ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مشتریان صندوق های تامینی Goldman Sachs در سال جاری دوباره به ارزهای دیجیتال معطوف می شوند

مشتریان نهادی بازوی آسیا پاسیفیک Goldman Sachs علاقه مجددی به بیت کوین، اتر و سایر دارایی های رمزنگاری شده نشان می دهند.

طبق گزارش‌ها، مشتریان Goldman Sachs در سال جاری شروع به بازگشت به ارزهای دیجیتال کرده‌اند، و اشتها با تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین ( BTC ) تجدید شد.

طبق گزارش ۲۴ مارس بلومبرگ، مکس مینتون، رئیس دارایی های دیجیتال Goldman آسیا پاسیفیک، گفت که بسیاری از بزرگترین مشتریان شرکت او اخیراً در بخش کریپتو فعال شده اند یا در حال بررسی فعال شدن هستند .

مینتون اضافه کرد که بسیاری از افزایش اشتها برای ارزهای دیجیتال ناشی از تصویب ده ETF جدید بیت کوین در ایالات متحده در ژانویه است، که دارایی های رمزنگاری را به عنوان بخشی جدایی ناپذیرتر از بازارهای سنتی نشان داد.

“تأیید اخیر ETF باعث افزایش علاقه و فعالیت های مشتریان ما شده است.”

مینتون توضیح داد که بخش عمده ای از تقاضای جدید عمدتاً از مشتریان فعلی Goldman Sachs به واسطه گزینه ها و پیشنهادات آتی شرکت او حاصل می شود و صندوق های تامینی بیشترین مشارکت را در بین مشتریان آن دارند.

 Goldman Sachs رکورد ۲.۸ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت در پایان سال ۲۰۲۳ را گزارش کرد .

قابل ذکر است که Goldman Sachsدر حال حاضر هیچ محصول رمزنگاری نقطه ای را به مشتریان خود ارائه نمی دهد، علیرغم اینکه اولین میز معاملات ارز دیجیتال خود را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرده است.

این میز تنها در معرض قرار گرفتن در معرض مشتقات رمزنگاری، از جمله بیت کوین و اتر و گزینه های آتی است.

مینتون گفت: «سال گذشته سالی آرام‌تر بود، اما از ابتدای سال شاهد افزایش علاقه مشتریان بوده‌ایم.»

مینتون گفت که مشتریان Goldman Sachs در درجه اول از مشتقات خود استفاده می‌کنند تا در معرض نوسانات کریپتو قرار بگیرند و همچنین پیش‌بینی‌های سنگینی در مورد اینکه قیمت‌ها در میان‌مدت به کجا می‌رود انجام می‌دهند.

مینتون افزود: محصولات مرتبط با بیت کوین به عنوان محبوب ترین ابزار سرمایه گذاری در بین مشتریان فعال شناخته می شوند.

مینتون همچنین به تأیید بالقوه یک ETF اتر در ایالات متحده توجه داشت که به طور بالقوه مشتریان نهادی شرکت خود را به سمت اتر سوق می دهد.

با این حال، تحلیلگران بلومبرگ ETF شانس تایید ETF اتر را تا ماه مه تنها ۳۵ درصد ارزیابی کرده اند ، در حالی که “سکوت رادیویی” طولانی مدت کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای صادرکنندگان احتمالی صندوق به طور فزاینده ای نزولی دیده می شود.

بدون در نظر گرفتن تاییدیه ETF، مینتون افزود که Goldman Sachs به دنبال گسترش به “جهان گسترده تری از مشتریان” از جمله صندوق های مدیریت دارایی، بانک ها و شرکت های تخصصی تر دارایی های رمزنگاری در آینده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا