ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بایننس چندین سرویس توکن اهرمی را متوقف می کند

بایننس از کاربران خواست تا قبل از پایان مهلت، توکن های خود را به دارایی های دیگر تبدیل و بازخرید کنند.

صرافی کریپتو خدمات معاملات و اشتراک سه جفت توکن اهرمی را در ۲۸ فوریه در ساعت ۰۶:۰۰ UTC متوقف خواهد کرد.

طبق گفته بایننس، تمام سفارش‌های معاملاتی برای توکن‌های اهرمی که آنها ذکر کردند، در تاریخ تعیین‌شده به‌طور خودکار حذف خواهند شد.

این بدان معناست که کاربران از آن زمان به بعد قادر به ثبت سفارش نخواهند بود. بایننس از کاربران خود خواسته است تا توکن های اهرمی را که در اختیار دارند قبل از مهلت تعیین شده با سایر دارایی ها معامله کنند.

برنامه‌ریزی برای متوقف کردن جفت‌های رمز اهرمی

پس از این، صرافی اعلام کرد که به تدریج آن ها از فهرست حذف می‌کند و بازخرید توکن‌ها را از اول آوریل آغاز می‌کند و تا ۳ آوریل ادامه می‌دهد. بایننس گفت که کاربران می‌توانند توکن‌های خود را قبل از تاریخ حذف از فهرست بازخرید کنند.

با این حال، اگر کاربران نتوانند توکن‌های خود را در مهلت مقرر بازخرید کنند، صرافی اعلام کرد که توکن‌ها را بر اساس ارزش متناظرشان در تاریخ خروج از فهرست به USDT تبدیل می‌کند.

بایننس توکن ها را در مدت ۲۴ ساعت در حساب های کاربران توزیع می کند و توکن های اهرمی را از کیف پول کاربران حذف می کند.

توکن‌های اهرمی بایننس محصولات مشتقی هستند که به سرمایه‌گذاران در معرض اهرم‌های دارایی‌های رمزنگاری که به آن‌ها مرتبط هستند، می‌دهند. توکن ها سبدی از موقعیت های قرارداد دائمی را نشان می دهند و تحت تأثیر حرکت قیمت در بازار قرارداد دائمی هستند.

به گفته بایننس، توکن‌های اهرمی به معامله‌گران رمزارز اجازه می‌دهند تا در معرض موقعیت‌های اهرمی بدون قرار دادن وثیقه قرار گیرند.

همچنین به آنها این امکان را می دهد که نیازی به حفظ سطح حاشیه تعمیر و نگهداری نداشته باشند و نگران انحلال شدن نباشند.

علیرغم این مزایا، بایننس هشدار داد که معاملات توکن های اهرمی نیز خطرات خاص خود، از جمله اثرات حرکت قیمت در بازار قراردادهای دائمی، حق بیمه ها و نرخ های تامین مالی را دارد.

کوین لوریج دار یا توکن اهرمی ارز دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا سرمایه خود را بدون ارائه هیچ گونه وثیقه‌ای افزایش دهند. در واقع شما با این توکن‌ها می‌توانید بدون ارائه هیچ ضمانتی از اهرم افزایش سرمایه استفاده کنید. اهرم بیشتر برای افزایش سود حاصل از نوسانات قیمت این توکن‌ها برای سرمایه‌گذاران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا