اخبار گوناگون

فراخوان اعطای نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری هوفر

امروزه استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری در مشاغل مختلف برای برطرف کردن نیازهای صاحبین کسب و کارها و مدیریت بهتر امور مالی به یک امر متداول تبدیل شده است. در این راستا شرکت‌های متعددی درزمینه طراحی نرم‌افزار حسابداری فعالیت کرده و محصولات پرکاربرد و قدرتمندی را به بازار هدف عرضه می‌کنند.

شرکت پرنیان پردازش پارس نیز با ارائه نرم افزار حسابداری هوفر با قابلیت‌های فراوان، توانسته است گام بزرگی در زمینه ارائه خدمات حسابداری آنلاین بردارد و برای توسعه و معرفی این نرم افزار، اقدام به جذب نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری هوفر در سراسر استان‌ها کرده است. در این مطلب قصد داریم در مورد این نرم‌افزار و چگونگی اخذ نمایندگی فروش آن صحبت کنیم.

نوشته های مشابه

نرم‌ افزار حسابداری هوفر

نرم‌افزار حسابداری هوفر از برندهای معتبر شرکت پرنیان است که یک مجموعه کامل از ویژگی‌های منحصربه‌فرد را ارائه داده و راهکار جامعی برای ساده‌سازی امور مالی پیشنهاد می‌کند. این نرم‌افزار به شما امکان دسته‌بندی اسناد و گزارشات مالی را داده و گزارش‌گیری، صدور فاکتور و ثبت صورت حساب‌های مالی را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

این نرم‌افزار حسابداری آنلاین یک پکیج کامل از حسابداری مالی، خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری، حسابداری تولیدی و فروشگاهی بوده و امکان تنظیم اظهارنامه مالیاتی، تشکیل پرونده معاملاتی و کنترل سررسید قراردادها را فراهم کرده است. شرکت طراح این نرم افزار از سراسر کشور نمایندگی فعال می‌پذیرد.

تعریف کلی نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری هوفر

اشخاص حقیقی یا حقوقی که در زمینه فروش نرم‌افزار حسابداری فعالیت دارند، اگر علاقمند به معرفی و فروش نرم‌افزار حسابداری هوفر باشند، به‌عنوان عاملیت فروش یا نماینده فروش این محصول معرفی خواهند شد. وظیفه عاملیت فروش، طی کردن کلیه مراحل فروش حسابداری نظیر موارد زیر است.

  • حساس‌سازی
  • انجام مذاکرات اولیه
  • پرزنت محصول
  • عقد قرارداد
  • وصول هزینه‌های مربوط به خرید

مجموعه هوفر از نمایندگان خود انتظار دارد که ضمن رعایت و احترام به حقوق مشتری، اصول اخلاقی و عرفی را رعایت کرده و خارج از لیست قیمت و قوانین مصوب مجموعه، خدمات ارائه ندهند. این افراد حق فروش نسخه‌های ابری نرم‌افزار هوفر را نیز داشته و از مزایای این فروش نیز برخوردار هستند.

اخذ نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری هوفر

مزایای نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری هوفر

اخذ نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری هوفر برای علاقمندان به این کار و کسانیکه در زمینه فروش و ارائه خدمات حسابداری فعالیت می‌کنند مزایای بی‌شماری دارد. این مزایا عبارتند از:

  • دریافت نمایندگی نرم افزار حسابداری هوفر بدون نیاز به سرمایه
  • آموزش کامل نرم افزار به نمایندگان این مجموعه
  • شرکت در نمایشگاه‌ها و سمینارهای مرتبط با این فعالیت
  • درآمد مناسب و رضایت بخش
  • امکان نمایش اطلاعات مربوط به نمایندگان در سایت هوفر

نحوه ثبت درخواست برای نمایندگی نرم افزار حسابداری هوفر

اگر قصد ثبت درخواست نمایندگی نرم افزار حسابداری هوفر را دارید باید مراحل زیر را طی کنید.

گام اول : ثبت درخواست نمایندگی

 گام دوم : بررسی و جلسه با متقاضی

گام سوم : آموزش نرم افزار و عقد قرارداد

 گام چهارمشروع فعالیت به عنوان نماینده هوفر

با توجه به اهمیت مدیریت مسائل مالی در تمام کسب و کارها، استفاده از نرم‌افزار حسابداری پرقدرت و پیشرفته که خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد یک نیاز مبرم به نظر می‌رسد. همین موضوع باعث شده اغلب مشاغل برای بهره بردن از امکانات نرم‌افزار حسابداری اقدام به خرید این محصول کنند. در این راستا و با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان شرکت پرنیان پردازش پارس صاحب برند معتبر هوفر، اقدام به پذیرفتن نماینده فعال برای فروش نرم افزار حسابداری هوفر از سراسر کشور کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان هوفر در تماس باشید

۰۲۱۹۱۰۰۳۳۴۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا