خود، بر اساس یک اطلاعیه تجاری که توسط Cointelegraph مشاهده شد، تخلیه کرد.

این شرکت تجاری ۱۵۲۶۰۰ سهم کوین بیس را تنها از ARK Innovation ETF (ARKK) تخلیه کرد که ۳۱۴۵۹ و ۳۰۰۰۹ سهم دیگر به ترتیب توسط ARK Fintech Innovation ETF (ARKF) و ARK Next Generation Internet ETF (ARKW) فروخته شد.

طبق گزارش TradingView ، کل فروش ۳۴ میلیون دلار بر اساس قیمت پایانی ۱۶۰.۴ دلاری کوین بیس به دست آمد .

آخرین فروش کوین‌بیس ARK در حالی انجام می‌شود که کوین به بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۴ رسید و برای اولین بار از روزهای قبل از ETF بیت کوین در اوایل ژانویه به بالای ۱۶۰ دلار رسید.

طبق داده‌های TradingView، سهام کوین‌بیس به شکستن بالاترین قیمت قبلی خود یعنی ۱۷۳ دلار در نوامبر ۲۰۲۳ نزدیک‌تر شده است.

نمودار قیمت تمام وقت کوین بیس (COIN)

علاوه بر این، ARKW ARK این صندوق ۱۱۹۳۹۴ سهام رابینهود را فروخته است که این شرکت قبلاً فعالانه انباشته می کرد . این فروش بر اساس قیمت پایانی HOOD در ۱۴ فوریه، حدود ۱.۵ میلیون دلار بود.

به گفته این شرکت، ARKW HOOD را برای پیروی از قانون ۱۲d3-1 فروخت که ETF ها را از دستیابی به بیش از ۵ درصد از ارزش کل دارایی های خود در اوراق بهادار توسط مشاور سرمایه گذاری، کارگزار، فروشنده یا پذیره نویس ثبت شده منع می کند.

پیش از این، ARK 42,129 سهام HOOD را به قیمت حدود ۴۹۰,۰۰۰ دلار در ۱۳ فوریه و ۱۲۰,۰۲۰ سهام Robinhood را به قیمت ۱.۳ میلیون دلار در ۷ فوریه به فروش رساند.

از ۱۵ فوریه، دارایی های برتر ARKW شامل Coinbase، Roku (ROKU)، ARK Bitcoin ETF، Block (SQ)، تسلا (TSLA) و Robinhood است.

۹.۵٪Coinbase و Roku 7.7٪ از تخصیص صندوق را به خود اختصاص داده اند، در حالی که ETF بیت کوین ARK 7.6٪ را تشکیل می دهد.

شش دارایی برتر توسط ARK نسل بعدی ETF اینترنت (ARKW)

این خبر در حالی منتشر می شود که ETF بیت کوین نقطه ای ARK به افزایش قرار گرفتن در معرض بیت کوین خود ادامه می دهد.

در ۱۵ فوریه، ARK 21Shares Bitcoin ETF (ARKB) 1960 BTC دیگر خرید، که بیشتر از ARKB در روز اول معامله یا فقط ۱۶۲۵ BTC خرید.

طبق قیمت بیت کوین در CoinGecko وب سایت، ETF بیت کوین نقطه ای ARK تاکنون در مجموع ۲۴۹۲۵ بیت کوین به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله اختصاص داده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا