ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

این پلتفرم SocialFi پیشگام NFTهای پویا برای بهبود تجربه کاربر و توانمندسازی سازندگان است

NFTهای پویا رسانه های اجتماعی را متحول می کنند و سفرهای شخصی و همیشه در حال تکامل کاربر را در چشم انداز Web3 امکان پذیر می کنند.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نه تنها تأثیر قابل‌توجهی بر دنیای بازی‌های بلاک چین و هنر دیجیتال گذاشته‌اند، بلکه نوید انقلابی در دیگر جنبه‌های Web3 را نیز دارند، با رسانه‌های اجتماعی که زمینه‌های مناسبی را برای شکوفایی پتانسیل آنها فراهم می‌کنند.

رسانه های اجتماعی غیرمتمرکز می توانند از دسته خاصی از NFTها – NFTهای پویا – برای جذب مخاطبان و ارائه تجربیات منحصر به فرد استفاده کنند.

NFT های پویا توکن های مبتنی بر بلاک چین مجهز به شناسه های منحصر به فرد هستند که دارای توانایی تکامل در طول زمان و انطباق با ورودی ها و شرایط خارجی هستند.

این NFT ها را می توان طوری برنامه ریزی کرد که در صورت تحقق شرایط از پیش تعیین شده، دچار دگرگونی شوند.

برای مثال، آن‌ها می‌توانند «ویژگی‌های پنهان» را که در مقاطع زمانی خاص یا بر اساس اقدامات خاصی که توسط دارندگان انجام می‌شود، ظاهر می‌شوند، پنهان کنند و راه‌های جدیدی را برای تجربه‌های قابل تنظیم و تعامل تعاملی باز کنند.

استفاده از NFTهای پویا

Pop Social یک اکوسیستم SocialFi مبتنی بر بلاک چین است که NFT های پویا را پذیرفته است و اخیراً مجموعه ای به روز را راه اندازی کرده است.

Pop Social قصد دارد با دموکراتیزه کردن مالکیت محتوا و حمایت از اقتصاد سازندگان، میلیاردها کاربر بعدی را وارد Web3 کند.

هدف این پلتفرم رسیدگی به چالش‌های اصلی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سنتی است که از داده‌های کاربران درآمدزایی می‌کنند و آن‌ها را مجدداً بین اشخاص ثالث توزیع می‌کنند.

با استفاده از NFT ها و زیرساخت بلاک چین، Pop Social کنترل داده ها را به کاربران منتقل می کند و مسائل مربوط به حریم خصوصی و نابرابری را حل می کند.

به تازگی، Pop Social مجموعه ای منحصر به فرد از NFT ها به نام Popbits را راه اندازی کرده است.

Genesis Popbits برای بهبود تجربه کاربر، ترویج تعامل منصفانه و کمک به اکوسیستم NFT سالم‌تر طراحی شده‌اند. مجموعه Genesis NFT شامل ۱۰۰۰ Popbit NFT پویا است.

جنبه پویا NFT های Pop Social با لوازم جانبی آینده مرتبط است و دارندگان را قادر می سازد تا NFT های خود را با ویژگی های اضافی باز کرده و تزئین کنند.

Pop Social با معرفی NFT های لوازم جانبی، جنبه بازی سازی تعاملات اجتماعی، افزایش تعامل در پلتفرم و ارائه راهی به کاربران وفادار برای کسب درآمد بیشتر را معرفی می کند.

منبع: Pop Social

مجموعه NFT با چندین ابزار

علیرغم تقاضای زیاد برای Genesis NFT در میان کاربران Pop Social، مجموعه NFT بر اساس اولین خدمت (FCFS) برای همه افراد در لیست سفید راه اندازی می شود و با بسیاری از ابزارهای کمکی همراه است:

• افزایش درآمد PPT – با نگه داشتن Popbit NFT، مالک می تواند نرخ درآمد PPT خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. هرچه تعداد NFT های Pop بیشتری داشته باشند، PPT بیشتری می توانند کسب کنند.

• نشان مشارکت زودهنگام – مجموعه Genesis NFT شامل NFT هایی است که نشان هایی را برای مشارکت زودهنگام نشان می دهد و مشارکت اولیه با پلتفرم Pop Social را نشان می دهد.

• لیست سفید – دارندگان Popbit NFT از امتیاز دسترسی آسان تر به مجموعه ها و نسخه های NFT آینده برخوردار هستند.

• دسترسی اولویت‌دار به NFT‌های جانبی – دارندگان Genesis NFT همچنین اولین کسانی هستند که به NFT‌های جانبی و صندوق‌های گنج دسترسی خواهند داشت. این یکی از جنبه هایی است که این NFT ها را پویا می کند.

• عضو موسس Pop DAO – دارندگان Popbit NFT به طور خودکار به اعضای مؤسس سازمان غیرمتمرکز خودمختار Pop Social (DAO) تبدیل می شوند که دارای حق رای و توانایی اظهار نظر در پیشرفت های بعدی Pop Social DApp و اکوسیستم هستند.

• کالاهای انحصاری — دارندگان Popbit NFT از دسترسی انحصاری به کالاهای منحصر به فرد Pop Social بهره مند خواهند شد. کاربران می‌توانند آیتم‌هایی با نسخه محدود دریافت کنند که نشان‌دهنده تعهد آنها به جامعه Pop است.

Popbits اولین مجموعه خود را به عنوان اولین مجموعه Genesis NFT انجام داد. هر کسی می‌تواند یک Popbit بسازد، اما دسترسی به NFT‌های لوازم جانبی برای افزایش درآمد PPT با کمی هیجان بیشتر همراه است.

آخرین ویژگی در Pop DApp، صندوق گنج، به کاربران یک در چهار شانس برای ادعای NFT لوازم جانبی می دهد.

باز کردن صندوق گنج به کاربران جایزه‌ای تصادفی از مجموعه‌ای از جوایز بالقوه، از جمله NFT‌های لوازم جانبی با موارد کمیاب متفاوت، نقاط سفید برای راه‌اندازی‌های آینده NFT، هدایای PPT و کالاهای فیزیکی با سطوح مختلف انحصاری را به کاربران اعطا می‌کند.

NFT های لوازم جانبی کمیاب افزایش درآمد PPT بالاتری را در این پلتفرم ارائه می دهند.

برای اطمینان از دسترسی یکپارچه و قابلیت همکاری توکن های Popbit، Pop Social بلاک چین اتریوم را به عنوان پایه توکن های ERC-721 خود انتخاب کرد .

این تصمیم به دلیل زیرساخت های تثبیت شده اتریوم، پایگاه کاربر گسترده و پشتیبانی قوی از معاملات NFT انجام شد. با استفاده از نقاط قوت اتریوم، Pop Social تبادل بی‌وقفه توکن‌های Popbit را در بازارهای ثانویه مانند OpenSea، OKX و Blur تسهیل می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا