اخبار گوناگون

اهمیت زبان انگلیسی در بازار مالی و ارز های دیجیتال

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین پیش نیازهای ورود به بازار مالی و ارزهای دیجیتال است. انگلیسی زبان بین‌الملل و مهم‌ترین زبان‌ تجاری در دنیای امروز است. در حال حاضر برای رشد و پیشرفت در تمام حوزه‌های علمی، تجاری، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و … نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید.

برای درک اهمیت زبان انگلیسی در دنیای امروز کافی است که به چند نکته آماری جالب‌ توجه کنید:

نوشته های مشابه
  • هم‌اکنون حدود ۲.۱ میلیارد نفر در جهان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که شامل افرادی که انگلیسی زبان دوم آنهاست هم می‌شود.
  • زبان انگلیسی زبان اصلی و مادری حدود ۱.۳ میلیارد نفر در دنیا است. این رقم ۱۷ درصد از کل جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهد.
  • در ۱۲۱ کشور دنیا انگلیسی محبوب‌ترین زبانی است که زبان‌آموزان می‌آموزند. در ۸ کشور هم انگلیسی از لحاظ محبوبیت در بین زبان‌آموزان در رتبه دوم قرار دارد. این رقم حدود ۶۲ درصد از کل کشورهای دنیا را تشکیل می‌دهد.
  • تعداد افرادی که به دلایل مختلف از مهاجرت تا تحصیل و پیشرفت شغلی به یادگیری زبان انگلیسی می‌پردازند هر روز بیش‌تر می‌شود. توسعه وب‌سایت‌ها و پلت‌فرم‌های آنلاین آموزشی هم در بهبود این ارقام نقش مهمی ایفا کرده است.

چرا زبان انگلیسی برای ورود به بازار مالی و ارزهای دیجیتال مهم است؟

برای ورود به بازار مالی و ارزهای دیجیتال قبل از هر چیز نیاز به فرا گرفتن دانش تخصصی این حوزه دارید. به سادگی، هرچقدر که دانش و مهارت شما در زبان انگلیسی بیش‌تر باشد می‌توانید بیش‌تر در مورد بازار مالی و ارزهای دیجیتال بیاموزید، دانش دقیق‌تر و علمی‌تری داشته باشید، بهتر با افراد تأثیرگذار حوزه خود ارتباط برقرار کنید، در مورد تغییر و تحولات روز اطلاعات بیش‌تری کسب کنید.

در ادامه بیش‌تر در مورد اهمیت زبان انگلیسی و نقش مهم آن در ورود به بازار مالی و ارزهای دیجیتال گفته‌ایم:

زبان پیش‌فرض صرافی‌ها و پلت‌فرم‌های مالی را می‌فهمید

تقریبا زبان پیش‌فرض و اصلی تمام صرافی‌های ارز دیجیتال و پلت‌فرم‌های معاملاتی دنیا انگلیسی است. معمولا این پلت‌فرم‌ها به جز انگلیسی تنها دو تا سه زبان پرکاربرد دنیا مانند چینی، اسپانیایی یا عربی را پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، شرط استفاده حداکثری و بدون مشکل از هرکدام از این پلت‌فرم‌ها یادگیری زبان انگلیسی به صورت کاملا اصولی و کاربردی است.

از اخبار و تحلیل‌های روز دنیا مطلع می‌شوید

تردیدی وجود ندارد که تمام منابع خبری و تحلیلی اصلی و قابل‌اعتماد در خصوص بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال به زبان انگلیسی هستند. بنابراین برای اینکه بتوانید از تازه‌ترین اخبار و تحولات بازار و همین‌طور تحلیل‌های روز جهان خبردار شوید، باید حتما به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

وب‌سایت‌های خبری و تحلیلی فراوانی وجود دارند که می‌توانید اخبار و اطلاعات و تحلیل‌های به‌روز امور مالی و ارزهای دیجیتال را از آنها به دست بیاورید. برخی از مؤثق‌ترین و قابل‌اعتمادترین پلت‌فرم‌های خبری و تحلیلی بازار عبارتند از:

  • بیت‌کوین دات کام (Bitcoin.com)
  • کوین دیسک (CoinDesk)
  • بین کریپتو (BeInCrypto)
  • دی‌کریپت (Decrypt)
  • یو تودی (U.Today)
  • بلاک ورکز (Blockworks)
  • کریپتو نیوز (Crypto News)
  • دِ بلاک (The Block)
  • کوین کُدکس (CoinCodex)

در همین حال، به جز وب‌سایت‌ها می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی پرطرفداری مانند ایکس (توییتر)، یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و… از تازه‌ترین تحلیل‌ها و نقطه‌نظرات تحلیل‌گران و کارشناسان خُبره بازار مطلع شوید.

می‌توانید به مشاغل بین‌المللی فکر ‌کنید

از آنجایی که انگلیسی زبان ارتباطات و زبان بین‌الملل است، برای اینکه بتوانید در هرکدام از مشاغل حوزه مالی و ارزهای دیجیتال از معامله‌گری (تریدری)، مشاور سرمایه‌گذاری و تحلیل‌گر تا برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده بلاکچین و … پیشرفت کنید به جز داشتن دانش و تخصص بالا در حوزه خود باید مهارت بالایی در زبان انگلیسی هم داشته باشید.

با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید به فکر سرمایه‌گذاری و مهاجرت به خارج از کشور، پذیرفتن شغل‌های آنلاین و آفلاین بین‌المللی و همین‌طور کار کردن در پلت‌فرم‌ها و صرافی‌های خارجی باشید. حتی اگر ممکن است برای برخی از مشاغل حداقل مهارت‌های زبان انگلیسی مورد نیاز باشد، اما فراموش نکنید، مهارت بیش‌تر زبان انگلیسی به پیشرفت و بهبود موقعیت شغلی شما کمک می‌کند.

به بهترین دوره‌های آموزشی دنیا دسترسی پیدا می‌کنید

بخش عمده‌ای از وب‌سایت‌ها و پلت‌فرم‌های آموزشی در حوزه بازار مالی و ارزهای دیجیتال به زبان انگلیسی هستند. در این وب‌سایت‌های آموزشی می‌توانید به منابع دسته‌اول و ارزشمندی برای یادگیری دانش روز دنیا دسترسی پیدا کنید. هرچند اکثر دوره‌های آموزشی آنلاین حالا با زبان ساده‌ و همه‌فهمی ارائه می‌شوند، اما یادگیری زبان انگلیسی در یک سطح متوسط به بالا برای بهره ‌بردن از این منابع آموزشی ضرورت دارد.

برخی از بهترین وب‌سایت‌های آموزشی در حوزه بازار مالی و ارزهای دیجیتال عبارتند از:

سایت یودمی (Udemy):

یودمی یکی از بهترین پلت‌فرم‌های آموزش آنلاین دنیا است که بیش از ۲۰۰۰ دوره آموزشی رایگان در آن وجود دارد. کاربرانی از سرتاسر دنیا به این وب‌سایت می‌آیند تا به جدیدترین دوره‌های آموزشی این پلت‌فرم دسترسی پیدا کنند. در سال‌های اخیر با رونق بازار ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک‌چین، دوره‌های آموزشی زیادی در مورد مفاهیم این حوزه در یودمی ارائه شده است که می‌توانید از هرکدام از این منابع استفاده کنید.

کوین بیس (CoinBase)

کوین بیس علاوه بر اینکه بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا است، در سال‌های اخیر در جهت ارتقای دانش کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال هم تلاش زیادی کرده است. در وب‌سایت کوین بیس می‌توانید به حجم زیادی از مطالب آموزشی زبان انگلیسی از آموزش‌های مقدماتی تا پیشرفته دسترسی داشته باشید.

دانشگاه نیکوزیا (UNIC)

 دانشگاه نیکوزیای قبرس در سال ۲۰۱۴ اولین دوره آموزش ارزهای دیجیتال خودش را برگزار کرد که به شدت مورد استفاده دانشجویان قرار گرفت. این دانشگاه همین‌طور دوره‌های رایگانی را هم برای آموزش در حوزه بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد که می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی این دانشگاه به نشانی: Unic.ac.cy به آنها دسترسی داشته باشید. شرکت در این دوره‌های آموزشی کاملا رایگان است، اما برای دریافت مدرک باید هزینه‌ای پرداخت کنید. برای اینکه بتوانید از این دوره‌ها بیش‌ترین استفاده را کنید، به جز اینکه به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید، باید از سطح زبان انگلیسی بالایی برخوردار باشید.

کورسرا (Coursera)

کورسرا یکی دیگر از پلت‌فرم‌های آموزشی دنیا است که از سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده است. این پلت‌فرم دوره‌های آموزشی مختلفی در حوزه‌هایی از جمله علوم اجتماعی، پزشکی، علوم اجتماعی، تجارت و بازرگانی، کامپیوتر و برنامه‌نویسی، امور مالی و همین‌طور ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

مانند مؤسسات مشابه برای دریافت مدرک از دوره‌های کورسرا باید هزینه‌ای پرداخت کنید، اما دوره‌های رایگان زیادی هم در این پلت‌فرم وجود دارد. در همین حال، مدارکی که کورسرا به کاربرانش می‌دهد به دلیل اعتبار پلت‌فرم برای مهاجرت و استخدام در شرکت‌های بین‌المللی مناسب هستند.

یادگیری زبان انگلیسی با موسسه شکوه دانش

یادگیری زبان انگلیسی هم‌اکنون به یک امر ضروری تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید در بازارهای مالی و به خصوص حوزه نوظهور ارزهای دیجیتال موفق شوید، نیاز دارید که مهارت بالایی در زبان انگلیسی به دست بیاورید. اما هرچقدر که اهمیت زبان انگلیسی در بازار مالی و ارزهای دیجیتال زیاد باشد، به همان نسبت زمان هم برای بسیاری مهم است. اگر به دنبال این هستید که در کم‌ترین زمان زبان انگلیسی بیاموزید، دوره آموزش فشرده و یک ساله مؤسسه شکوه دانش می‌توانید گزینه مناسبی باشد.

کادر مجرب و باتجربه‌ مؤسسه شکوه دانش دوره‌های آموزش حرفه‌ای را برای زبان‌آموزان طراحی کرده‌اند تا بتوانند تسلط کامل به زبان انگلیسی پیدا کنند. دوره‌های آموزشی شکوه دانش هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می‌شوند.

شکوه دانش با به کار بردن روش‌ آموزشی دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج انگلستان سعی دارد که در سریع‌ترین زمان ممکن مهارت‌های کاربردی زبان انگلیسی را به زبان‌آموزان آموزش دهد. از این رو، بعد از گذراندن دوره آموزش فشرده و یک ساله شکوه دانش می‌توانید عملکرد بسیار بهتری در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال داشته باشید.

سخن پایانی

تسلط به زبان انگلیسی برای موفقیت در هر حوزه‌ای به خصوص امور مالی و ارزهای دیجیتال نه تنها لازم بلکه ضروری است. دانش بالا در زبان انگلیسی نه تنها باعث می‌شود که بتوانید با دانش روز دنیا آشنا شوید، بلکه لازمه‌ی ارتقای شغلی و حرفه‌ای و همین‌طور مهاجرت و سرمایه‌گذاری در خارج از کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا