ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

با نزدیک شدن بیت کوین به ۵۵ هزار دلار، حجم ETF بیت کوین نقطه ای به بالاترین حد روزانه جدید می رسد

IBIT بلک راک بیش از ۵۰ درصد از حجم معاملات روزانه را تشکیل می داد و حتی رکورد روزانه خود را بیش از ۳۰ درصد شکست.

حجم معاملات برای بیت کوین نقطه ای جدید «nine» در صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) با افزایش قیمت بیت کوین تا سقف ۵۴۹۳۸ دلار در روز ۲۶ فوریه، رکورد روزانه جدیدی را ثبت کردند.

بر اساس داده هایی که اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، به اشتراک گذاشته است، حجم معاملات برای nine در ۲۶ فوریه به ۲.۴ میلیارد دلار رسید و رکورد قبلی ۲.۲ میلیارد دلاری را که در اولین روز معاملاتی، ۱۱ ژانویه ثبت شده بود، شکست.

ارقام در هر دو روز حجم محصول ETF بیت کوین تبدیل شده Grayscale، Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) را حذف کردند.

IBIT بلک راک در ۲۶ فوریه با ۱.۲۹ میلیارد دلار بیشترین حجم را از آن خود کرد و رکورد روزانه خود را با حدود ۳۰ درصد ثبت کرد در حالی که FBTC فیدلیتی با ۵۷۶ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت.

جریان از ETF های ARK 21Shares (ARKB) و Bitwise (BITB) به ترتیب ۲۷۶ و ۸۱ میلیون دلار بود.

بالچوناس گفت که او «کاملاً مطمئن نیست» که علاقه جدید از کجا آمده است، اما در اولین روز هفته معاملاتی، حجم افزایش یافته است.

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، خاطرنشان کرد که ۲۶ فوریه با احتساب جریانات از ETF بیت کوین Grayscale، دومین روز بزرگ معاملاتی بود که با ۳.۲ میلیارد دلار ثبت شد.

در اوایل روز معاملاتی، زمانی که IBIT از نقطه عطف ۱ میلیارد دلاری عبور کرد، بالچوناس خاطرنشان کرد که IBIT یازدهمین حجم بزرگ را در بین تمام ETF ها به خود اختصاص داده است.

در همین حال، قیمت بیت کوین در ۲۶ فوریه تا ۵۴۹۳۸ افزایش یافت – که بالاترین رقم در دو سال گذشته را نشان می دهد – اگرچه طبق داده های CoinGecko هنوز هم از بالاترین قیمت بیت کوین یعنی ۶۹,۰۴۴ دلار در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ دور است .

طبق تحقیقات BitMEX، در حالی که داده‌های جریان برای ۲۶ فوریه وارد نشده است، بیش از ۵۸۳ میلیون دلار در هفته معاملاتی چهار روزه هفته گذشته به ETF بیت کوین سرازیر شد .

خروج خالص ۳۵.۷ میلیون دلار در ۲۱ فوریه ثبت شد که اولین روز بدون ورودی از ۲۵ ژانویه بود.

جریان ورودی از سال تا به امروز اکنون از ۵.۵ میلیارد دلار فراتر رفته است.

IBIT، FBTC، ARKB و BITB به ترتیب بیشترین ورودی ها را با ۵.۹ میلیارد دلار، ۴ میلیارد دلار، ۱.۴ میلیارد دلار و ۱ میلیارد دلار ثبت کرده اند، در حالی که GBTC شاهد خروج ۷.۴ میلیارد دلار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا