ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Coinbase از طریق Brink مبلغ ۳.۶ میلیون دلار به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند

این کمک مالی از طریق ابتکار GiveCrypto Coinbase انجام شد، که صرافی در دسامبر اعلام کرد که قصد دارد آن را پایان دهد.

این پلتفرم گفت که این کمک مالی «هیچ رشته‌ای» ندارد و از مهندسانی که روی توسعه منبع باز برای بلاک چین BTC کار می‌کنند، حمایت می‌کند.

ابتکار GiveCrypto Coinbase که برای تسهیل کمک مالی Brink استفاده می شود، توسط آرمسترانگ در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. صرافی اعلام کرد که پس از «ناتوانی در ایجاد تغییر پایدار صرفاً از طریق نقل و انتقالات نقدی بدون قید و شرط» قصد دارد پلتفرم را متوقف کند.

Brink که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، برنامه های کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه برای حمایت از توسعه دهندگان و مهندسان بیت کوین ارائه می دهد.

این پلتفرم حامیان برجسته ای داشته است، از جمله جک دورسی ، مدیرعامل بلاک ، که در ژوئیه ۲۰۲۳ ۵ میلیون دلار متعهد شد .

قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ۱۰ ژانویه محصول خود را که در بورس BTC معامله می شود تأیید کند، VanEck گفت که ۵ درصد از سود حاصل از ابزار سرمایه گذاری را به توسعه دهندگان هسته بیت کوین می دهد. مدیر دارایی تعهد مشابهی به توسعه دهندگان هسته اتریوم داد.

Coinbase گزارش داد که درآمد خالص آن در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ ۹۰۵ میلیون دلار بوده است که نسبت به سه ماهه سوم ۴۵ درصد افزایش داشته است.

در ۱۵ فوریه، تحلیلگران جی‌پی مورگان رتبه‌بندی سهام صرافی کریپتو را از کم وزنی به خنثی تغییر دادند، پس از آن که در ابتدا ارزش سهام را در ژانویه کاهش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا