اخبار گوناگون

راهنمای خرید جعبه هارد باکس

اگر در پی خرید جعبه هاردباکس برای بسته بندی کالا یا محصول خود هستید یا اگر میخواهید یک هدیه یا پک هدیه با بسته بندی لوکس تهیه و ارائه کنید قطعا یکی از انتخاب های شما خرید جعبه هارد باکس است، با تهیه جعبه هاردباکس شما میتوانید اجازه یک تجربه جذاب را به مخاطب خود بدهید. امروزه در کسب و کارها همه تلاش می کنند به یک شیوه متفاوت و خاص مشتریان خود را به گونه ای متمایز سورپرایز نمایند و به واسطه لوکس بودن جعبه های هاردباکس همواره خرید جعبه هاردباکس سفارشی یک ارائه متفاوت و خاص را به مشتری هدیه می دهد.

یکی دیگر از مزایای خرید جعبه هارد باکس چاپی یا سفارشی بالاتر بردن ارزش داخل محتویات جعبه است و به شدت برای محصولات لوکس و با قیمت بالا پیشنهاد میشود از بین انواع جعبع های بسته بندی انتخاب شما جعبه هاردباکس باشد. حتی این روزها خیلی از کسب وکار ها برای هدیه دادن و یا به عبارت دیگر بالاتر بردن ارزش هدیه اقدام به خرید و سفارش دادن جعبه هاردباکس با طرح دلخواه خود می کنند. و به همین دلیل استفاده از جعبه هارباکس در ایران تقریبا از سال های ۱۳۹۸ مقداری شدت گرفته است و هر روزه به تولید و تامین کنندگان این بسته بندی لوکس اضافه می شود، در این گزارش نیز برآن شدیم تا (سایت بانی چاپ) را بعنوان یک مرکز خرید جعبه هارد باکس چاپی یا سفارشی به شما معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

خرید جعبه هاردباکس بعنوان یک بسته بندی محبوب

یکی از دلایل محبوبیت جعبه هاردباکس استفاده چندباره از آن است، دلیل آن نیز پر واضح است و آن ماندگاری و دوام بالا در کنار زیبا بودن آن در مقایسه با سایر جعبه ها می باشد. جعبه های هاردباکس همواره با طرح های زیبا و چشم نواز وظیفه نگهداری و حفظ از کالای درون خود دارند و در هر سایزی میتوان آنها را تولید و عرضه نمود. تصور کنید در یک قفسه از فروشگاه یا یک مرکز خرید یک محصول همراه با جعبه هاردباکس و یک محصول دیگر همراه با جعبه های مقوایی یا لمینتی وجود دارد اگر خریدار به دنبال یک محصول لوکس و با کیفیت باشد خیلی واضح مشخ است که انتخاب آن قطعا جعبه هاردباکس خواهد بود. پس شما به عنوان یک صاحب کسب و کار یا مدیر یک تیم مارکتینگ و بازاریابی فرصت متمایز کردن خود را از رقبا را همین امروز کلید بزنید و بر تعداد مخاطبان و مشتریان خود از این طریق نیز بیافزائید.

هاردباکس، بسته بندی زیبا

در هنگام ارائه یک محصول یا کالا که دارای ارزش بالا نیز می باشد انتخاب هاردباکس در کنار اینکه کیفیت کالای شما را بالا می برد بلکه در نگهداری و حفظ محتویات درون جعبه نیز کمک شایانی انجام میدهد. میتوان یک نکته را نیز عنوان نمود که این روزها در کنار افزایش فروش با هاردباکس های مقوایی زیبا در بحث ارائه کادو یا هدایای تبلیغاتی نیز هاردباکس های سفارشی جای خوبی برای خود باز کرده اند که در ادامه این گزارش سعی داریم با مزایا و کاربرد های بیشتر این جعبه ها که در زمره بسته بندی های زیبا و لاکچری قرار می گیرند شما را نیز آشنا کنیم.

معرفی جعبه هاردباکس

جعبه هارد باکس بعنوان یک جعبه سفت و سخت و محکم که از یک لایه مقوای فشرده بالاتر از یک میل ( با توجه به سایز میتواند تا ۳ میل نیز باشد) تولید میشود که با روکش های کاغذ گلاسه یا تحریر یک زیبایی چشم نواز بهمراه یک استحکام و دوام فوق العاده را به محتویات درون خود ارائه می دهد و خود را بعنوان یک انتخاب ایده آل برای کسب و کار ها مختلف ساخته و ارائه می گردد. برخی نیز برای اینکه محتویات داخل جعبه تکان نخورد یا آسیب نبینید در هنگام جابجایی با استفاده از انواع فوم، ابر در دانسیته های مختلف یا مقسم های مقوایی و کاغذی به جهت نگه داشتن کالای داخل جعبه استفاده می کنند که ایمنی کالا را به نوعی تضمین کنند.
در نظر داشته باشید که برای بیشتر لوکس کردن این جعبه ها میتوان بر روی دیوایدر های داخلی آن نیز یک چاپ سفارشی و اختصاصی در نظر بگیرید و بسته بندی خود را بیش از پیش سفارشی و اختصاصی نمائید.

خرید انواع جعبه هاردباکس چاپی

این قابلیت شخصی سازی یا سفارشی سازی به صاحبان صنایع و کسب و کار ها این اجازه را می دهد که با طراحی دلخواه و مطابق با برندینگ خود یک جعبه لوکس با ساختار های بصری جذاب به مشریان خود ارائه نمایند و با یک جلوه یا ظاهر متفاوت نسبت به قبل بسته بندی های لوکس خود را روانه بازار کنند تا در زمره ی بهترین انتخاب ها در بسته بندی های لوکس و لاکچری قرار بگیرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از جعبه هارد باکس توانایی تحمل وزن بالا می باشد و در سایز های بسیار بزرگ نیز میتوان آن ها را تولید نمود. هارد باکس ها را میتوان در مقایسه با سایر جعبه دارای استحکام غیر قابل مقایسه  عنوان نمود که در کنار اینهمه استحکام دارای ظرافت و زیبایی های کم نظیری نیز می باشد. این را شما در کنار حفظ و نگهداری محصول در هنگام جابجایی کالا قرار دهید و زمانی که مشتری و مخاطب شما این جعبه را میخواهد استفاده کند تصور نمائید قطعا متوجه خواهید شد که با ارائه گیفت یا هدیه خود در این جعبه ها چه احترام ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می نمائید.

جنس جعبه هاردباکس دوستدار محیط زیست است.

با توجه به اینکه مقوا های فشرده استفاده شده در تولید جعبه هاردباکس از باطله روزنامه، کارتن و مقوا تولید و ارائه میشود و همچنین پس از آسیب دیدن و از بین رفتن جعبه هارد باکس میتوان آنها را بازیافت نمود ( تولید مجدد مقوای فشرده ) میتوان گفت که انواع هاردباکس ها دوستداران محیط زیست هستند و در صورتی که روکش آنها از کاغذ کرافت نیز باشد جز جنس های تجدید پذیر به حساب می آیند و ما بعنوان یک مجموعه دوست دار محیط زیست و کمک به حفظ آن پیشنهاد می دهیم هر زمان تمایل به سفارش یا خرید جعبه هاردباکس داشتید از روکش کاغذ کرافت استفاده و یا انتخاب نمائید.
جعبه هارد باکس با روکش کرافت

کاغذ های کرافت که به کاغذ های نخودی نیز شناخته میشوند را میتوان یکی از بهترین متریال های بعنوان روکش جعبه هاردباکس برشمرد. این روکش ها به هیچ وجه نیاز به روکش های سلفونی ندارند و لذا علی رغم داشتن یک جعبه هاردباکس لوکس میتوانید به حفظ محیط زیست نیز کمک کنید.

این را هم در نظر داشته باشید که میتوانید با چاپ افست طرح و تصویر دلخواه خود را نیز بر روی روکش جعبه خود سفارش چاپ دهید و از این جعبه های لوکس و زیبا به عنوان یک ابزار قدرتمند در بازاریابی و تبلیغات خود به جهت فروش بیشتر یا برند سازی استفاده نمائید و برنامه های تبلیغاتی خود را گسترش دهید.

مرکز خرید جعبه هارد باکس در تهران

یکی از تولید کنندگان جعبه هاردباکس در تهران (( بانی چاپ )) است که بعنوان یک مرکز خرید هارد باکس های سفارشی و چاپی شناخته میشود، ارائه خدمات طراحی جعبه، تولید کنند مستقیم انواع جعبه بسته بندی های لوکس و خاص ( مقوایی، لمینتی و … ) را بصورت حرفه ای ارائه می دهد. یک تیم حرفه ای در بخش گرافیک، مشاوره و راهنمای خرید و در پایان تولید کننده مستقیم جعبه هاردباکس از خصیصه های این مرکز خرید هاردباکس می باشد که فعالیت و گستردگی فعالیت آن در سطح اینترنت نیز به وضوح نمایان است. و متیواند به عنوان یک تولید کننده حرفه ای و متعهد نیاز های بسته بندی شما را برآورده سازد.

مجموعه ای که همواره سعی و تلاش دارد تا مدرن و به روز ترین انواع جعبه های بسته بندی را در سایت به نمایش بگذارد که ضمن یک مشاوره خوب برای خرید نیز به مشتریان کمک نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا