ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

استراتژی درون بازار صعودی آلت کوین

یوتیوبرهای محبوب کریپتو، آستین و آرون آرنولد در مصاحبه ای اختصاصی، نکات خود را برای استفاده حداکثری از بازار گاوی فعلی به اشتراک می گذارند.

به گفته آرون و آستین آرنولد، بنیانگذاران کانال یوتیوب Altcoin Daily، قیمت بیت کوین احتمالاً در حوالی نصف شدن بیت کوین پیش بینی شده برای آوریل، اصلاح بزرگی را تجربه خواهد کرد.

با این حال، آنها گفتند که افت قیمت به سرعت توسط بازیگران نهادی مانند بلک راک خریداری خواهد شد که از زمان تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین ( BTC ) در ژانویه (ETF) عمیقاً در بازار درگیر شده‌اند.

بیت کوین اخیرا از بالاترین رکورد قبلی خود عبور کرد و به ۷۲۰۰۰ دلار رسید.

به نظر می رسد که افزایش فعلی توسط BlackRock، Fidelity و سایر سرمایه گذاران نهادی که بیت کوین را برای ETF های جدید خود خریداری می کنند، هدایت می شود.

به گفته آستین، افزایش اخیر بسیاری از سرمایه گذاران خرده فروشی را غافلگیر کرد، زیرا آنها انتظار نداشتند بیت کوین به این سرعت به سمت بالاترین سطح خود افزایش یابد.

“بسیاری از مردم از سقوط استقبال می کنند. من فکر می کنم که نهادها تا جایی که می توانند تلاش می کنند تا این اتفاق رخ ندهد.”

به گفته برادرش، آرون، وجه تمایز بزرگ بین این دوره‌های افزایشی قبلی این است که ETF‌های نقطه‌ای به بیت‌کوین اجازه داده‌اند تا از شکاف بین پذیرندگان اولیه و اکثریت اولیه عبور کند و به چرخه حیات پذیرش فناوری اشاره دارد.

او گفت: «این بار وال استریت واقعاً در جریان است. این یک تمایز بزرگ است.”

در همان زمان، آنها گفتند که بخش عمده ای از سرمایه گذاران خرد هنوز وارد بازار نشده اند، که به نظر می رسد نشان می دهد که ما هنوز در مراحل اولیه بازار صعودی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا