ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

توصیه به خرید بیت کوین با ورود ایالات متحده به مرحله غارت خزانه

در میان افزایش سطح بدهی ملی در ایالات متحده، تأثیرگذاران در X می گویند بیت کوین تنها راه حل واقع بینانه برای دور زدن تورم است.

دو اینفلوئنسر کریپتو در X با اشاره به خطر افزایش بدهی ملی در ایالات متحده از پیروان خود خواسته اند تا بیت کوین ، طلا و نقره را خریداری کنند .

در یک پست X در ۱۱ مارس، کارآفرین و فرشته سرمایه گذار بالاجی سرینیواسان استدلال کرد که بیت کوین تنها راه حل واقع بینانه برای فرار از اجتناب ناپذیری هزینه های ناپایدار دولتی و مصادره دارایی های بالقوه است.

مدیر ارشد فناوری سابق Coinbase به ۹۹۴۰۰۰ دنبال کننده خود گفت : “ما در مرحله غارت خزانه و سقوط امپراتوری هستیم.”

سرینیواسان استدلال کرد که بدهی های دولت و هزینه های بیهوده به سرعت در سطوح ناپایدار رشد می کنند. بدهی ملی ایالات متحده در حال حاضر به رکورد ۳۴.۵ تریلیون دلار رسیده است که از سال ۲۰۲۰ ۲۵ درصد افزایش یافته است.

بدهی ملی ایالات متحده از سال ۲۰۰۰

.رابرت کیوساکی، نویسنده «پدر پولدار، پدر فقیر» همچنین در پستی در ۱۱ مارس توصیه کرد آماده باشید و روی دارایی‌های با ارزشی مانند بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید.

“بدهی هر ۹۰ روز یک تریلیون دلار افزایش می یابد. آمریکا بیمار است. اکنون آماده شوید. طلا، نقره، بیت کوین بیشتر بخرید. لطفا مواظب باشید.”

در همین حال، سرینیواسان همچنین هشدار داد که با نزدیک شدن به حسابرسی مالی، دولت ممکن است مصادره دارایی های خصوصی را در نظر بگیرد.

سرینیواسان نمونه‌های انگشت شماری از جمله توقیف دارایی‌های کامیون‌داران معترض کانادایی، مسدود کردن دارایی‌های روسیه و «سلاح‌سازی علیه ایلان ماسک و نیویورک علیه دونالد ترامپ» را ارائه کرد.

او پیش از این گفت: «اموال خصوصی در آمریکای ورشکسته توسط دولت محافظت نخواهد شد.»

«خوشبختانه، ما بیت کوین داریم که به دولت وابسته نیست و نمی توان آن را به راحتی تصرف کرد.»

در مارس ۲۰۲۳، سرینیواسان به دلیل تورم فوق العاده در ایالات متحده، به طور مشهور دو میلیون دلار شرط بندی کرد که بیت کوین تا ژوئن همان سال به یک میلیون دلار خواهد رسید.

حجم زیادی از داده های اقتصادی و تورم در ایالات متحده در این هفته منتشر خواهد شد. ارقام شامل شاخص قیمت اصلی مصرف کننده (CPI) تعدیل شده فوریه، شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) فوریه و انتظارات نرخ تورم یک ساله است.

تقویم اقتصادی این هفته ایالات متحده 

نشریه اقتصاد کلان کوبیسی Letter اظهار داشت : «گزارش داغ تورم CPI در این هفته واقعاً لحن جلسه مارس فدرال رزرو را تعیین می کند .»

داده های بورس کالای شیکاگو نشان می دهد که احتمال اینکه فدرال رزرو نرخ های بهره را در ۲۰ مارس بدون تغییر نگه دارد تا ۹۷ درصد است. نرخ بهره در ایالات متحده در حال حاضر ۵.۵ درصد است که از جولای ۲۰۲۳ تاکنون ثابت بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا