ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بایننس Circle را دنبال می کند و پشتیبانی USDC را در Tron حذف می کند

به سرمایه‌گذاران کریپتو که از بایننس استفاده می‌کنند ۱۲ روز فرصت داده شده است تا توکن‌های TRC-20 USDC خود را از بایننس تبدیل به پول نقد کنند یا انتقال دهند.

صرافی کریپتو بایننس در کمتر از دو هفته، پشتیبانی از سپرده و برداشت از توکن‌های USDC مبتنی بر TRC-20 را متوقف می‌کند .

در ۲۰ فوریه، صادرکننده USDC Circle برنامه‌های خود را برای توقف پشتیبانی از استیبل کوین از طریق بلاک چین Tron اعلام کرد و اظهار داشت که این تصمیم با “تلاش‌ها برای اطمینان از اینکه USDC قابل اعتماد، شفاف و ایمن باقی می‌ماند” همسو است.

Circle همچنین در همان روز استفاده از USDC را بر روی بلاک چین ترون جاستین سان متوقف کرد و گفت که به تدریج پشتیبانی از شبکه بلاک چین را به طور کامل متوقف خواهد کرد.

تصمیم Circle برای توقف پشتیبانی از USDC در Tron یک اثر دومینویی داشت زیرا بایننس – صرافی ارز دیجیتال با بالاترین حجم معاملات – از همین رویه پیروی کرد .

در ۲۵ مارس، بایننس تصمیم خود را برای توقف حمایت از سپرده‌ها و برداشت‌های USDC مبتنی بر TRC-20 Tron از ۵ آوریل اعلام کرد.

به سرمایه‌گذاران کریپتو که از بایننس استفاده می‌کنند، ۱۲ روز فرصت داده شده است تا توکن‌های TRC-20 USDC خود را از بایننس تبدیل، انتقال یا پول نقد کنند. با این حال، صرافی به معاملات USDC پس از مهلت مقرر ادامه خواهد داد.

سپرده ها و برداشت های USDC در سایر بلاک چین های پشتیبانی شده تحت تأثیر قرار نمی گیرند. جامعه کریپتو در X تا حد زیادی از تصمیم بایننس حمایت کرد.

با این حال، Circle دلیلی برای توقف پشتیبانی از Tron ارائه نکرد و فقط گفت که “به طور مداوم مناسب بودن همه بلاک چین ها را به عنوان بخشی از فرآیند مدیریت ریسک خود ارزیابی می کند” .

سخنگوی Tron در آن زمان گفت که Tron اطلاعات بیشتری از Circle در مورد علت قطع پشتیبانی دریافت نکرده و از قبل به او اطلاع داده نشده است.

لایه ۱ بلاک چین Tron در حال بررسی راه حل لایه ۲ بیت کوین است که از نسخه “پیچیده” Tether ( UST ) پشتیبانی می کند.

Sun ضمن اعلام نقشه راه راه حل لایه ۲ بیت کوین Tron، گفت:

«این ادغام نه تنها TRON را مستقیماً با بیت کوین مرتبط می کند، بلکه دسترسی به ارزش بیش از ۵۵ میلیارد دلار به شبکه بیت کوین را تسهیل می کند و در نتیجه انرژی مالی را به بیت کوین تزریق می کند. به استیبل کوین ها و توکن ها اجازه می دهد بین Tron و بیت کوین حرکت کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا