ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ETF های بیت کوین نقطه ای دوباره کشش را به دست می آورند و ۴۱۸ میلیون دلار ورودی خالص دارند

ETF بیت کوین Fidelity بزرگترین روز سود خود را در دو هفته گذشته به ثبت رساند و با ۲۷۹ میلیون دلار ورودی روزانه پیشتاز بود.

طبق داده‌های سرمایه‌گذاران Farside، ۱۰ ETF بیت‌کوین که اخیراً تأیید شده‌اند، با جریان‌های ورودی قوی به صندوق‌های BlackRock و Fidelity، مجموعاً در ۲۶ مارس شاهد ورود خالص خالص ۴۱۸ میلیون دلاری بودند .

جریان ETF بیت کوین 

صندوق Fidelity بزرگترین ورودی روزانه خود را از ۱۳ مارس ایجاد کرد و در ۲۶ مارس به ۲۷۹.۱ میلیون دلار رسید – زیرا این غول سرمایه گذاری ۴۰۰۰ بیت کوین اضافی خریداری کرد.

این دومین روز متوالی است که صندوق ورودی بیش از ۲۶۰ میلیون دلار داشته است.

علاوه بر این، صندوق بلک راک ۱۶۲.۲ میلیون دلار ورودی جذب کرد. با این حال، ورودی روزانه آن در مقایسه با ورودی های اولیه این ماه که به طور متوسط ​​بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در روز بود، کم است.

صندوق ETF بیت کوین Ark 21Shares بهترین روز خود را از ۱۲ مارس سپری کرد و به ۷۳.۶ میلیون دلار رسید، در حالی که Invesco Galaxy، Franklin Templeton و Valkyrie همگی بیش از ۲۶ میلیون دلار ورودی به صندوق های مربوطه خود داشتند.

در همین حال، Grayscale’s Bitcoin Trust (GBTC) خروجی روزانه ۲۱۲ میلیون دلار را ثبت کرد. با این حال، برای جبران خالص ورودی رقبای خود کافی نبود.

از زمان تبدیل شدن از تراست به ETF در ۱۱ ژانویه، Grayscale 277393 بیت کوین به ارزش تقریباً ۱۹.۵ میلیارد دلار را با قیمت های فعلی کاهش داده است.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ در پستی در ۲۶ مارس در X به حضور ETF های بیت کوین در نموداری از ۳۰ صندوق دارایی بزرگ در ۵۰ روز اول معاملات آنها اشاره کرد.

او گفت که چهار صندوق ETF بیت کوین در فهرست سرمایه های جهانی با IBIT BlackRock و FBTC Fidelity «در یک لیگ خاص» قرار گرفتند.

بالچوناس اشاره کرد که حتی بیت‌وایز بیت‌کوین ETF (BITB) – در حال حاضر هجدهمین ETF بزرگ بیت‌کوین از نظر دارایی‌های تحت مدیریت – بزرگ‌تر از بزرگترین صندوق سهام طلای SPDR (GLD) جهان است.

شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری Hashdex در تاریخ ۲۶ مارس پس از اعلام تبدیل صندوق آتی خود به یک محصول نقطه‌ای که اکنون تحت عنوان DEFI معامله می‌شود، جایگاه خود را به عنوان یازدهمین صادرکننده ETF بیت‌کوین در ایالات متحده کسب کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا