اخبار گوناگون

۱۱ ایده فوق‌العاده راه‌اندازی کسب‌ و کارهای کوچک در دبی

آیا می‌دانستید که کسب‌ و کارهای کوچک در دبی باعث رشد ۳.۳ درصدی اقتصاد دبی شده است؟ کشور امارات با نرخ ۹ درصد مالیاتی که برای هرگونه فعالیت در نظر گرفته است به فروش ۵۴۴ میلیاردی رسید و این رقم شگفت‌انگیز دبی را به قطب اقتصادی خاورمیانه تبدیل کرده است.

اگر سرمایه‌ زیادی برای شروع کسب‌وکار در دست ندارید، می‌توانید با ایده‌های متفاوتی که درباره کسب‌وکار کوچک وجود دارد، فعالیت اقتصادی خود را شروع کنید. لازمه رسیدن به موفقیت، قدم‌های کوچک است.

نوشته های مشابه

انواع کسب‌وکارهای کوچک دبی

یکی از بزرگ‌ترین شهرهای امارات، دبی است که با تمرکز بر روی آن می‌توانید کسب‌وکار خوبی را برای خود راه‌اندازی کنید. اغلب مهاجران در دبی با سرمایه زیادی که دارند، می‌خواهند کسب‌وکار بزرگی را راه‌اندازی کنند؛ اما شما با ایده متنوعی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید، سروصدای زیادی در بازار می‌کنید.

۱. کسب‌وکار قنادی

یکی از حقایق جالبی که درباره کشور امارات نمی‌دانید، این است که آن‌ها موقعیت‌های مختلفی همچون جشن تولد، جشن‌های مذهبی و هرگونه دستاوردی را جشن می‌گیرند؛ به همین دلیل شما می‌توانید از طریق راه‌اندازی قنادی کوچک، سفارش‌های زیادی را تحویل بگیرید.

انواع دسر، ژله‌ و شیرینی‌ در تعداد بالایی در مهمانی‌های دبی سرو می‌شوند و اگر شما از آشپز حرفه‌ای استفاده کنید، مشتری‌های زیادی را جذب می‌کنید. البته این کار در منزل هم شدنی است و می‌توانید از کیک‌های خانگی با تحویل فوری درب منزل شروع کنید. تبلیغات نیز در این حوزه بی‌تأثیر نیست.

خرید خانه در دبی- کاریابی امارات

۲. کسب‌وکار گل‌فروشی آنلاین

علاقه به خرید گل در اغلب آدم‌ها وجود دارد و اماراتی‌ها نیز از این قاعده جدا نیستند. ایده راه‌اندازی کسب‌وکار گل‌فروشی یکی دیگر از ایده‌های عالی در دبی است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید. برخی از افراد به خرید حضوری علاقه ندارند و به دنبال فروشگاه‌های آنلاین هستند.

شما می‌توانید با میزان سرمایه‌ای که دارید، گل‌های زیبایی را بخرید و شروع به فروش کنید. خریداران در این نوع خرید با محدودیت روبه‌رو نیستند و می‌توانند تا ساعت‌ها مشغول تماشای گل شوند. بعد از اینکه به فروش مناسبی رسیدید، می‌توانید کارت‌های تبریک، شکلات و عروسک را به کسب‌وکار خود اضافه کنید.

۳. کسب‌وکار ساخت صنایع‌دستی

آیا ذهن خلاقی در زمینه هنر و صنایع‌دستی دارید؟ پیشنهاد ما به شما راه‌اندازی ساخت صنایع‌دستی است. حتی اگر سرمایه اجاره محیطی برای شروع کسب‌ و کارهای کوچک در دبی را ندارید، می‌توانید ساخت صنایع را در منزل شروع کنید. ابتدا درباره علایق شهروندان اماراتی تحقیق کنید، سپس صنایع هنری خود را بسازید.

این کسب‌وکار نه‌تنها در کشور امارات؛ بلکه در هر جای دنیا که باشید، جوابگو است؛ زیرا علاقه به هنر در میان مردم زنده است و روح آن‌ها را نوازش می‌کند. شما می‌توانید محصولات خود را در بازارهای آنلاین به فروش برسانید. اگر صنایع شما کیفیت مطلوب را داشته باشد، مشتری را از دست نخواهید داد.

۴. کسب‌وکار پرورش ماهی

اگر به حوزه پرورش آبزیان علاقه دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای کم به پرورش ماهی بپردازید. جمعیت دبی روزبه‌روز در حال افزایش است و باید میزان عرضه و تقاضا برای ماهی یکسان باشد؛ به همین دلیل فضای خوبی برای کسب‌وکار شما به وجود می‌آید. پرورش ماهی جزو کسب‌وکارهای پر سود است.

۵. کسب‌وکار عکاسی

شما با یک دوربین عکاسی می‌توانید کسب‌وکار خود را راه بیندازید. دبی به سبب مکان‌های دیدنی که دارد، هر ساله تعداد زیادی از توریست‌ها را به خود جذب می‌کند. عکاسی از این دسته از توریست‌ها درآمدی خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید به‌مرور آتلیه بزرگی را برای خود افتتاح کنید.

۶. کسب‌وکار حمل‌و‌نقل

یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر حمل‌ونقل است که شدت نیاز به این موضوع در کشورهای با جمعیت بالا بیشتر حس می‌شود. دولت دبی زیرساخت‌های موردنظر را برای این کسب‌ و کارهای کوچک در دبی فراهم کرده است و شبکه‌های حمل‌ونقل زیادی وجود دارد.

شما می‌توانید در این شهر متراکم با سرمایه کمی که دارید، خودرو خریداری کنید و در شرکت‌های حمل‌ونقل استخدام شوید. تراکم جمعیت زیاد دبی باعث شده است که هر فردی روزانه ۱ ساعت ۴۵ دقیقه از زمان خود را در رفت‌وآمد سپری کند. شما می‌توانید این زمان را کاهش دهید.

۷. کسب‌وکار کافی‌شاپ

امروزه تعداد کافی‌شاپ در شهرهای توریستی به طرز قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است و شما هم می‌توانید به این نوع کسب‌وکار ملحق شوید. هزینه راه‌اندازی کافی‌شاپ به عوامل مختلفی همچون موقعیت کافی‌شاپ، تعداد کارکنان و خرید تجهیزات بستگی دارد.

شما در ابتدای کار، فعالیت خود را با تجهیزات کم و تعداد کارکنان محدود شروع کنید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید. به طور میانگین هزینه راه‌اندازی کافه در دبی از ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون درهم است. البته هزینه کافی‌شاپ به تنوع منوی آن نیز بستگی دارد.

مهاجرت به دبی با پاسپورت دومینیکا

۸. کسب‌وکار سوپرمارکت

اغلب ایرانی‌ها بعد از بازنشست شدن یا با سرمایه کمی که دارند، تصمیم می‌گیرند که در نزدیکی خود سوپرمارکت راه‌اندازی کنند. سوپرمارکت جزو کسب‌ و کارهای کوچک در دبی به شمار می‌آید که حدوداً برای آن به ۳۰ تا ۵۴ درهم سرمایه نیاز دارید.

شما می‌توانید این عادت ایرانی‌ها را به دبی ببرید و سوپرمارکت کوچکی را در یک محیط قیمت مناسب افتتاح کنید. بهتر است که اجناس مغازه خود را از عمده فروشی‌ها بخرید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود؛ زیرا قیمت عمده فروشی‌ها با قیمت کارخانه محاسبه می‌شود.

۹. کسب‌وکار تعمیر وسایل

یکی از پرسودترین کسب‌وکارهای دبی تعمیرات است و هیچ کدام از شهروندان دبی برای تعمیر وسایل خساست به خرج نمی‌دهند. البته این شغل نیاز به مهارت دارد و اگر از پس تعمیرات برنیایید، مشتریان خود را از دست می‌دهید. برای راه‌اندازی تعمیرات لوازم خانگی نیازی به سرمایه آن‌چنانی ندارید.

۱۰. کسب‌وکار بازاریابی

یکی دیگر از کسب‌ و کارهای کوچک در دبی که نیاز به سرمایه ندارد، دلالی و واسطه‌گری است. شما با بازاریابی می‌توانید به درآمد خوبی برسید. هر تعداد کسب‌وکار جدیدی که در بازار به وجود می‌آید، نیاز به مشتری و معرفی خدمات خود دارد. بازاریاب‌ها می‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند.

۱۱. کسب‌وکار آرایشگاه

یکی از ایده‌های بی‌نظیر در راه‌اندازی کسب‌وکارهای کم سرمایه، آرایشگاه است. خدمات آرایشگری و سالن‌های زیبایی در میان بانوان اهمیت زیادی دارد و نیاز به آن هیچ‌وقت تمام‌شدنی نیست. احتمالاً ورشکستگی در این کار صفر است و تجهیزات گران قیمتی ندارد.

کسب و کارهای کوچک در دبی- ثبت شرکت گریددار در دبی

امن‌ترین راه مهاجرت به دبی با افدل گروپ

اگر فکر مهاجرت به دبی را در سر دارید، قبل از هر کاری با افدل گروپ تماس بگیرید. کارشناسان افدل گروپ یکی از بهترین کارشناسان در حوزه مهاجرت هستند که از جدیدترین شرایط مهاجرت به دبی آگاه هستند و بهترین راهکار را به شما معرفی می‌کنند تا سریع‌تر به رؤیای خود برسید.

این مؤسسه مهاجرتی کلیه خدمات مهاجرتی و اقامتی خود را با مجوزهای رسمی انجام می‌دهد و از باتجربه‌ترین مشاوره‌های حقوقی نیز استفاده می‌کند. شما برای ثبت شرکت گریددا در دبی نیز می‌توانید با وکلا و کارشناسان افدل در ارتباط باشید. برای اطلاع از خدمات بیشتر این مجموعه می‌توانید به آدرس اینستاگرام آن مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا