ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک: از Dogecoin برای خرید teslas در یک مقطع زمانی استفاده خواهد شد

ماسک پس از دریافت درخواست‌های کارکنان کارخانه تسلا و بازدیدکنندگان SpaceX مبنی بر گنجاندن memecoin به عنوان یک روش پرداخت رسمی، حمایت از Dogecoin را آغاز کرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اشاره کرده است که سازنده خودروهای الکتریکی او می تواند Dogecoin را به عنوان یک روش پرداخت رسمی برای خودروهای تسلا در مقطعی اضافه کند.

در ۱۳ مارس، ماسک در حال تعامل با مردم در Gigafactory برلین، یک کارخانه تولید تسلا بود، که در آن یکی از مخاطبان پرسید که آیا می توان تسلا را با استفاده از DOGE در آینده نزدیک خریداری کرد. ماسک به این درخواست پاسخ مثبت داد:

«من فکر می‌کنم در مقطعی باید آن را فعال کنیم.»

پاسخ ماسک باعث ایجاد شور و شوق در میان سرمایه گذاران شد زیرا قیمت بازار توکن شاهد افزایش ناگهانی بود.

Dogecoin در زمان نگارش این مقاله با جهش از ۰.۱۷۲ دلار به ۰.۱۸۸ دلار واکنش نشان داد و با افزایش جذابیت ویدیو در X، ۹.۳ درصد را نشان داد.

ماسک گفت که طرفداران همچنان می توانند از DOGE برای خرید کالاهای تسلا استفاده کنند و از آلتکوین حمایت کرد.

ماسک اولین بار پس از اینکه چند کارمند از گیگافکتوری تسلا از مدیر عامل شرکت خواستند از Dogecoin به عنوان یک روش پرداخت رسمی حمایت کند، ماسک تأیید DOGE را آغاز کرد.

درخواست مشابهی در SpaceX توسط بازدیدکنندگانی که خواستار حمایت از Dogecoin بودند از او شد که در نهایت همانطور که او گفت پذیرفته شد:

“Doge رمزنگاری مردم است، بنابراین من از آن پشتیبانی خواهم کرد.”

به گفته ماسک، بیت کوین از طرف بسیاری از افراد ثروتمند حمایت می‌شود و او می‌خواست از ارز دیجیتالی که مورد علاقه عموم مردم است پشتیبانی کند.

تسلا پرداخت های Dogecoin را برای کالاهای شرکت خود از ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ آغاز کرد. در آن زمان، این شرکت تصریح کرد که فقط از پرداخت های Dogecoin پشتیبانی می کند و سایر دارایی های دیجیتال غیر Dogecoin ارسال شده به تسلا به خریدار بازگردانده نمی شود.

اپلیکیشن ایکس ماسک (توئیتر سابق) اخیراً یک حساب «XPayments» برای ویژگی پرداخت‌های آتی خود ایجاد کرده است که به گمانه‌زنی‌های جامعه کریپتو در مورد اجرای ارزهای دیجیتال دامن می‌زند.

پیش بینی می شود که برنامه X تا اواسط سال ۲۰۲۴ خدمات پرداخت درون برنامه ای را معرفی کند .

با این حال، تأیید نشده است که آیا این ویژگی از پرداخت‌هایی فراتر از ارزهای سنتی فیات پشتیبانی می‌کند یا اینکه ماسک از دیدگاه طرفداران خود در جریان اصلی Dogecoin پیروی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا