ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کاهش قیمت بیت کوین به ۱۷.۵٪ با خروج خالص ETF بیت کوین نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار

بیت کوین در ۲۰ مارس تهدیدی برای شکست مجدد از طریق ۶۱۰۰۰ دلار کرد زیرا تجزیه و تحلیل هشدار داده بود که پشتیبانی ممکن است شکسته شود.

نمودار ۱ ساعته BTC/USD

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView یک شب دیگر از افت قیمت بیت‌کوین را دنبال کردند که تاکنون در Bitstamp به ۶۰۷۶۰ دلار رسیده است.

اکنون با کاهش ۱۷.۵ درصدی نسبت به بالاترین رکورد خود، BTC/USD به لطف چندین باد مخالف کلیدی، به افزایش فشار فروش ادامه داد.

همانطور که گزارش شد، این موارد شامل خروجی های نقدی از صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) ایالات متحده و تصمیم ۲۰ مارس در مورد نرخ های بهره توسط فدرال رزرو است.

در حالی که نتیجه جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) کاملا تضمین شده است ، اظهار نظر بعدی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، برای دارایی های ریسک زیر ذره بین است.

منبع معاملاتی The Kobeissi Letter در بخشی از تحلیل اخیر خود در X (توئیتر سابق) نوشت : «با کمتر از ۲۴ ساعت به جلسه فدرال رزرو، بعید است که فدرال رزرو فردا نرخ ها را تغییر دهد .»

«با این حال، پس از وقایع اخیر، همه نگاه ها به هدایت خواهد بود. ما معتقدیم که برای چرخش خیلی زود است.»

آخرین تخمین‌های FedWatch Tool گروه CME ، شانس «پیوت» – یا بازگشت به کاهش نرخ‌ها – را تنها ۱ درصد برای ۲۰ مارس و ۹.۱ درصد برای گردهمایی بعدی FOMC در ماه می نشان می‌دهد.

رویداد فدرال رزرو در ماه ژوئن شانس بهتری در ۵۵ درصد دارد.

احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو برای نشست ژوئن FOMC

در همین حال، ETFهای نقدی، بر اساس داده‌های شرکت سرمایه‌گذاری Farside مستقر در بریتانیا، شاهد دومین روز متوالی خروج خالص بودند.

در حالی که خروج از Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) کمتر از رکورد ۶۴۲ میلیون دلاری از ۱۹ مارس بود، جریان کم به سایر محصولات ETF باعث آمار ضعیف شد.

Tedtalksmacro، مفسر مالی پاسخ داد : «تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار دلار از ETF های بیت کوین در دو روز معاملاتی گذشته خارج شده است .»

«معامله گرانی که منتظر می مانند و می بینند که موضع قبل از FOMC (یا فقط خارج شدن) + فصل مالیات در ایالات متحده دلایل بالقوه کاهش رشد است. برنامه‌نویسی منظم از سر گرفته می‌شود، اما برخی اول آن را قطع می‌کنند.»

جریان های ETF بیت کوین در ایالات متحده

شرکت بازرگانی QCP Capital در بولتن روزانه «رنگ صبح آسیا» که برای مشترکین کانال تلگرام ارسال کرد، هشدار داد که دومین روز خالص خروجی می‌تواند پیامدهای جدی برای افزایش قیمت بیت کوین داشته باشد.

Grayscale یک شبه شاهد خروجی های اندکی کمتر از -۴۴۳.۵ میلیون دلار بود، اما آیا جریان ورودی از سایر ETF ها امروز ما را به یک عدد مثبت خالص می رساند؟

«یک عدد منفی خالص دیگر احتمالاً باعث شکسته شدن پشتیبانی خواهد شد.»

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا