اخبار ارز دیجیتالارزهای دیجیتال

بیت کوین برای اولین بار به یک برد ۷ ماهه چشم دوخته است

این اولین باری است که قیمت بیت کوین برای هفت ماه متوالی افزایش می یابد. بیت کوین ( BTC ) می تواند برای اولین بار در تاریخ هفتمین ماه متوالی خود را در بازار سبز ببندد.

بر اساس داده‌های Tradingview ، اگر قیمت بیت‌کوین بالاتر از ۶۱۱۳۰ دلار باشد، نمودار بیت‌کوین می‌تواند هفتمین شمع سبز ماهانه متوالی خود را در پایان ماه مارس چاپ کند .

BTC/USD، نمودار ۱ ماهه

این اولین باری است که قیمت بیت کوین برای هفت ماه متوالی افزایش می یابد. آخرین باری که نمودار بیت کوین شش شمع سبز ماهانه چاپ کرد، از اکتبر ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱ بود، زمانی که بیت کوین ۴۴۵ درصد از ۱۰۷۸۱ دلار به ۵۸۷۸۳ دلار افزایش یافت.

پس از ششمین بسته شدن ماهانه سبز، قیمت بیت کوین در سه ماه بعد ۴۰ درصد کاهش یافت و از ۵۸۷۹۰ دلار به ۳۵۰۳۷ دلار رسید.

BTC/USD، نمودار ۱ ماهه، ۲۰۲۰ – ۲۰۲۳

ماتییس دی وریس، بنیانگذار AllianceBlock، گفت: بیت کوین از لحاظ تاریخی در طول دوره قبل از هاوینگ شاهد اصلاحاتی بوده است، اما جریان های ورودی از صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) می تواند منجر به افزایش قیمت در روزهای آینده شود.

از سطح فعلی ۶۳,۸۷۸ دلار، جریان ثابت ورودی به ETF بیت کوین به عنوان یک تقویت کننده بزرگ برای رشد قیمت در روزهای آینده خواهد بود.

“با نزدیک شدن چرخه نصف شدن بیت کوین، احساسات صعودی به طور کلی تکمیل خواهد شد. در پایان سه ماهه اول، من پیش‌بینی می‌کنم که بیت کوین به ۷۴۰۰۰ دلار برسد.”

قیمت بیت کوین در هفته گذشته ۶.۱ درصد کاهش یافت و در UTC به ۶۴۱۷۷ دلار رسید. اولین ارز دیجیتال جهان در نمودار ماهانه بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است.

بر اساس الگوهای نمودار تاریخی، بیت کوین در منطقه تصحیح قبل از نصف شدن باقی می ماند، طبق گفته Rekt Capital، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، که در پست ۲۲ مارس X نوشت :

«بیت‌کوین به‌طور محکم در «منطقه خطر» باقی می‌ماند که در آن Retraces پیش از نصف‌سازی تاریخی رخ می‌دهد (نارنجی). در نتیجه – وقتی نوبت به وضعیت منفی می‌رسد، هنوز هم ممکن است در ۲۶ روز آینده تا نصف شدن هر چیزی اتفاق بیفتد .

نمودار ۱ هفته ای بیت کوین/دلار آمریکا

بر اساس پست ۲۲ مارس X توسط ویلی وو، تحلیلگر بیت کوین و شریک مدیریت CMCC Crest ، علیرغم فروش بیشتر توسط بیت کوینETF های لحظه ای، سرمایه گذاران در حال خرید افت هستند :

“سرمایه گذاران ETF نشان می دهند که مبتذل هستند. در اولین افت، ETF ها ۱.۶ میلیارد دلار خروجی داشتند در حالی که شبکه بیت کوین ۱.۱ میلیارد دلار از کل جریان خالص دریافت کرد. این به این معنی است که بسیاری از سرمایه گذاران خودسرپرست این کاهش را خریدند.”

نمودار جریان شبکه بیت کوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا