ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

جو لوبین، بنیانگذار اتریوم، می گوید شتاب صنعت کریپتو در حال افزایش و غیرقابل توقف است

جو لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، به شرکت کنندگان در رویداد ETHDenver گفت که رمزارز بخشی از چرخه فوق العاده بعدی است و “ما برای یک سیستم جدید در جهان آماده هستیم.”

به نظر می رسد که کریپتو در یک بازار صعودی است، شاید نه با یک تعریف فنی، اما اکثر شرکت کنندگان در ETHDenver موافق هستند که مطمئناً چنین احساسی دارد.

حتی جو لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و مدیر عامل Consensys معتقد است که همه چیز برای رمزنگاری آماده است و او متقاعد شده است که بهترین ها هنوز در راه است.

لوبین به “چرخه فوق العاده” فعلی اشاره کرد، و گفت چه BTC و ETH ETF نقطه ای باشد یا نه، برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و جامعه متمرکز بر توسعه‌دهنده و نیاز فزاینده به تمرکززدایی در صنایع مختلف خوب است.

وقتی از او پرسیده شد که چه چیزی باعث کاتالیزور ابرچرخه بعدی می شود – دوره طولانی توسعه اقتصادی که معمولاً با رشد شدید تقاضا برای محصولات و خدمات هدایت می شود – لوبین گفت:

«ما در این چرخش چهارم هستیم و برای یک سیستم جدید جهان آماده هستیم. طرز فکر دیگر در مورد آن این است که این یک ابر چرخه پولی است، جایی که سیستم های پولی جهان اساساً به دلیل بهره به زندگی خود می رسند و بعد به پایان می رسند، و بدهی بیش از حد در سیستم وجود دارد زیرا نسل های خاصی سیستم پولی و سایر عناصر سیستم مالی را شکستند .»

لوبین توضیح داد که کریپتو در عصر پول آزاد متولد شد. کریپتو زاده دوران پول محدود، پول کنترل شده، فرماندهی و کنترل از بالا به پایین است.

“اساساً، ما هزاران سال است که در یک الگوی اعتماد متمرکز از بالا به پایین زندگی می‌کنیم و مقامات آن واسطه‌ها را با قدرت‌های خاصی آغشته می‌کنند و واسطه‌ها به اداره جهان کمک می‌کنند، آنها این پایگاه‌های اطلاعاتی یا دفتری را نگهداری می‌کنند که کنترل می‌کنند چه کسی مالک چه چیزی است و چه کسی حقوق و امتیازات دارد. “

آیا ETF های بیت کوین و اتریوم برای جامعه خوب هستند؟

قبل از تایید ETF های بیت کوین نقطه ای ، حامیان و سرمایه گذاران رمزارز بیش از ۷ سال برای تایید منتظر ماندند، و اگرچه راه اندازی آنها ممکن است مهر اعتباری باشد که وضعیت بیت کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری صحیح تایید می کند، همیشه این نگرانی وجود داشته است که سرمایه گذاران نهادی بتوانند این سرمایه گذاری را کاهش دهند.

وقتی از لوبین پرسیده شد که آیا یک ETF بیت کوین و امکان ETF ETF برای جامعه خوب است یا خیر، لوبین گفت: “مسائل مختلف زیادی در این زمینه وجود دارد، اما در کوتاه مدت، این یک چیز عالی است.”

«دریچه‌ها اکنون باز هستند و ارزش زیادی در اکوسیستم کریپتو انباشته شده است. نکته مثبت در مورد آن این است که برای تنظیم‌کننده‌ها و سیاستمداران سخت خواهد بود که به سبد سهام مردم دست بزنند، و ما شاهد ورود بیشتر و بیشتر بودجه به اکوسیستم خود خواهیم بود.»

آیا کریپتو در ایالات متحده رشد می کند؟

از لحاظ تاریخی، تنظیم‌کننده‌ها و سیاستمداران در ایالات متحده موضع کاملاً محکمی علیه صنعت کریپتو اتخاذ کرده‌اند و بسیاری بر این باورند که این امر برای سال‌ها مانع از رشد این بخش شده است.

وقتی از لوبین پرسیده شد که آیا کریپتو می‌تواند در ایالات متحده رشد کند یا خیر، گفت که تصمیم برای جلوگیری از رشد صنعت کریپتو ممکن است دیگر در دست سیاست‌گذاران نباشد.

«من فکر می کنم شتاب در حال افزایش است و غیرقابل توقف است. کمیسیون SEC در دولت بایدن کارهایی انجام داده است که واقعاً سرزنش کننده است، در برخی از اقداماتی که آنها انجام داده اند، عنصری غیرمنطقی وجود دارد.»

سخنان لوبین با این جمله به پایان رسید:

“من مشتاقانه منتظر یک حکومت غیرمتمرکزتر در ایالات متحده هستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا