ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مدیرعامل blackrock با عبور ETF از ۱۷ میلیارد دلار، بیت کوین را بسیار صعودی نشان می دهد

لری فینک، مدیرعامل blackrock می‌گوید که از سطح تقاضای خرده‌فروشی برای بیت‌کوین ETF شرکتش به طرز خوشایندی شگفت‌زده شده است.

لری فینک، مدیر عامل blackrock ، از عملکرد صندوق قابل معامله بیت کوین (BTC) شرکتش (ETF) “به طرز خوشایندی” شگفت زده شده است و مجدداً تاکید کرده است که دوام طولانی مدت بیت کوین بسیار صعودی است.

IBIT سریعترین ETF در حال رشد در تاریخ ETFها است. لری فینک در مصاحبه ای در ۲۷ مارس با فاکس بیزینس گفت : هیچ چیز به سرعت IBIT در تاریخ ETF ها دارایی به دست نیاورده است .

فینک گفت که عملکرد iShares Bitcoin Trust (IBIT) حتی او را از عملکرد خوب آن در ۱۱ هفته معاملاتی اول متعجب کرده است.

بر اساس گزارشی ، IBIT شروع قدرتمندی برای معاملات دارد و در ۱۱ هفته اول ۱۳.۵ میلیارد دلار جریان داشته است، با ۸۴۹ میلیون دلار بالاترین قیمت روزانه در ۱۲ مارس . IBIT به طور متوسط ​​کمی بیش از ۲۶۰ میلیون دلار ورودی در هر روز معاملاتی دارد.

فینک می‌گوید: ما اکنون در حال ایجاد بازاری هستیم که نقدینگی و شفافیت بیشتری دارد و من به طرز خوشایندی شگفت زده شده ام. من هرگز پیش از ارائه آن پیش‌بینی نمی‌کردم که شاهد این نوع تقاضای خرده‌فروشی باشیم.

مدیر عامل blackrock افزود: «من نسبت به ماندگاری طولانی مدت بیت کوین بسیار خوشبین هستم.»

طبق تحقیقات، IBIT در حال حاضر ۱۷.۱ میلیارد دلار بیت کوین دارد و تنها دو ماه طول کشید تا به مرز ۱۰ میلیارد دلار برسد – نقطه عطفی که برای اولین ETF طلا دو سال طول کشید.

از بین تمام ETF های تایید شده فعلی، IBIT تنها پس از Grayscale Bitcoin Trust در دارایی های بیت کوین – با ۲۳.۶ میلیارد دلار BTC. دارایی بیت کوین گری اسکیل به کاهش خود ادامه داده است، اما از ۶۲۰۰۰۰ بیت کوینی که قبل از تبدیل به ETF بیت کوین در اختیار داشت، کاهش یافته است.

صادرکنندگان ETF بیت کوین نقطه ای ۹ (به استثنای Grayscale) اکنون بیش از ۳۴.۱ میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارند و IBIT، صندوق بیت کوین مبدأ Fidelity Wise (FBTC) و ARK 21Shares Bitcoin ETF (ARKB) پیشرو هستند.

در همین حال، برخی از کارشناسان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که برخی از صادرکنندگان بیت‌کوین ETF ممکن است در نهایت به دلیل کمبود سود تعطیل شوند.

هکتور مک نیل، مدیر عامل و موسس ارائه‌دهنده ETF HANetf، اخیراً گفته است:

«بیشتر ETF‌های فعلی راه‌اندازی شده هرگز حتی از بین نمی‌روند، زیرا هزینه‌ها تنها در صورتی جواب می‌دهند که به میلیاردها دارایی تحت مدیریت برسند، که چنین چیزی نمی‌شود.»

چندین صادرکننده ETF کارمزدها را کاهش داده اند تا در مقابل برخی از بازیگران بزرگتر رقابت کنند.

به گفته هنری جیم، تحلیلگر ETF بلومبرگ، اما این ناشران کوچکتر «برای ورود به این جنگ غول‌ها با یک نبرد سخت روبرو هستند».

“اگر آنها با کارمزدها مطابقت داشته باشند، درآمد کافی برای زنده ماندن نخواهند داشت، و اگر کارمزدها را کاهش ندهند، نمی‌توانند به اندازه کافی دارایی‌های انبوه بحرانی برای بقا جمع‌آوری کنند.”

شرکت مدیریت دارایی Hashdex ETF بیت کوین خود را در ۲۷ مارس تایید کرد و یازدهمین و آخرین شرکت کننده در بازار رقابتی ETF بیت کوین در ایالات متحده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا