ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

Web3 پلتفرم جدیدی را دریافت می کند که هدف آن توسعه دهندگان و گیمرها است

Web3 یک پلتفرم جدید دریافت می کند که در آن بازیکنان برای تعامل خود با بازی های بلاک چین پاداش دریافت می کنند.

GAIMIN یک پلتفرم غیرمتمرکز است که انتقال آسان بازی‌سازان به Web3 را تسهیل می‌کند و به گیمرها این شانس را می‌دهد که دارایی‌های درون بازی و NFT کسب کنند.

بازی‌های بلاک چین همچنان به عنوان محرک اصلی در فضای Web3 هستند و در اوایل سال ۲۰۲۴ از افزایش ۵۴ درصدی در میانگین کاربران فعال برخوردار بودند .

از آنجایی که اکوسیستم بازی همچنان به دنبال راه‌هایی برای استفاده از محیط جامعه محور Web3 برای کشف مدل‌های اقتصادی جدید است. ، پیچیدگی توکنومیکس و فقدان یک پلتفرم با استفاده آسان برای توسعه بازی Web3 آشکار می شود.

GAIMIN ، یک شبکه غیرمتمرکز پردازش داده، اخیراً پلتفرم Games Launcher خود را معرفی کرده است تا مهاجرت توسعه دهندگان بازی به Web3 را ساده کند و در عین حال مشارکت جامعه را تشویق کند.

گیمرها می‌توانند از طریق رایانه شخصی یا برنامه‌های تلفن همراه به پلتفرم دسترسی پیدا کنند تا عناوین سازگار با Web3 ساخته شده توسط GAIMIN یا توسعه‌دهنده دیگری را بازی کنند و توکن‌های GMRX (توکن آینده اکوسیستم GAIMIN) یا سایر دارایی‌های درون بازی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به دست آورند .

یا همانطور که GAIMIN آنها را دارایی های بازی دیجیتال (DGA) می نامد، به عنوان بخشی از تجربه آنها بازیکنان دارایی های انحصاری را به دست خواهند آورد و موجودی خود را بین بازی ها در شبکه GAIMIN نگه می دارند.

توسعه دهندگان می توانند از Games Launcher برای شروع سفر Web3 خود بدون دردسر متخصص شدن در زیرساخت های پیشرفته بلاک چین یا توکنومیک استفاده کنند.

GAIMIN می تواند عناصر Web3 را برای بازی ها از طریق کتابخانه ای از ابزارهای توسعه به خوبی طراحی شده، از جمله فناوری بلاک چین لایه ۲، عملکرد کیف پول بلاک چین، قراردادهای هوشمند و دارایی های NFT فراهم کند.

ابزارهای این پلتفرم که Gaimcraft API و SDK نام دارند، در حال حاضر از Unreal Engine – یکی از محبوب ترین موتورها با بیش از ۷.۵ میلیون توسعه دهنده فعال – با برنامه های توسعه برای افزودن موتورهای بیشتر پشتیبانی می کنند.

مارتین اسپایت، مدیرعامل GAIMIN در اعلامیه اولیه گفت : «ادغام عملکرد و خدمات Web3 به گیمرها امکان می‌دهد از این فناوری بهره ببرند .»

«به عنوان مثال، حفظ سرمایه‌گذاری خود در بازی از خرید دارایی‌های درون بازی، و افزایش مالکیت آنها از طریق امکان اجاره، فروش و حراج این دارایی‌ها، که از طریق فناوری قراردادهای هوشمند کنترل می‌شود.»

لایه Web3 ابزارهای جدیدی را که حول قابلیت های فناوری بلاک چین می چرخد ​​به بازی های سنتی اضافه می کند. با بازی Web3، بازیکنان از طریق NFT و یک توکن بومی به عنوان قلب اقتصاد مبتنی بر جامعه بازی، به دارایی‌های قابل معامله درون بازی دسترسی پیدا می‌کنند.

هر بازی یک توکن فهرست شده دریافت می‌کند، و تمام قابلیت‌های بک‌اند Web3 توسط GAIMIN ارائه می‌شود که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد روی گیم‌پلی و استراتژی تجاری تمرکز کنند.

راه‌انداز بازی‌های GAIMIN نقش کلیدی در گسترش GAIMINecosystem ایفا می‌کند، که شامل یک بلاک چین لایه ۲ در زنجیره BNB است که به بازی اختصاص داده شده است و یک شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) – نسخه بلاک چین اینترنت اشیا (IoT) ) .

Gaimin DePIN که gaimin.cloud نام دارد، با هدف تبدیل گیمرها به یک سهامدار فعال در توسعه نرم‌افزار، به کاربران رایانه‌های شخصی امکان می‌دهد تا قدرت محاسباتی خود – یعنی GPU – را برای کارهای نرم‌افزاری مانند رندر سه بعدی یا پردازش هوش مصنوعی قرض دهند.

به کاربران برای مشارکت در توکن‌های GMRX پاداش داده می‌شود و GAIMIN تا ۹۰ درصد از هزینه کار را به شرکت‌کنندگان برمی‌گرداند.

راه‌انداز بازی‌های GAIMIN، و همچنین اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین، نشان‌دهنده یک جهش رو به جلو برای صنعت بازی است و از قدرت بلاک‌چین برای ایجاد محیطی فراگیرتر و مفیدتر برای گیمرها و توسعه‌دهندگان استفاده می‌کند.

ساده کردن انتقال به یک محیط مبتنی بر بلاک چین به این معنی است که افراد بیشتری جای خود را در فضای Web3 پیدا می کنند و راه را برای جریان های درآمدی جدید برای توسعه دهندگان بازی و تجربه های منحصر به فرد برای بازیکنان هموار می کند.

با ادامه رشد بازی‌های بلاک چین، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای مانند راه‌انداز بازی‌های GAIMIN به رهبری این مرز جدید هیجان‌انگیز ادامه می‌دهد و آینده‌ای را نوید می‌دهد که در آن بازی در دسترس‌تر، مفیدتر و مرتبط‌تر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا