ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ابزار تجزیه و تحلیل رسانه ای مبتنی بر هوش مصنوعی، تجارت کریپتو را با بینش احساسات گسترش می دهد

نوآوری هوش مصنوعی به دنبال بهبود تجارت کریپتو با استفاده از تحلیل احساسات رسانه‌ای برای ارائه بینش‌های عملی در زمان واقعی است.

Sentix، یک ابزار بازار رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی، به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که سر و صدای اخبار روزانه را بررسی کنند و با تجزیه و تحلیل احساسات رسانه‌ها و تأثیر آن بر قیمت دارایی‌های کریپتو، FOMO را از واقعیت جدا کنند.

مفهوم “شایعه را بخر، اخبار را بفروش” ممکن است ریشه در امور مالی سنتی داشته باشد. با این حال، این ارز کاملاً در چارچوب ارزهای رمزنگاری شده که با هم ترکیب می شوند تا بازار کریپتو در حال ظهور را تشکیل دهند، مطابقت دارد.

به‌عنوان اکوسیستمی که توسط احساسات سرمایه‌گذار حرکت می‌کند، فضای کریپتو به‌شدت تحت تأثیر رسانه‌ها، به‌ویژه اخبار مربوط به اقدامات نظارتی، به‌روزرسانی‌های قانونی یا مشارکت‌های بزرگ است.

تأثیر اخبار فوری بر فعالیت معاملاتی به خوبی مستند شده است . هر فشار منفی این پتانسیل را دارد که باعث سرایت کریپتو شود و بازار را به یک وضعیت آشفته تبدیل کند.

برعکس، داستان های مثبت در مورد ETF های بیت کوین می تواند قیمت دارایی های مرتبط را به بالاترین حد خود برساند.

با این حال، منابع اطلاعاتی بی‌شماری که اخبار روزانه را ارائه می‌کنند، می‌توانند حتی معامله‌گران با تجربه را گیج کنند. بررسی هر خبر و جدا کردن FOMO از واقعیت چندین بار در طول روز فراتر از توانایی های انسان است.

اینجاست که نوآوری برای کمک به تازه واردان کریپتو و معامله گران کهنه کار برای جداسازی گندم از کاه و مشاهده تصویری دقیق از آنچه در حال رخ دادن است وارد می شود.

FOMO را از واقعیت جدا کنید، از هر دو سود ببرید

Sentix یک ابزار تحلیل احساسات رسانه ای مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند ارتباط مستقیم بین فعالیت رسانه ها و تغییرات قیمت در دارایی های رمزنگاری شده را تشخیص دهد.

Sentix با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، به عنوان دستیار شخصی معامله‌گران رمزارز عمل می‌کند که رسانه‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و بینش‌هایی را در کانال‌های خبری پیدا می‌کند.

وظیفه اصلی راه‌حل هوش مصنوعی پردازش سریع مقادیر زیادی از اطلاعات از منابع رسانه‌ای و شناسایی بینش رسانه‌ای در اقیانوسی از سر و صدای ناشی از جریان اخبار مداوم است. مهمتر از آن، Sentix هرگونه دستکاری در سایت های خبری فردی را حذف می کند.

Sentix می تواند همبستگی بین فعالیت عمومی رسانه و قیمت یک دارایی رمزنگاری خاص را تشخیص دهد.  منبع: Sentix

Sentix می تواند همبستگی بین فعالیت عمومی رسانه و قیمت یک دارایی رمزنگاری خاص را تشخیص دهد

این ابزار فضای رسانه را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند موضوعات خبری را خوشه بندی کند و مقالات مشابه را در یک گروه دسته بندی کند.

این امر به طور قابل توجهی سرعت جمع آوری داده ها را افزایش می دهد و دقت بالایی را تضمین می کند. معامله گران می توانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و عامل رسانه را در استراتژی های خود با Sentix در نظر بگیرند.

جدا از نگهداری داده های تاریخی بازار ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۴ و ارائه راهنماهای آموزشی رایگان، Sentix بیش از ۲۵۰۰۰۰ مقاله خبری و ۹۰۰۰ توییت را هر روز پردازش می کند.

کاربران در مورد اکثر ایردراپ های هیپ و اقدامات مهم کوین، همراه با تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی و عددی که در فواصل زمانی ۱۵ دقیقه به روز می شوند، مطلع می شوند.

مهمترین عناوین خبری که بازار ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۲۳ به حرکت درآورد

Sentix داده های سال ۲۰۲۳ را تجزیه و تحلیل کرده و ۹ رویداد تأثیرگذار را که بازار ارزهای دیجیتال را در جهت منفی و مثبت تغییر داده است، به نمایش گذاشته است.

این فهرست شامل اظهار بی گناهی سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX از اواخر سال ۲۰۲۲ و درخواست تأیید بیت کوین ETF Grayscale است .

درخواست SBF، سقوط بانک SVB و درخواست های بیت کوین ETF از تاثیرگذارترین اخبار برای بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 بودند. منبع: Sentix

درخواست SBF، سقوط بانک SVB و درخواست های بیت کوین ETF از تاثیرگذارترین اخبار برای بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بودند

از تحولات حقوقی برجسته که شامل چهره‌های کلیدی صنعت می‌شود تا اقدامات نظارتی و پیش‌بینی‌های مالی ، این لحظات توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده و عمیقاً بر جهت‌گیری بازار تأثیر گذاشته است.

چرا از هوش مصنوعی برای تحلیل بازار استفاده کنیم؟

علاوه بر سایت‌های خبری، موتور هوش مصنوعی Sentix می‌تواند اطلاعات تاثیرگذار را از طیف گسترده‌ای از کانال‌ها، از جمله شبکه‌های اجتماعی، پادکست‌ها و انجمن‌ها استخراج و تجزیه و تحلیل کند.

از آنجایی که هیچ سوگیری انسانی در کار نیست، کاربران می توانند اطلاعات بی طرفانه و داخلی را در قالب مقادیر عددی پیدا کنند.

کاربران کریپتو می‌توانند یک فرآیند ثبت‌نام ۱ دقیقه‌ای را برای شروع استفاده رایگان از Sentix انجام دهند .

با جدیدترین و مرتبط ترین اطلاعات، ابزار بازار مبتنی بر هوش مصنوعی به معامله گران کمک می کند تا بدون نیاز به بررسی فیدهای خبری بی پایان، در نبض بازار باقی بمانند.

درک رابطه پیچیده بین احساسات رسانه ای و پویایی بازار می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست در تجارت کریپتو باشد.

به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی، Sentix یک گام مهم به جلو در دموکراتیزه کردن اطلاعات مالی است و آن را برای مخاطبان جهانی قابل دسترس و عملی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا